[LinuX] Wine installeren lukt niet -> config file

Pagina: 1
Acties:

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 17:12

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Hey peepz,

ik heb sinds gisteren SuSE LinuX 7.1 op mijn systeem geinstalleerd. Loopt wel flex, maar ik krijg Wine niet geinstalleerd. Ik heb die RPM-file gedownload en uitgepakt/geinstalleerd en dat gaat ook op zich wel goed volgens mij. Maar als ik dan Wine wil gebruiken kan-ie eerst de config file niet vinden. Dat haal ik die dus uit een andere map (het is wel de Wine config file), zet 'm in de map waar-ie eigenlijk hoort en dan zegt-ie dat die file geen Wine Configuratie-file is en hij kan de socket :? niet vinden??? Ik snap er VRIJ weinig van. Iemand dit al eens ervaren en/of heeft iemand een oplossing?

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Leg eens uit wat je PRECIES hebt gedaan, heb je wel een
WINE REGISTRY Version 2
config file en staat deze als .wine/config in je home dir ?

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 10:50 schreef Ikarus het volgende:
Leg eens uit wat je PRECIES hebt gedaan, heb je wel een
WINE REGISTRY Version 2
config file en staat deze als .wine/config in je home dir ?
Yo, ik heb dat probleem nu al opgelost, in m'n eentje zelfs!!! :) Wieee! :D Toch in ieder geval bedankt voor je goed bedoelde hulp! :D

Nu een ander "probleem" met Wine. Als ik iets wil runnen met Wine, zeurt-ie over "Can't open display" of zo... :? Oei, ik snap er weer niks van...

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 12:15 schreef AzzKickah het volgende:

Nu een ander "probleem" met Wine. Als ik iets wil runnen met Wine, zeurt-ie over "Can't open display" of zo... :? Oei, ik snap er weer niks van...
Niemand?