http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338962
De grap an sich is prima, maar had imo nooit op deze manier door mods gemaakt mogen worden.
Je zet hiel doelbewust een aantal users in de zeik en dat is iets wat je als mod imo gewoon niet mag doen, hoe onbenullig ook.
Voor alle duidelijkheid, even de reacties waar het mij om ging:
Maar goed, ik weet ook wel dat dit lichtelijk overdreven is, maar vond het wel een discussie waard.
De grap an sich is prima, maar had imo nooit op deze manier door mods gemaakt mogen worden.
Je zet hiel doelbewust een aantal users in de zeik en dat is iets wat je als mod imo gewoon niet mag doen, hoe onbenullig ook.
Voor alle duidelijkheid, even de reacties waar het mij om ging:
Door IceStorm -
MUAHAHAHAHAHahA Stelletje geile rukberen
De persoon op de foto's is NIET mijn zusje maar een random babe die ik op het strand in Italie op vakantie heb gezien Jullie zijn echt ongelovelijk desperate mensen
Waarbij ik vooral de reactie van IceStorm (het vetgedrukte gedeelte) erg stekend vind. Ik denk als een mod zo tegen users aan gaat kijken dat er iets mis is. Het gebruik van HTML rechten voor dit soort aangelegenheden vind ik persoonlijk dubieus.door DR -
Haha een hoop ppl gefrusteerd hier zeg
Maar goed, ik weet ook wel dat dit lichtelijk overdreven is, maar vond het wel een discussie waard.