Toon posts:

Aanpassen preferences

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Admins,

Ik probeer op tweakers.net al weken mijn preferences aan te passen. Na het drukken op de knop "Laat mij deze gegevens wijzigen" krijg ik altijd de melding "Ermm. Sorry, maar de query kon niet met succes uitgevoerd worden...".

Ik heb al drie keer een mailtje gestuurd naar femme@webmagix.net en heb nog nooit een reactie gehad. Ik begin nu echt pissig te worden. Wanneer onderneemt iemand eens actie?

Kurzweil

Verwijderd

Moet je het de volgende keer ff aan rickjansen vragen, stuur em een wwwpager ofzo... Femme heeft et zeer druk hebbik et id...

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Maar RickJansen heeft de wwwpager altijd op de ignore :)

Maarehm ik doe niets aan de site zelf, alleen een beetje moderaten en servertje adminnen enzo. Hiervoor zul je toch echt bij Femme of Jorma ofzo moeten zijn...

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Ahaaaaaaaa, Rick nu weet ik dus ook waarom ik geen reactie kreeg.
En je staat zeker ook altijd op Invis

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben blij dat er IEMAND reageert :) Helaas geen oplossing. Nog maar wat langer mijn geduld testen dus...

• Femme
  • Laatst online: 22-02 11:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Is het misschien ook mogelijk om aan te geven wat je precies doet?

Ik kan nl gewoon m'n preferences wijzigen.

Ik vraag me af waarom bugmelders er een sport van maken om zo weinig mogelijk informatie te geven wanneer zij een bug gevonden denken te hebben.

Ik krijg dagelijks allerlei zeikmailtjes van mensen die moedwillig hun usernames onbruikbaar maken door bijv. een niet bestaand mailadres in te voeren. Op een gegegeven moment krijg je dan het gevoel dat het nogal zinloos is om dat soort mensen te helpen.

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik vraag me af waarom bugmelders er een sport van maken om zo weinig mogelijk informatie te geven wanneer zij een bug gevonden denken te hebben
LOL :) Het moet toch een beetje uitdaging hebben ;)

Verwijderd

Topicstarter
Er is verder niets MEER te zeggen.

- Ik klik op preferences
- Ik vul mijn username (Kurzweil) en paswoord in.
- Ik klik op "Laat me mijn profile aanpassen"
- Ik pas mijn profile aan (ICQ weg en woonplaats weg)
- Ik klik op "Laat mij deze gegevens wijzigen!"
- Dan verschijnt de melding : "Ermm. Sorry, maar de query kon niet met succes uitgevoerd worden..."

Precies wat ik dus al had gezegd.

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik denk niet dat Femmes reactie persoonlijk bedoeld was.

Verwijderd

Topicstarter
Oh, en
browser = IE5
OS = W2K

Ik kan ook niet inloggen maar wel berichtjes posten. Dus de inlog en paswoord zijn goed.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hmm, zou dat verklaren waarom Femme niet reageert op emails?

Zo onduidelijk was mijn mailtje toch niet.

Als ik Femme niet moet mailen met vragen, wie dan wel?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een goeie!!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:51

botoo

💀 too old to die young

Ik heb altijd een beetje de indruk dat Femme niet zo goed is sociale vaardigheden ;) en dat mensen iets anders zijn dan binaire codes (of zo).
Hij is doorgaans wel heel goed in kort en bondig duidelijk maken wat 'ie denkt. Dat 'ie daar anderen soms tegen de schenen mee schopt lijkt hem niet te deren, maar je weet wel gelijk wat er aan het handje is >:)

elke gek heeft recht op zijn eigen gebrek ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Stel je voor dat je het druk hebt met allerlei zooi en dat je dat je mailbox dan dag in dag uit vervuild wordt met mailtjes van mensen die hun login saboteren enz.

Op een gegeven moment krijgt een mens dan het gevoel dat het nogal zinloos is om nog langer die mensen te helpen. Het is niet persoonlijk bedoeld hoor, maar ik heb nou eenmaal betere dingen te doen (het belang van alle bezoekers van Tweakers.net staat bij mij nou eenmaal hoger dan het belang van 1 bezoeker).

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wie er wat heeft gedaan, maar het werkt!!

Verwijderd

Sorry dat ik het moet zeggen, maar dan geef je toe dat je een supernerd bent...

Aangezien jullie toch geen zin hebben in mijn psychologische analyses houd ik hier verder mijn bek over

Verwijderd

Euhh, dit is toch een site voor nerds? :P

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hij wilde niet inserten omdat er geen ICQ nummertje was ingevuld. Dat heb ik even gefixt.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het moet zeggen, maar dan geef je toe dat je een supernerd bent...
Ehhm.. Wie bedoel je? En waarom?

En, Femme, bedankt !!
Pagina: 1