Er wordt nog wel eens over sport gesproken op dit forum. Meestal worden die topics gepost in stuffis generalis en even later worden ze dan door een moderator in het Actualiteit,Media & papparazzi-forum gezet. Kan daarom, voor de duidelijkheid de naam van dit forum niet worden omgezet in: Actualiteit, Media, Paparazzi & Sport. Dan is het iets duidelijker voor newbies waar sport topic horen.
Ik denk dat dat forum toch al een andere naam moet hebben, misschien iets als "Nieuws, Sport en TV" ?
Verwijderd
"Actualiteit, Media & Paparazzi", "Wetenschap & levensbeschouwing" en "Tweakers over tweakers onzin forum"
Gewoon weer in Stuffis Generalis! is de beste oplossing!
Gewoon weer in Stuffis Generalis! is de beste oplossing!
Flipje-> A, M & P heette vroeger het radio en TV-forum.
Heeft dus nooit bij Stuffis Generalis (voorheen General Chat) gezeten...
Wat de naam van het AMP-forum betreft: dat is aan VuurVos, het is tenslotte zijn forum.
En het Onzinforum blijft wat mij betreft waar hij is.
Kaj.
Heeft dus nooit bij Stuffis Generalis (voorheen General Chat) gezeten...
Wat de naam van het AMP-forum betreft: dat is aan VuurVos, het is tenslotte zijn forum.
En het Onzinforum blijft wat mij betreft waar hij is.
Kaj.
Verwijderd
Er staan in het onzin forum genoeg topics die in genoeg andere fora kunnen!
Daar om vind ik dat het best allemaal in een forum gegooid kan worden! Tenslotte komt het allemaal op het zelfde neer!
Daar om vind ik dat het best allemaal in een forum gegooid kan worden! Tenslotte komt het allemaal op het zelfde neer!
Ja, laten we die onderverdeling stopzetten en er een groot forum van maken.Daar om vind ik dat het best allemaal in een forum gegooid kan worden! Tenslotte komt het allemaal op het zelfde neer!
Nee, dat onzin-forum is goed, want ik kom die Flipje nooit tegen
Ik heb de naam van 't forum veranderd zodat het wat duidelijker is wat het onderwerp is.
SG moet zoveel mogelijk gesplitst om overzicht te behouden. Als dat PHP Forum komt te draaien vind ik gewoon dat alles stug gemoved moet worden naar de bij het onderwerp behorende forums. Moven is nu nog klotewerk omdat het zo lang duurt met dat
UBB.
SG moet zoveel mogelijk gesplitst om overzicht te behouden. Als dat PHP Forum komt te draaien vind ik gewoon dat alles stug gemoved moet worden naar de bij het onderwerp behorende forums. Moven is nu nog klotewerk omdat het zo lang duurt met dat
De naam van een forum veranderen is dus net zo simpel als ik d8 dat het zou zijn.
Wordt het dan niet ook eens tijd om van die rare kleine l in levensbeschouwing een hoofdletter L te maken?
Want dat is ook nog steeds niet gebeurt.
Wordt het dan niet ook eens tijd om van die rare kleine l in levensbeschouwing een hoofdletter L te maken?
Want dat is ook nog steeds niet gebeurt.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Maak van "lieve adjes" gewoon "E%Œ³œ-adjes" en van "Spielerij" even "Leedvermaak voor beginnende nerds..."
Verwijderd
Spielerij -> Games ?
Lieve Adjes -> Mededelingen of misschien Feedback ?
Kijkt in ieder geval stuk professioneler.
Lieve Adjes -> Mededelingen of misschien Feedback ?
Kijkt in ieder geval stuk professioneler.
GoT heeft altijd al zulke namen gehad, als je het zo professioneel gaat maken is het hardstikke saai...
Pagina: 1