Toon posts:

COUNTERSTRIKE: op winXP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas counterstrike gedownload. Zoals jullie weten is dit een MOD voor halflife. Als ik counterstrike installeer
en het start. Krijg ik het hooftmenu van halflife en dan klik ik op console. Hij start dan counterstrike. Mijn scherm wordt zwart en ik beland weer terug in windows en krijg de melden : Error could't Load ?.dll . Ligt dit aan mijn windows XP (omdat veel spelletjes er niet opdraaien) of ligt dit aan omdat mijn versie van halflife van Twilight af komt? :(

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 22:13
Je moet ff kijken waar je in draait, OpenGL of Direct3d, ik weet niet precies wat je bij een TNT2 moet kiezen maar probeer maar eens wat anders als waar hij nu op staat. Aan windows XP ligt het niet, het zal wel een instellingen of drivers probleem zijn.

Verwijderd

misschien moet je eens proberen om aan de retail versie te komen. (dan staat cs op een cd en draait het los van HL) Een vriend van mij heeft dat ook op XP draaien en hij doet het prima.. (het is maar een tip) :D

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-02 22:13
Veel verschil tussen Retail en MOD versie is er niet, heb ze allebei een keer goed draaiend gehad in Win XP >:)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Heb je HL versie 1108... ?

denk nl niet dat je die twilight versie kan updaten met de normale patches... koop et spel gewoon origineel voor een paar tientjes

Verwijderd

ja ik word een beetje moe van die mensen die een tof spel willen spelen en niet eens die paar tientjes willen betalen.
Als we nooit zouden betalen dan zouden we ook geen games meer kunnen spelen.

Verwijderd

zorg ff dat je alle nieuwste updates hebt, en maak ff een snelkoppeling van hl.exe met deze commands (toevoegen in doel): -console -game cstrike

Verwijderd

ook gehad, ik heb wel ORIGINELE halflife, maar ook geinstalleerd 1.3 lang gekloot model packs etc etc doet ie 't niet hele dag met vriend zitten kloten komen we er 's avonds achter geen 1.1.0.8 geinstalleerd te hebben |:( en we kregen zelfde error als jij (kijk wel ff hoe je cs in xp kan laten draaien op http://www.tweakxp.com zoek ff) maar ja download gewoon ff update 1.1.0.8 van http://www.fileplanet.com
suc6 ermee

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Laat me raden, als je Half-Life online aan het spelen bent gebruik je dus een gegapte key. Dus je hebt een persoon hier op aarde z'n key gestolen. Jammer voor je, daar werk ik niet aan mee, ik weet wel hoe je het probleem oplost met een simpele handmatige installatie maar dat zoek je zelf maar uit op je twilight cd.

MechWarrior || Monsters Game

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op dinsdag 18 december 2001 09:34 schreef lennert het volgende:
Ligt dit aan mijn windows XP (omdat veel spelletjes er niet opdraaien) of ligt dit aan omdat mijn versie van halflife van Twilight af komt? :(
Jee man, dat spel kost nog een geeltje. Als je dat nog te duur vind voor een van de beste spellen ooit verdien je het niet eens om antwoord te krijgen :( Op mijn pc loopt hij trouwens perfect onder XP. En ja, ik heb hem wel gekocht...
Pagina: 1