Ideetjes van mij

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ik zat net te denken, misschien is het wel leuk om nog een tweede soort forum achtig ding te beginnen waar mensen dan hun persoonlijke (computer-) prestaties op kwijt kunnen. Ik denk dan aan (ingescande-) tekeningen, kewle configuraties, speciale toepassingen, progjes, etc. (Kennen jullie elfwood? (http://elfwood.lysator.liu.se/) Zoiets dan, zodat je gelijk feedback krijgt.)
Ik besef dat dit misschien een 'beetje' buiten het huidige terrein van tweakers ligt maar ik verwacht er toch veel goeds van. Ik wil evt wel meehelpen zelfs...

Ten slotte nog ff zeuren :) : ik heb een tijdje geleden Femme een mailtje gestuurd over een Column die ik wel wilde maken... Uit geen reply maak ik op dat je dit dus niets vond, Femme ?? :) Geeft niet als dit zo is hoor...

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Nou eeh... Wat houdt je tegen?

Ik zou zeggen, start zelf wat op!

een linkie op tweakers is altijd wel te krijgen ;)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik vind het een zinloos idee maar wat houdt je tegen. Ik denk overigens dat een linkje niet te krijgen. Het lijkt mij dat de Tweakers.net Crew dit ook nutteloos vindt.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Een soort "Wie zijn lul is de grootste" page? 'k Weet niet of daar wel zo'n behoefte aan is.. maar zoals al eerder is gezegd, wat houd je tegen? Misschien wordt het wel een sucses..

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Een soort "Wie zijn lul is de grootste" page?
Ik had op dit forum toch wel een normalere reactie verwacht ....

Ik ben fan van dingen

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Moderators flippen?

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ja sorry hoor, maar zo zie ik het wel. Je had ook gewoon kunnen proberen een tegenargument te bedenken...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21-02 19:09

Daniel

Kapitein NCC-1701
ThE_ED: wat Rick probeert te zeggen (maar hij kan af en toe niet zo goed uit z'n woorden komen :)) is dat zoiets al heel snel een pats-pagina wordt.

"kijk eens hoe duur en snel en groot mijn PC wel niet is"...dat werk

Nu snap ik wel dat dat jouw bedoeling niet is, maar dat gevaar is er wel, helaas
Zeker als je het gemiddelde niveau van sommige delen van dit forum de laatste tijd bekijkt...

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
hehe :) Ik vind het wel een creatieve beschrijving :) LOL

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Rick was vast met zijn gedachten (en handen?? >:) :P ;)) ergens anders (sorry rick GRAPJE :))

Maar ff serieus, rick heeft wel gelijk, krijg je allemaal van die mannetjes die beweren dat ze een dual t-bird 1,25 met 6x 72Gb 10k rpm HD's hebben enzo... Lijkt me niet goed
Maar uh creatieve tweakers met tekeningen enzo kunnen nu toch ook al terecht hiero?? Gewoon een plaatje neergooien toch?
Of snap ik het niet ;)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
De arme scholier met bijbaantje bij oom Heijn, een vriendin en scooter onder ze reet is dan sowieso de lul tegenover fulltime werkende kapitaalkrachtige nurds of die met rijkestinkerdouders.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Hmmmzz ja misschien is dat met pc's wel iets te ver gevoerd ja, maar voor de rest vind ik het nog steeds wel ok... anders ga ik maar eens zelf wat klussen voor een webzijde ...

Ik ben fan van dingen

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

ThE_ED, met EZ board ben je in een uurtje klaar en heb je je nieuwe forum
http://www.ezboard.com/
veel plezier

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Weet je wat Rick probeert te zeggen? Ik heb en sexueel probleem en een langzame computer... Ach ja, sommigen verdienen niet beter he?

Verwijderd

Titan ga eens fietsen of moet ik je misselijk in een flame-war afmaken. :(

ThE_ED vindt het wel een cool idee... Maar zoals al vaker gezegd is. Denk dat er weinig echte prestaties inkomen. ;) Maar mijn zegen heb je.... :)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

I sense much fear in you Titan...

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
hahaha

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20-02 16:20

Sharky

Skamn Dippy!

/me lacht mee
best wel een strakke reactie van R

This too shall pass

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
lol :)
anyway ik ga denk ik maar eens wat knutselen, thanx botoo voor de tip en ik ga denk ik ook eens kijken waar ik UBBfree kan vinden .. er IS een freeware versie ... ik geloof dat ik al weet waar ie is..

Ik ben fan van dingen

Pagina: 1