Toon posts:

Rare Hooligans

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister zijn er 2 van die rare holigans op tweakers (http://gathering.tweakers.net/Forum15/HTML/000414.html) ( BREDAHAA & H-3385 ) Aangezien er toch geen zinnig woord uit hun mond komt als ik een discussie met zo probeer aan te gaan, zouden jullie ze weer ff kunnen bannen, dan kunnen ze op een andere site lekker gaan verder vechten. BAH! wat heb ik een hekel aan zulke primitievelingen. Ze zouden gewoon al die gasten bij elkaar in een (leeggesloopt, anders slopen ze het...) stadion moeten neerzetten, en daar hun gang laten gaan.

Verwijderd

Topicstarter
en hier is hij dus ook bezig :(

(edit, brakke html...)

Verwijderd

Nou scheermes dit is natuurlijk wel weer erg overdreven!! Dus als er iets over voetbal opstaat(waar ik zelf niks om geef) en het staat jou niet aan dan moeten ze maar geband worden? Doe ff normaal zeg :(

Verwijderd

ok, ik ben VOOR discussies maar kan errug slecht tegen dat 'gehuil' om mij er weer af te halen. Zolang er discussies worden toegestaan als 'wat had jij op je brood vanmorgen' denk ik dat ik nog wat inhoud toe te voegen heb op deze site hier.
Niet mee eens? bel 020 - 86 55 748. Dank u.

Verwijderd

Jezus scheermes wat ben jij een zeikerd, hij doet toch niets verkeerd, jij bent een lekker figuur met al je store pratjes over NEUKEN, WIJVEN, daar word ik nou simpel van.

Verwijderd

daar word ik nou simpel van.
van of ben je dat al?? Als het van is wens ik je veel sterkte. Sowieso veel sterkte met jezelf.... :(

Verwijderd

Dank je.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat een gezever...reiken de admins prijzen uit aan het eind van de maand ofzo ?

Verwijderd

Prijzen?? WAAR??!!?!!??

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
Razorblade,

stop eens met dat gezeik!!!!!!!!

Jij bent toch wel een van de mensen waar normaal gesproken geen zinnig woord uitkomt!

Verwijderd

Ik stem voor een fraai hangslot op deze topic.

Verwijderd

Hmmz... ok... hang deze maar.. het ziet er naar uit dat hij zich voorderest normaal gedraagt..

my excuses
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.