Toon posts:

Username fucked up

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk is het dan toch zover: ook mijn username is naar de klote! Weer terug naar de 0 postings (zat rond de 300 denk ik). Jippie, ik ben weer Junior! (maakt mij echt niets uit hoor). Het gebeurde toen ik wilde reageren op een topic in Stuffis/Generalis. 't Kan ook Hardware Algemeen geweest zijn - de topic kan ik nu helemaal niet meer vinden. Ging over dat temp/fan monitoring systeem van A3-D.

Ik hoop toch dat dit nog gerepareerd kan worden. Als ik iets wil posten of m'n profile wil wijzigen en zegt'ie dat m'n password fout is. Dan wil ik 'm laten mailen maar dan krijg ik de melding dat er niemand bekend staat onder dat email adres. Mijn username 'SJR' is echter nog wel in gebruik want ik kan er niet nog een keer onder reggen.

Lieve Adjes (want zo heet dit toch ;)), kunnen jullie mijn username/profile nog redden

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb SJR getrashed, dus je kunt opnieuw reggen onder die naam.

Verwijderd

Topicstarter
Ow, fijn is dat...
Dan ben ik dus wel m'n oude profile (=(aantal) postings) kwijt.

Nouja, ik neem aan dat'ie niet meer te redden was.

*update*
Ik kan nog niet reggen nu onder SJR. Misschien moet de server het nog door krijgen ofzo.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

En waarom kan je niet reggen als SJR?

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds hetzelfde:
Someone else has already registered that email address. Please try again. Use your back button.
Alleen als ik nu probeer te posten met SJR zegt'ie wel dat er niemand bekand is onder die username ipv dat het password fout is... Er is dus wel wat veranderd.

Aahhh... w8 ff, nu ik teruglees zie ik dat het niet kan omdat ik het emailadres natuurlijk 2 x gebruik. Sorry! Nu moet het wel gaan lukken.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

hehe :D

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Yeah baby, I'm back!

Toch jammer van die 300 posts...
Wat mij betreft kan 'SJR_' nu getrashed worden.

Ik kan zeker niet gelijk op 300 posts gezet worden? >:) Ik ben altijd heel braaf geweest... ;)

Verwijderd

Act like a newbie: pleur ut onzinforum vol :P

Verwijderd

Eindelijk is het dan toch zover: ook mijn username is naar de klote! Weer terug naar de 0 postings (zat rond de 300 denk ik). Jippie, ik ben weer Junior! (maakt mij echt niets uit hoor).
Toch jammer van die 300 posts...
Wat mij betreft kan 'SJR_' nu getrashed worden.
Ik kan zeker niet gelijk op 300 posts gezet worden? Ik ben altijd heel braaf geweest...
/me twijfelt aan zijn verstandelijk vermogen...

• SJR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Kweetut, kweetut. Ik spreek mezelf af en toe tegen. Ik ben soms een beetje scizo!
Je moet dit alles maar opvatten met een ;) .

Maar als ik nu zie dat sommige newbie's binnen 3 dagen 100 onzinnige posts hebben terwijl ik er nog 3 weken over heb gedaan voordat ik 100 goede reply's bij elkaar had geschraapt over de meest serieuze (tweaker) topics, *haal weer adem*, dan vind ik het toch jammer dat ik weer op 0 sta.
En nee, ik ga dus niet heel het onzin forum volgooien met van die onzinnige reply's. Mensen die 'SJR - Junior member' zien zullen toch hopelijk wel weten dat ik geen newbie ben.
Pagina: 1