Toon posts:

Even een vraag aan Dhr. Rick Jansen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zeg, ik heb hier vandaag in 2 onschuldige posts ergens een plaatje gepost, genaamd barf.gif (dikke vrouw, in zwart-wit). Die is in beide gevallen verwijderd. Nou vinik het niet zo'n ramp, maar ik snap niet de gedachtengang die er toe heeft geleidt van dit door jou is verwijderd. Het plaatje laat niks verkeerds zien, en is ook niet ranzig of zo.

Ik zou graag een goed beargumenteerde reden zien voor het verwijderen, want zelf zie ik niet waarom dat plaatje wel wordt verwijderd, terwijl sommige posts wel schinbaar het daglicht kunnen verdragen (waarvan ik dan weer zeg: "kan dat wel?")

Ik ben helemaal niet kwaad of zo, maar ik snap echt het wat en waarom er niet van.

Dank voor de aandacht.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Onthoud: Rick is the devil himself >:)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

A) Het plaatje valt bij mij wel in de categorie "ranzig" (Waarom zou hij anders 'barf.gif` heten...)
B) Hij stond in 1 van de gevallen in een topic met allemaal aantrekkelijke dames, om er dan ineens zo'n plaatje tussen te gooien is gewoon om de topic te verzieken. In de andere topic stonden alléén maar smerige plaatjes, hier ben ik zelfs meerdere keren over gemaild door andere bezoekers, waarop ik heb besloten alle plaatjes in die topic te verwijderen.

Ik snap wel dat je zo'n plaatje grappig kan vinden, maar plaats hem alsjeblieft niet in een topic om het voor de rest te verzieken.

Verwijderd

Hij stond in 1 van de gevallen in een topic met allemaal aantrekkelijke dames, om er dan ineens zo'n plaatje tussen te gooien is gewoon om de topic te verzieken.
Maar wat nou als HlpDsK dat nou wel een aantrekkelijke dame vond? Dan wordt ie dus weggehaald omdat hij niet dezelfde smaak heeft als andere tweakers. Discrimineren is ook een vak.

Verwijderd

Yep.. je kunt overdrijven.

Maar vergeet niet: Rick is ook nog maar een kind. :)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat HlpDsk dat een aantrekkelijke vrouw vond, en al helemaal niet met zo'n devilish smilie (dacht ik) erbij. Ach, misschien is het ook discreminerend. Ik probeer alleen ervoor te zorgen dat andere mensen die topic niet kokhalzend hoeven te bekijken.

Hyperbool: over een maand officieel niet meer :P

Verwijderd

Ach, misschien is het ook discreminerend.
1) Bijles nederlands? :+
2) Zo dus je geeft het nog toe ook? Ik denk dat we hierover jouw moeder(ator) maar eens moeten gaan inlichten jongman! :) :)

Verwijderd

JA GORE Kre6554%$& LEIER DAT JE BENT RICK???

(euhhr... hier is dit lieve adjes forum toch voor??? Rick afzeiken....

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

1) Bijles nederlands?
Zal tijd worden ;)
2) Zo dus je geeft het nog toe ook? Ik denk dat we hierover jouw moeder(ator) maar eens moeten gaan inlichten jongman!
Yeah, so sue me. Het spijt me zeer als ik een persoon waar ik zelf 30 keer in pas niet vind passen in een topic met modellen. Dan maar discriminerend.
(euhhr... hier is dit lieve adjes forum toch voor??? Rick afzeiken
Ja, het begint erop te lijken. Sorry hoor, ik ben ook maar een mens, die af en toe fouten maakt.
[edit: duh, maakt ]

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-02 13:34

vanDaal

-ismeereentje

en maar blijven happen die Rick! :D ;)

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-02 22:20
ja erm, we kunnen natuurlijk wel blijven zeiken he, als we helemaal geen admins hadden dan was het hier een groot zooitje.

Verwijderd

OK... RICK RULED, beter dan?

Verwijderd

Wat denken sommige mensen hier nou helemaal mee op te schieten?!?!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-02 16:20

Sharky

Skamn Dippy!

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Wat denken sommige mensen hier nou helemaal mee op te schieten?!?!
wat denken mensen hier mee op te schieten, vriendjes worden met de adm/mod's?
oh sjit...dat was Xmike. straks mag ik niet meer op z'n FTP-server. euh...Xmike for president!!

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
LOL :)

'khad niet gedacht dat deze topic nog steeds respons krijgt.

FF voor de duidelijkheid: ik kick niet op tientonners. Maar toch is het standpunt (van dikke dames mooi vinden) ook een geldig iets. Ik had er al aan gedacht, maar niet gepost, omdat dat dus gewoon lam is. Want dat is voor mij dus niet zo.

Maar wat mij betreft is alles duidelijk. Ik wilde alleen FF wat opheldering. Case Closed.

Owja .. ik heb zeker weten geen devil smile gebruikt.

Verwijderd

oh sjit...dat was Xmike. straks mag ik niet meer op z'n FTP-server. euh...Xmike for president!!
LOL :)

Als iedereen nou eens serieus bang voor me was werd het misschien <b>nog<b> leuker! >:)

Verwijderd

ik ben ook maar een mens
Ik dacht dat je administrator was? :+ :+

• RemCOW
  • Laatst online: 21-02 09:45
Ssstt niet doorvertellen!! ;)

Verwijderd

Wie ben jij nou weer?

Hoeveel van jullie "soort" hangt hier bij tweakers rond, en wanneer begint de invasie? :+
Pagina: 1