Idee: forum over inter-sociale zaken

Pagina: 1
Acties:

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Ik wilde eigenlijk zetten 'forum over liefde', maar dat klinkt wat corny. De vraag is echter nietemin hetzelfde. Naar aanleiding van dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/352215

vraag ik me af of het niet interessant is om ook een dergelijk forum toe te voegen. Veel tweakers worstelen met dit soort problemen (het zit een beetje in de doelgroep inbegrepen denk ik).

Ik snap aarzelingen best, maar is het niet leuk om het forum ook op dit gebied mensen toe te staan elkaar te helpen? Nu kun je elkaar helpen met hard- en software problematiek, maar dan kunnen mensen elkaar ook in de liefde helpen. Iets waar duidelijk wel behoefte aan is. SG is wat te generiek voor dit soort zaken.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Kan dat dan niet gewoon op Fok!, een topic af en toe in [SG] is niet erg maar om er nou een heel forum aan te wijden ?

Verwijderd

Ja, maar GoT _is_ ook geen relatie-forum.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

FOK :?

Leuk zo'n computerforum. Zullen we een afdeling relatie maken, en vakantie en sex en Lifestyle en School en Studie en en en....

Dus niks voor dit forum :{

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Zit wat in natuurlijk. Maar dan mag iedereen naar FOK verkassen. W&L is net zo'n vreemde eend in de bijt.

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Iedereen naar Fok! verkassen :?

95% of misschien wel meer komt hier toch zeker voor de computerproblemen...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09

Arno

PF5A

Op dinsdag 18 december 2001 00:55 schreef Pizzaman het volgende:
95% of misschien wel meer komt hier toch zeker voor de computerproblemen...
Inderdaad :)

En om af en toe een beetje mee te lullen in LA :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op dinsdag 18 december 2001 01:03 schreef Traag het volgende:

[..]

Inderdaad :)

En om af en toe een beetje mee te lullen in LA :+
:P

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 00:53 schreef ChristiaanVerwijs het volgende:
Maar dan mag iedereen naar FOK verkassen.
Hoezo verkassen? GoT en Fok! sluiten elkaar toch niet uit? Ze vullen elkaar juist aan.. hier kun je terecht voor je computergerelateerde problemen, daar voor de meer sociale/emotionele dingen. En daartussen zit een klein stukje overlap, in de general chat forums.

Als je over 't ene gebied wat te zeggen hebt, hoef je toch niet afstand te doen van het andere? :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 18 december 2001 01:05 schreef Onno het volgende:

[..]

Hoezo verkassen? GoT en Fok! sluiten elkaar toch niet uit? Ze vullen elkaar juist aan.. hier kun je terecht voor je computergerelateerde problemen, daar voor de meer sociale/emotionele dingen. En daartussen zit een klein stukje overlap, in de general chat forums.

Als je over 't ene gebied wat te zeggen hebt, hoef je toch niet afstand te doen van het andere? :)
heel mooi gesproken, hier ben ik het volledig mee eens :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1