Na aanleiding van jullie tips heb ik bryce5 en lightwave7 geinstaleerd en ben er een beetje mee gaan experimenteren 
Als eerste ben ik met bryce aan het proberen geslagen, omdat ik lightwave een wat ingewikkelder interfase vind hebben en ik daar eerst ff wat boeken van gelezen wil hebben (nog tips
), maar onder bryce heb ik snel ff een paar dingetjes gemaakt. Als totale n00b ben ik best wel trots op het resultaat die ik in zeer korte tijd heb weten te bereiken door gewoon wat dingen te proberen.
Dit zijn mijn eerste twee probeersels (comment is welcome)
de onderste heb ik gelijk als desktop gebruikt

Dit zijn niet meer dan wat probeersels en ik hoop dat ik snel met lightwave kan beginnen, want dat ziet er behoorlijk goed uit qua mogelijkheden (al vind ik de interfase nu nog moeilijk ogen
)
Als eerste ben ik met bryce aan het proberen geslagen, omdat ik lightwave een wat ingewikkelder interfase vind hebben en ik daar eerst ff wat boeken van gelezen wil hebben (nog tips
Dit zijn mijn eerste twee probeersels (comment is welcome)
de onderste heb ik gelijk als desktop gebruikt

Dit zijn niet meer dan wat probeersels en ik hoop dat ik snel met lightwave kan beginnen, want dat ziet er behoorlijk goed uit qua mogelijkheden (al vind ik de interfase nu nog moeilijk ogen