Ik heb niks gemerkt; misschien tijdelijk wat fout/opnieuw ingesteld?
Kaj.
Kaj.
Dit heb ik ook eerder gezien. Dat was vlak voordat ik mijn vorige account kwijtraakte. Toen ik poste bestond de topic nog en daarna was ie weg, dus topic + account weg.
Maar dit gebeurt dus vaker als er wat maintanance/onderhoud plaatsvindt. Dan worden de topics leeggemaakt en daarna is GoT helemaal niet meer bereikbaar. Dan krijg je de melding van 'This board is currently down' of zoiets. Het onderstaande plaatje gaat daar aan vooraf en duurt volgens mij ook maar een paar minuten. Dus RubZie, je was net op tijd.
Maar dit gebeurt dus vaker als er wat maintanance/onderhoud plaatsvindt. Dan worden de topics leeggemaakt en daarna is GoT helemaal niet meer bereikbaar. Dan krijg je de melding van 'This board is currently down' of zoiets. Het onderstaande plaatje gaat daar aan vooraf en duurt volgens mij ook maar een paar minuten. Dus RubZie, je was net op tijd.
server hd vol > GoT fokte op > ubb uitgezet > server opgeruimd > GoT fixen > ubb weer aanzetten.
Schade > 10 memberfiles kaput.
Schade > 10 memberfiles kaput.
Verwijderd
Nou ja, ik wilde net voordat Jorma met dit bericht kwam, even mijn bevestiging laten weten over het verdwijnen van o.a. files, en ik werd ook niet meer herkent, dus opnieuw reggen, so what, ga nu door het leven als #1harry (van Super7) 
Daar zullen dus meer aan moeten, maar het is niet anders.
Daar zullen dus meer aan moeten, maar het is niet anders.
En daar was ik er dus een van! 
Het gebeurde idd net toen ik een reply wilde posten. Dat werkte niet (password incorrect), daarna was de hele topic weg en het forum leeg.
Het gebeurde idd net toen ik een reply wilde posten. Dat werkte niet (password incorrect), daarna was de hele topic weg en het forum leeg.
Ja Arjen, het staat 't er voor met dat PHP forum?
Verwijderd
Euhh Femme, jij zult het wel druk hebben maar ik d8 dat jij als PHP junk ook wel zoiets kon maken? Misschien dat het dan wat sneller klaar was geweest dan nu. No offence Arjen.
Verwijderd
hoe lang het gaat duren totdat het PHP forum klaar is boeit niet .. als hij maar snel en probleemloos werkt !
Het is een misvatting dat Femme een PHP Junk is. Lees de FAQ maar eens. Arjen, daarentegen, is WEL een PHP Junk.
Vuurwerk: voor 28 mei
PHP: ik kan wel PHP-en, maar doe in de tussentijd ook nog heel veel andere dingen. Arjen is al behoorlijk ver met z'n forum en qua technische structuur zit 't ook goed in elkaar.
PHP: ik kan wel PHP-en, maar doe in de tussentijd ook nog heel veel andere dingen. Arjen is al behoorlijk ver met z'n forum en qua technische structuur zit 't ook goed in elkaar.
Vuurwerk zal, in verband met het dataverkeer, niet ontevreden zijn met het PHP forum dunkt me.
Pagina: 1