Toon posts:

MXstream op deze manier delen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik mijn mxstreamverbinding op deze manier delen ?

1 pc met 2x ethernet (mxstream aansluiting) en 1 pc met 1x ethernet, deze verbinden met een crosskabel en dan de zooi delen ???

is er verder nog iets nodig ?

Deze vraag is vast al vaker langsgekomen, maar wat ik zoek wordt me niet echt duidelijk uit voorgaande topics.

I'm No Network Wonder, (nog niet)

Verwijderd

Ja kan heel goed ik heb hetzelfde alleen dan met chello en werkt perfect!!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 21:06
Als je Alcatel Speedtouch Home modempje hebt voor je MXstream dan kan je deze tweaken zodat het de PRO versie wordt...
Dan kan je gewoon een hub aan het modem handen en voor de rest zoveel pc's aansluiten als de hub aan kan... werkt perfect; heb al 3 Speedtouches omgevormd en nog nergens problemen mee gehad.. (moet je maar eens zoeken op "MXstream tweak" in de search, topic "Wie heeft zijn MXsteam modem al getweaked" ofzo staat veel info)

Wat je ook kan doen is gewoon ICS (Internet Connection Sharing) van Windows installeren.. moet je in de windows help maar "Internet Sharing" intypen.. kom je er vanzelf

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnenkort mxstream via hcc, zou dat problemen op kunnen leveren of is er geen verschoil tussen providers ?

Verder wil ik eigenlijk niks tweaken, zoveel verstand heb ik er niet van. Het ging puur om het delen voor 2 personen, om zo de kosten wat te verlagen !

Thnx

Verwijderd

zie ook deze mooi deelfaq special made by havana:

[topic=309398/1/25]

:+

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Precies. En de methode die de topicstarter beschijft werkt uiteraard ook (met een crosscable).

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.