verschil tussen g450 en g550

Pagina: 1
Acties:

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:10
Ik zou graag willen weten wat nu behalve headcasting het verschil is tussen een matrox g450 en een g550.
In een ouder topic ergens zij iemand dat de 3d van een g550 een stuk beter is maar dat kan ik nergens bevestigd vinden. Weet iemand ook een site waar ze vergeleken worden(met benchmarks)

Verwijderd

Ja heb ik ergens tussen mijn "favorieten" maar dat zijn er veel. Ik zal eens voor je zoeken.

Maar stel je er niet te veel van voor, de reviewer was zer teleurgesteld dat er nauwelijks verbetering was. De kaart bleef ver achter bij de huidige generatie 3D's.
De double head en 2D funkties moet je voor gaan, een gamer zal afhaken denk ik.

Je hoort nog van me.

Verwijderd

Ik schrik van mezelf, nu al?
http://www.tweakers.net/reviews/243/1

• Jesse
yo alvast bedankt ik wist ook wel dat het verschil niet groot was en dat de 3d :'( performance niet iets is waar je de kaart voor koopt. ik vraag me voornamelijk af of die 50 piek prijsverschil het waard is als ik er een zou kopen.
(wanneer komt noou de g800 :? )
in die revieuw word ie helaas niet vergeleken met de g450

Verwijderd

Oeps, ik dacht dat ze er beide instonden, maar het is 2* de 550.
Ik ga ff alle Matrox revieuws bij el kaar zoeken, even geduld.

Verwijderd

Hier is een revieuw van de 450, ik heb niets kunnen vinden waar ze beide in voor komen.

http://www.tweakers.net/reviews/190
Let wel ik heb een kaart aangeboden gezien omdat er geen drivers voor waren XP, ME of 2k, voorzichtigheid dus.

Ik heb zelf een plotseling probleem, ik wilde de links copieren, maar er verschijnt steeds dezelfde link, wilde ik het via Word doen, kopieert ie niet naar Word, te weinig geheugen, zegt ie.
Alleen Teakwers, Verkenner en Word open bij 96MB.
Bij het herstarten zie ik hem ook het geheugen niet tellen. probleem dus, ga uit de lucht, kast open en ...
succes

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
hulde aan 007-2 omdat hij zo vriendelijk helpt!

Verwijderd

gevleid . . .

• Jesse
yup nogmaals thanks voor je inspanningen
Pagina: 1