Misschien wel, misschien niet
Ik waardeer dit wel...admins en mods kunnen niet overal op letten
Ik waardeer dit wel...admins en mods kunnen niet overal op letten
Mail dit soort dingen voortaan ff aan rickjansen of jorma@tweakers.net
Verwijderd
Ali Sayin wrote :
Havana wrote :
Daarom blijf ik ze lekker open en bloot posten!
: Niet zaniken. Als het hier een groot warez board wordt, wordt GOT waarschijnlijk opgeheven. dat willen we allemaal niet, wel?ohohohoho, wat een retelikker
Havana wrote :
Nee. dat doe ik lekker niet. Ik laat iedereen weten dat ze het niet hier mogen posten, dan leert er misschien nog eens iemand van. Ik ben totaal niet tegen warez, ik wil alleen niet dat GOT opgeheven wordt!Mail dit soort dingen voortaan ff aan rickjansen of jorma@tweakers.net
Daarom blijf ik ze lekker open en bloot posten!
Verwijderd
Idd als je begint met het toestaan van illegale links, zitten straks alle forums vol met lui die alleen maar op zoek zijn naar warez.: Niet zaniken. Als het hier een groot warez board wordt, wordt GOT waarschijnlijk opgeheven. dat willen we allemaal niet, wel?
Verwijderd
Razor, benepen en zielige mannetjes zoals jij heeft de bsa op het oog denk ik. Hahaha Quasimoderator, de klokkenluider van de GoTre Lame
Gadverdamme wat een righteous suckers bestaan er toch

Ik ben trouwens _wel_ tegen warez maar daar gaat het niet om
Gadverdamme wat een righteous suckers bestaan er toch
Ik ben trouwens _wel_ tegen warez maar daar gaat het niet om
Verwijderd
VEEL WAREZ OP GOT, MAAK EEN WAREZFORUM!!!
abandonwarez roeleren zeker wel, heerlijk lekker oude spellen spelen...
abandonwarez roeleren zeker wel, heerlijk lekker oude spellen spelen...
Verwijderd
hahaha, ik testte even of die link zou worden weggehaald...
Overigens vind ik dat abandonwarez niet meer illegaal te noemen zijn, al die spellen zijn namenlijk niet meer verkrijgbaar in de winkel... vandaar dat ik "http://www.----------.com" (wat ik dus lekker verduister) eigenlijk een hele goeie site vind...
Overigens vind ik dat abandonwarez niet meer illegaal te noemen zijn, al die spellen zijn namenlijk niet meer verkrijgbaar in de winkel... vandaar dat ik "http://www.----------.com" (wat ik dus lekker verduister) eigenlijk een hele goeie site vind...
Van mij mogen ze elke tweaker, die al 1 x een waarschuwing hebben gehad, de eerst volgende keer loggen en Bannen van T.Net.
Warez hoort hier niet thuis.
wil je graag leuke links hebben of verzamelen, maak dan zelf een Forum voor illigale sh*t.
Dan zul je het zlef ook niet leuk vinden als de BSA o.i.d. je site closed.
Ben niet tegen Warez, maar wel hier op het Forum.
Waarom is het voor sommige personen zo moeilijk om zich aan de regels te houden.
Mzzl Diamon
Warez hoort hier niet thuis.
wil je graag leuke links hebben of verzamelen, maak dan zelf een Forum voor illigale sh*t.
Dan zul je het zlef ook niet leuk vinden als de BSA o.i.d. je site closed.
Ben niet tegen Warez, maar wel hier op het Forum.
Waarom is het voor sommige personen zo moeilijk om zich aan de regels te houden.
Mzzl Diamon
And The Only One
Ik sprak in het algemeen uit, over Warez op dit Forum.
En voor zover ik weet, hebben ze geen licenties/toestemming voor de software die je bij Abandonwarez kunt hengelen.
Dus ook oud spul dat ze bij Abandonwarez, hebben is niet legaal.
Mzzl Diamon
En voor zover ik weet, hebben ze geen licenties/toestemming voor de software die je bij Abandonwarez kunt hengelen.
Dus ook oud spul dat ze bij Abandonwarez, hebben is niet legaal.
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
Ik weet dat het niet legaal is, maar aangezien die spellen NIET MEER TE VERKRIJGEN zijn, is dit de enige manier.
Hiermee wordt dus gesuggereerd dat als je een spel niet 4 jaar geleden kocht, je het nu niet meer mag spelen... of je wilt of niet
Hiermee wordt dus gesuggereerd dat als je een spel niet 4 jaar geleden kocht, je het nu niet meer mag spelen... of je wilt of niet
Hahahahaahha, ja daaaaaag.
Dat zou dus betekenen dat je Windows 3.11 nu al voor nop mag hengelen, en dat we over pak weg een jaar Windows 95 licentie vrij mogen hengelen.
Mot je dan toch echt effe wakker schudden, de software is, en blijft eigendom van de fabrikant, ongeacht de leeftijd van het product.
En het mag alleen vrij gedistribueerd worden als de fabriaknt daar toestemming voor geeft.
/Me is niet tegen Warez, maar wel op dit forum.
Mzzl Diamon
Dat zou dus betekenen dat je Windows 3.11 nu al voor nop mag hengelen, en dat we over pak weg een jaar Windows 95 licentie vrij mogen hengelen.
Mot je dan toch echt effe wakker schudden, de software is, en blijft eigendom van de fabrikant, ongeacht de leeftijd van het product.
En het mag alleen vrij gedistribueerd worden als de fabriaknt daar toestemming voor geeft.
/Me is niet tegen Warez, maar wel op dit forum.
Mzzl Diamon
And The Only One
Pagina: 1