Zijn hier Multivers gebruikers?

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Multivers is een boekhoud/voorraad programma voor het MKB en grotere bedrijven.

Ik ben benieuwd of er meer gebruikers zijn onder de Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35885

'k ben nog bezig om een nieuw pakket aan te schaffen, Multivers ext. prod. is daarbij een optie. Geen ervaringen, 'k wil ze wel graag horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb Multivers "standaard" draaien.

Ik heb de volgende pakketten bekeken:

Grote Beer
Exact
Davilex Account + toevoegingen
Multivers
Navision

We hebben uiteindelijk gekozen voor Multivers vanwege het relatief grote bedieningsgemak, snel kunnen boeken en de openheid van de database (ODBC). De prijs was overigens ook aangenaam, maar een ondergeschikt selectiecriterium.

Hiervoor draaiden we Navision (DOS) maar de ondersteuning was geheel weggevallen, en het pakket kan niet met de Euro overweg.

Ondanks dat het pakket makkelijk werkt, heb ik toch nog wel te maken met enkele hick-ups, welke deels met behulp van een helpdesk te verhelpen zijn, maar het uitwisselen van ervaringen / tips etc in een forum is natuurlijk altijd makkelijk. Ik vind het dan ook jammer dat er weinig aan gedaan wordt om klanten onderling in contact te brengen. Vandaar deze poging om enkele gebruikers bijelkaar te krijgen.

Wat voor pakket draai jij nu trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik draai nu een pakket van een bedrijf dat zich gaat richten op de auto-lease branche, en laat ik verklappen, daar zitten wij niet in.

Het huidige pakket is ODBC gebaseerd en vind ik veeeeeel te langzaam gaan. Een eis van mijn kant is om het client server gebaseerd vorm te geven.

Opties die ik heb lopen:
- Multivers ext. Productie
- Accountview

Laatste heeft tot nog toe de voorkeur, maar ik denk dat ik misschien van de Productiemodules af wil en het puur financieel/logistiek wil houden, dus multivers std. is misschien wel voldoende.

't Nadeel voor mij is dat Multivers onder NT draait en ik een Novell server heb draaien en die moet daar mooi blijven staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Op mijn werk draaien we 't onder andere..

ANVA
Unit4 Multivers

zijn de belangrijkste paketten voor ons (assurantiekantoor)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15841

Unit4 die geen gebruikersgroepen heeft voor haar softwarepaketten? Lijkt me erg sterk. Zowel Omnivers als Isah hebben beide een gebruikersgroep, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Gompie .. dat je als tweakert ook nog eens over je werk moet praten. Ik ben dus Assistent accountant en heb verschillende pakketen onder ogen gehad. Van al die pakketen vond ik Accountview veruit het beste. Ontzettend flexibel. Accountview voor windows ken ik dan weer niet, maar zal best goed zijn.

Multivers is niet mijn favo. Ik bedoel ... wie noemt een grootboekoverzicht nou "grootboekkaartje". Verder zijn overzichten bar slecht aan te passen. Weinig flexibel pakket en niet helemaal foutloos. Gasten wisten geen bal van verslaglegging of financiele administratie.

Verder heel wat pakketen gezien maar de meeste waren om te :r

vragen staat vrij *D

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Op dinsdag 18 december 2001 12:46 schreef FizGig het volgende:
Unit4 die geen gebruikersgroepen heeft voor haar softwarepaketten? Lijkt me erg sterk. Zowel Omnivers als Isah hebben beide een gebruikersgroep, dus vandaar.
Omnivers is de uitgebreide versie van multiverse geloof ik .. accountantskantoren gebruiken ook meestal deze versie geloof ik.

Audition (jaarrekening generator) was wel een goed product trouwens. Daar hebben ze echt 75% van hun naamsbekendheid mee gekregen hoor.

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scharnout, heb je als accountant ook te maken (gehad) met de accountantsmodule van Accountview? Zo ja, hoe is de ervaring, wat DOE je er eigenlijk mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Niet mee te maken gehad. Wij maakte zelf specificaties en verbandscontroles. Maar er zit zowieso een Audit-trail in, schijnt heel lekker te werken. Zowieso vind ik rapportgenerators niet zo best werken. Die werken alleen goed in sommige gevallen (zoals bij ons (W&R))

And Bob's your uncle ...

Pagina: 1