Toon posts:

Was dit nodig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/338962

De grap an sich is prima, maar had imo nooit op deze manier door mods gemaakt mogen worden.

Je zet hiel doelbewust een aantal users in de zeik en dat is iets wat je als mod imo gewoon niet mag doen, hoe onbenullig ook.

Voor alle duidelijkheid, even de reacties waar het mij om ging:
Door IceStorm -
MUAHAHAHAHAHahA Stelletje geile rukberen
De persoon op de foto's is NIET mijn zusje maar een random babe die ik op het strand in Italie op vakantie heb gezien Jullie zijn echt ongelovelijk desperate mensen
door DR -
Haha een hoop ppl gefrusteerd hier zeg
Waarbij ik vooral de reactie van IceStorm (het vetgedrukte gedeelte) erg stekend vind. Ik denk als een mod zo tegen users aan gaat kijken dat er iets mis is. Het gebruik van HTML rechten voor dit soort aangelegenheden vind ik persoonlijk dubieus.

Maar goed, ik weet ook wel dat dit lichtelijk overdreven is, maar vond het wel een discussie waard.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Kom nou toch, het zijn toch ook geile rukberen? :) Als je de context waarin Icestorm z'n opmerking maakt niet begrijpt, dan zou je wellicht es naar het scholieren-forum kunnen kijken.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Lees het topic eens, wil je het dan nog ontkennen :P

Verwijderd

Topicstarter
Als je de context waarin Icestorm z'n opmerking maakt niet begrijpt, dan zou je wellicht es naar het scholieren-forum kunnen kijken.
Het lijkt mij dat die een ander niveau beogen dan GoT?
[b]Lees het topic eens, wil je het dan nog ontkennen :P
Dat is niet de point. Lees mijn vraag nog eens, ik vond de grap zelf prima.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ah man, zo erg is het toch niet...

En nog steeds snap ik de grap niet echt, want (note: dit was al zo, vóór ik mod werd):

• in mooie vrouwentopics reageert iedereen ook zo...
• of dat zn zussie nou wél of níet was, waarschijnlijk zou ik het zelfde reageren
• en dan onthult ie dat het zn zusje niet is: so what, je mag het toch wel een lekker ding vinden :?

Die grap was dus niet eens geslaagd :+

Maar goed, je zegt het zelf al:
Maar goed, ik weet ook wel dat dit lichtelijk overdreven is, maar vond het wel een discussie waard.
Overigens; als ik in dat topic gereageerd zou hebben, en ik zou die opmerking (van wie dan ook) zien, zou ik hem gewoon negeren; heel simpel: ik voel me namelijk niet aangesproken daarop (ben iig niet gefrustreerd). Degenen die zich wel aangevallen voelen, zullen dan misschien wél gefrustreerd zijn ofzo :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 12:09
Het gebruik van HTML rechten voor dit soort aangelegenheden vind ik persoonlijk dubieus.
Je kan bold ook zonder html gewoon met [ b ] [ /b ]
(dan zonder die spaties)

vette tekst

Staat gewoon in de FAQ btw...

Verwijderd

laat ook maar

Verwijderd

Topicstarter
Je kan bold ook zonder html gewoon met [ b ] [ /b ]
(dan zonder die spaties)
Staat gewoon in de FAQ btw...
Als je de link gevolgd had, dan had je gezien dat deze bold door mijzelf aangebracht is. Om dat stuk te benadrukken.

In de post waarvan ik quootte werden html-rechten gebruikt, zoals ik al aangaf. Nogal logisch dat ik die niet kan quoten.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-11 18:30
Op dinsdag 18 december 2001 02:36 schreef hezik het volgende:

[..]

Als je de link gevolgd had, dan had je gezien dat deze bold door mijzelf aangebracht is. Om dat stuk te benadrukken.

In de post waarvan ik quootte werden html-rechten gebruikt, zoals ik al aangaf. Nogal logisch dat ik die niet kan quoten.
maak je niet zo druk joh, twas als geintje bedoelt ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Was dit nodig? Nee, maar wel leuk dus heb ik het gedaan. Nee ik heb er geen spijt van, nee ik vind niet dat ik mijn HTML rechten misbruikt hebt en nee ik vind die uitspraak niet stekend.
Kom op zeg, sommige dingen mag je gewoon als grap zien, iets waar je om kunt lachen.

En ik zet imho niemand in de zeik, als je het zo voelt is dat vervelend maar dat maak je er zelf van.
Ik bedoel, ik post (laat posten ok) 2 vage plaatjes van iemand, zeg dat het mijn zusje is en vervolgens lopen er een paar tiental man in het topic te kwijlen en krijg ik 5 man aan mijn icq/mail hangen voor een telefoonnummer/msnnummer ed. Komt op mij over als een reactie van de gemiddelde jongeman van ca 17 jaar. Niks mis mee hoor, maar kan dan ook de opmerking 'desperate' slikken ;).

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Ik vind dat de topicstarter een beetje overreageert. Is het nu zo moeilijk te snappen dat mods ook gewoon mensen zijn en wel eens pret willen hebben in de HK :?

Jullie doen niet anders :+

Go IceStorm :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Ik snap sowieso niet dat er onderscheid moet worden gemaakt tussen mods en 'gewone' users..

moderators hebben een voorbeeld-functie.. Waar.. Maar betekend dat dan dat ze helemaal niks meer mogen dan slotjes uitdelen en topics moven :?

Komop.. Ik vond het best een goede grap (leuk om die gefrustreerde reacties te zien >:)), en 't is alleen maar beter voor de sfeer!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik zeg altijd maar zo:
Moderators hebben een voorbeeldfunctie... maar ze dragen geen colbert met stropdas.

(besides... het is de HaaKaa...)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op dinsdag 18 december 2001 09:41 schreef Jotti het volgende:
Ik zeg altijd maar zo:
Moderators hebben een voorbeeldfunctie... maar ze dragen geen colbert met stropdas.
goed gezegd
(besides... het is de HaaKaa...)
idd
dit is weer zo'n LA topic om te zeiken om het zeiken imho.
Als je je zo aangesproken voelt moet je er wat aan doen (en nee niet in LA)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

dit is toch al oud? of heb ik een deja-vu?

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op dinsdag 18 december 2001 11:44 schreef wasigh het volgende:
dit is toch al oud? of heb ik een deja-vu?
noopz
de grap is al oud
de thread loopt nog :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Grrrrrene
  • Niet online
Correctie: Weer :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hezik heeft niet echt meegekregen dat "geile rukberen" in een signature heeft gestaan :?.

Verder boeit het niet als in de HK dergelijke reacties worden uitgelokt. Waarom zou een mod politiek correct moeten blijven in de HK als de omstandigheden lokaal zulke uitspraken gewoon ontlokken? Zolang de opmerking maar binnen de contekst geplaatst wordt EN blijft.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe :)
Voor alle duidelijkheid :)

Ik blijf vinden dat een mod dat niet hoort te doen, maar blijkbaar ligt dat aan mij. Nou ja, 't is niet anders... :)
Pagina: 1