Eindelijk is het dan toch zover: ook mijn username is naar de klote! Weer terug naar de 0 postings (zat rond de 300 denk ik). Jippie, ik ben weer Junior! (maakt mij echt niets uit hoor). Het gebeurde toen ik wilde reageren op een topic in Stuffis/Generalis. 't Kan ook Hardware Algemeen geweest zijn - de topic kan ik nu helemaal niet meer vinden. Ging over dat temp/fan monitoring systeem van A3-D.
Ik hoop toch dat dit nog gerepareerd kan worden. Als ik iets wil posten of m'n profile wil wijzigen en zegt'ie dat m'n password fout is. Dan wil ik 'm laten mailen maar dan krijg ik de melding dat er niemand bekend staat onder dat email adres. Mijn username 'SJR' is echter nog wel in gebruik want ik kan er niet nog een keer onder reggen.
Lieve Adjes (want zo heet dit toch
), kunnen jullie mijn username/profile nog redden
Ik hoop toch dat dit nog gerepareerd kan worden. Als ik iets wil posten of m'n profile wil wijzigen en zegt'ie dat m'n password fout is. Dan wil ik 'm laten mailen maar dan krijg ik de melding dat er niemand bekend staat onder dat email adres. Mijn username 'SJR' is echter nog wel in gebruik want ik kan er niet nog een keer onder reggen.
Lieve Adjes (want zo heet dit toch