Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
En Distributed.net vind het teveel moeite om wél een snelle client te maken
dat vind ik wel heel erg kort door de bocht eNeRGy. distributed.net is een groep vrijwilligers die als hobby dit opgezet hebben. ze zijn tot niks verplicht. het zijn trouwens geen assembler of cpu experts, dat is de rest van de wereld. volgens mij zijn alle core's door niet distributed.net mensen gemaakt omdat zij gewoon de specifieke kennis in huis hebben. daarom is de source code ook gewoon te downloaden op de site.Op dinsdag 18 december 2001 07:51 schreef [eNeRGy] het volgende:
En Distributed.net vind het teveel moeite om wél een snelle client te maken
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Wellicht dat dit in de nieuwe faq kan komen. Ik denk dat er al zo'n 15 topics over geopend zijn.
Tip: Zet in de faq dat bij de dnet client de ondersteuning voor de P4 niet optimaal is (of woorden van gelijke strekking al dan niet ondersteunt met waardes)
Tip: Zet in de faq dat bij de dnet client de ondersteuning voor de P4 niet optimaal is (of woorden van gelijke strekking al dan niet ondersteunt met waardes)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Maar wat dat betreft moet ik dus maar gewoon afwachten of die ondersteuning er nog komt?
Ik neem aan van wel trouwens, paar jaartjes heb je alleen nog maar P4+ (Intel dan he...
)...
Ik neem aan van wel trouwens, paar jaartjes heb je alleen nog maar P4+ (Intel dan he...
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Had te maken met een of andere functie die anders is geïmplementeerd in de p4, waardoor het langer duurt om die uit te voeren.
En ik zie diezelfde ziekelijke rates op p4 1,5 (2.1 - 2.3 mk/s)
En ik zie diezelfde ziekelijke rates op p4 1,5 (2.1 - 2.3 mk/s)
Lekker zinnig joh...Op dinsdag 18 december 2001 20:49 schreef gunfire het volgende:
AMD RULEZ !!
Het is alleen een kwestie van support...
Eigenlijk zou DPC voor eigen gebruik een verbeterde client moeten uitbrengen om de concurrentiepositie te versterken...
Dat zou helemaal top zijn ja... Maar of dat goedgekeurd wordt door Distributed.net??Op woensdag 19 december 2001 19:49 schreef Escobar het volgende:
[..]
Lekker zinnig joh...
Eigenlijk zou DPC voor eigen gebruik een verbeterde client moeten uitbrengen om de concurrentiepositie te versterken...
er is genoeg support voor een P4. maar als Intel de meest bezale functie (namelijk een shift) van 1 clockpuls naar 4 (of 6) veranderd dan stort het gehele denkmethode in de client in elkaar. je zou nu dus een core moeten maken waar geen shifts in voorkomen. dat kan bijna niet omdat het een onderdeel is van de rc5 methode zelf.Op woensdag 19 december 2001 19:49 schreef Escobar het volgende:
[..]
Lekker zinnig joh...
(het kan misschien wel maar dan moet je alles in MMX+ of andere shit gaan programmeren. maar wie wil daarna gaan bewijzen dat dit ook een goede oplossing oplevert. en het project is toch binnen +/- 420 dagen afgelopen.)
en je kan best een eigen core verzinnen, de source is beschikbaar). deze zou je ook nog aan de praat krijgen (echter zonder netwerk communicatie). maar welke concurrentie bedoel je in RC5? we zijn al heer en meester.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Pagina: 1