paris dakar doet het niet hij speeld wel de intro filmpjes af maar dan springt hij terug naar windows wie weet waar het aan kan liggen
Dit hoort in [SP]
Is het spel origineel of betreft het hier een back-up?
Is het spel origineel of betreft het hier een back-up?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nieuwste detonator drivers al geinstalleerd? Had zelf ook een GF 256, en veel problemen werden toen verholpen.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Paris dakar rally en XP gaat niet samen ...
dus gewoon Win 98 er op gooien en spelen mar .
dus gewoon Win 98 er op gooien en spelen mar .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Bij mij werkt ie wel,
maar ik krijg de graphics niet hoger dan 640x480,
en dat ziet er echt niet uit.
Ik kan wel 800x600 of 1024x768 selecteren,
maar dan nog draait het spel gewoon in 640x480.
Ik draai em onder XP en met onderstaande specs,
dus dat zou eigenlijk geen probleem moeten zijn.
Iemand enig idee hoe ik mijn graphics opgeschroefd krijg naar 1024x768
Verwijderd
errug slim om te gaan zeggen op een openbaar nederlands forum dat je al je spellen illegaal koopt bij je profile staat je mail adres alles sorry hoor maar wil je opgepakt worden of ben ik nu achterlijk

ik koop ze niet maar ik backup ze van orgineel backup magOp dinsdag 18 december 2001 18:47 schreef Norretix het volgende:
errug slim om te gaan zeggen op een openbaar nederlands forum dat je al je spellen illegaal koopt bij je profile staat je mail adres alles sorry hoor maar wil je opgepakt worden of ben ik nu achterlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat heeft een kennis van mij ookOp dinsdag 18 december 2001 18:09 schreef Crash-Override het volgende:
Bij mij werkt ie wel,
Jah, en dat is goed kl*te,Op woensdag 19 december 2001 00:33 schreef NB_Systems het volgende:
[..]
dat heeft een kennis van mij ook
want opzich ist wel een leuk spelleke
Alleen die graphics zijn zo

Dus door jouw schuld hebben we al weer eerder de kans dat er geen spellen meer komen over een aantal jaar omdat er nu niks verdiend wordt... Jij bent dus een van de medeveroorzakers van dit probleem.Op dinsdag 18 december 2001 17:50 schreef NB_Systems het volgende:
[..]
ik kopp nog nooit een spel orgineel ik heb allen maar illegaal
Ik moet

Sorry, dit moest er ff uit!!!
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
STFUOp woensdag 19 december 2001 08:17 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Dus door jouw schuld hebben we al weer eerder de kans dat er geen spellen meer komen over een aantal jaar omdat er nu niks verdiend wordt... Jij bent dus een van de medeveroorzakers van dit probleem.
Ik moetvan dat soort mensen...

Zoveel mensen doen dit,
sommige kopieren alleen maar en kopen nix origineel.
Anderen maken alleen backups,
of proberen eerst de game uit en kopen daarna de originele.
Ikzelf maak backups, en probeer ze uit,
maar ik koop ook wel degelijk originele spellen in de winkel
En ga hier nu niet over beginnen in dit topic,
want dat is nergens voor nodig en hier:
[topic=141376/1/25]
is al een topic over
ik weet niet wat je probleem is zo lees je maar weer dat die graphics niet hoger willen koop je zoon spel van 100 ballenOp woensdag 19 december 2001 08:17 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Dus door jouw schuld hebben we al weer eerder de kans dat er geen spellen meer komen over een aantal jaar omdat er nu niks verdiend wordt... Jij bent dus een van de medeveroorzakers van dit probleem.
Ik moetvan dat soort mensen...

Verwijderd
Tis toch een kutspel, graphics zijn waardeloos en niet realistisch.
Dat spel verdient de naam Parijs Dakar absoluut niet.
Dat spel verdient de naam Parijs Dakar absoluut niet.

Jah, gekregen voor Sinterklaas van me omaOp donderdag 20 december 2001 15:48 schreef NB_Systems het volgende:
[..]
heb je hem orgineel dan
Ik speel het wel (bijna) nooit,
maar als ik dat graphic probleem op kan lossen,
zou ut toch wel fijn zijn
dat bedoel ik nou als je iets koopt en het doet het niet ligt i daar in de kast weg 100 gulden,hmmmmmmm support bellen ??? ooooo die voordeel nummers naar America of naar Engeland of waar die "support"dan ook zit en als hij in Nederland zit weten ze het ook nietOp donderdag 20 december 2001 16:31 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
Jah, gekregen voor Sinterklaas van me oma
Ik speel het wel (bijna) nooit,
maar als ik dat graphic probleem op kan lossen,
zou ut toch wel fijn zijn
heb je al geprobeerd om hem in win95 compatiblity mode te draaien? Wil bij mij _soms_ wel es helpen bij brakke spellen.. (tenminste, als je windows XP gebruikt, wat ik opmaak uit je verhaal)
Pagina: 1