Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand die al?
Die van mij blijft soms hangen als ik een nummer bel, dan blijft hij maar proberen verbinding te maken, ik kan hem niet stop zetten, niks, geen knop doet het meer, het enigste wat ik kan doen is de batterij er uit halen.
Iemand ook dit probleem , of terug ermee?

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 09:02
Ik heb zelf ook een t68, maar deze probleem ben ik nog niet tegengekomen.

Verwijderd

dit had ik weleens met mijn ericson t20 als de baterij ver leeg was

Verwijderd

Topicstarter
Nou , ik denk dat ik maar eens terug naar de winkel ga, hij is pas twee weken oud.

Verwijderd

Topicstarter
Even een oude topic opgehaald, maar nu zullen wel meerdere mensen de t68 hebben.
Die klachten over dat hangen(hij bevriesd als het ware) van de telefoon hebben jullie dat nou ook, ik heb inmiddels de tweede met de software versie R2B, maar de klacht is er nog altijd, je ziet het niet dat ie hangt, en als hij dat doet ben je ook niet bereikbaar.Kun je iedere keer gaan checken of hij hangt, is ook niet zo lekker.
Jullie ervaringen graag??

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:38

koornee

3!

software matig ben ik nog niks tegen gekomen, maar al is wel het joystikkie eraf gebroken bij mij. dat blauwe gedeelte dan, gewoon in de gerantie was dat, en gelijk omgeruild bij kpn.

ik heb volgens mij de eerste software versie.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:53 schreef koornee het volgende:
maar al is wel het joystikkie eraf gebroken bij mij. dat blauwe gedeelte dan, gewoon in de gerantie was dat, en gelijk omgeruild bij kpn.
Ik raad je aan er wat voorzichtiger mee te zijn. Zelfs met (naar mijn mening) ruw gebruik breekt de joystick niet af, dus als ie wel afbreekt ga je er te ver mee. Niet dat je het van mij niet mag hoor, maar dadelijk heb je misschien nog eens pech en krijg je geen nieuwe.

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 00:03 schreef joep1 het volgende:
Heeft iemand die al?
Die van mij blijft soms hangen als ik een nummer bel, dan blijft hij maar proberen verbinding te maken, ik kan hem niet stop zetten, niks, geen knop doet het meer, het enigste wat ik kan doen is de batterij er uit halen.
Iemand ook dit probleem , of terug ermee?
Ik heb in het begin met de 1e software versie een keer een crash gehad, maar daarna nooit meer. Als je het toestel niet rusht werkt hij probleemloos. Schijnbaar zou een recente software versie al die traagheids problemen moeten oplossen. Als hij blijft hangen ook al doe je er op het moment niks mee, dan zou ik aanraden hem meteen terug naar de winkel te brengen, want ik kan je verzekeren dat ie dat niet hoort te doen (maakt niet uit welke software versie).

Verwijderd

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.. loopt nooit vast, no crashes nuthing... heb hem al best wel lang, dus is de 1ste versie... maar ja, mischien heb ik wel geluk gehad >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem terug gebracht, hopelijk krijg ik nu eentje die het wel goed doet, moet wel weer 2 weken wachten.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Heb je hem bij de winkel teruggebracht waar je hem had gekocht of bij een Ericsson servicepunt? Mijn T68 begint ook af en toe vast te lopen en er blijft soms een vierkantje uit het menu in het beginscherm staan. Maar twee weken zonder telefoon en zonder MP3speler (HPM-10) wordt wel erg moeilijk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem terug naar de winkel gebracht, hij wordt naar ericsson opgestuurt, duurt inderdaad lang, dan maar met mijn oude ericsson T18s bellen.

Verwijderd

mijn Yes knop is stuk :( Verder is dit nog een duitse versie (die was er 2 maandjes eerder :)) dus is de software is mega oud, en er zit een bug in als je email op wil halen..loopt vast..maar goed gebruik ik niet.

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:38

koornee

3!

Op donderdag 14 februari 2002 01:23 schreef middelkoop het volgende:

[..]

Ik raad je aan er wat voorzichtiger mee te zijn. Zelfs met (naar mijn mening) ruw gebruik breekt de joystick niet af, dus als ie wel afbreekt ga je er te ver mee. Niet dat je het van mij niet mag hoor, maar dadelijk heb je misschien nog eens pech en krijg je geen nieuwe.
waser niet ruw mee, volgens mij was het gewoon een fabricage foutje. hij zat gewoon in me broekzak, en ik haalde de foon eruit en toen zag i dat jet joy stikkie eraf was.

enne ik krijg altijd een nieuwe of anders binnen een dag of twee een nieuwe, ik heb niet voor niks extra service bij kpn.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Sebazztiaan

sebas!

Als je telefoon blijft 'vastzitten' in een menu is dat 99 van de 100 keer een fout in de software. Als hij dat vaak doet en op dezelfde plekken dan heb je te maken met een fout in de software, dit valt onder de standaard garantie van ericsson en dan kan je hem bij het verkooppunt weer inleveren.

Maar dan ben je hem een redelijke poos kwijt (een week of twee)

Waar heb je hem gekocht?

Verwijderd

Op donderdag 21 februari 2002 17:30 schreef koornee het volgende:

[..]

waser niet ruw mee, volgens mij was het gewoon een fabricage foutje. hij zat gewoon in me broekzak, en ik haalde de foon eruit en toen zag i dat jet joy stikkie eraf was.
Dan vermoed ik dat ie een harde of net fout geplaatste tik heeft gehad. Ik doe hem altijd in mijn broekzak (voorbroekzak, niet in de achterbroekzak want dat is natuurlijk gekkenwerk met zo'n duur apparaat) Met het scherm naar binnen zodat bij een botsing alleen de rubberen achterkant wordt geraakt.

• Kiki
Hoi ik heb een probleem met mijn t68 en dat betreft het bellen. ALs ik iemand wil opbellen dan zie ik op mijn display dat er wordt gebeld maar daarna zie ik dat er geen contact wordt gemaakt???? en dan slaat de telefoon gewoon af. En dat meerdere malen. Als telecomaanbieder heb ik dutchtone. Wat wel raar is dat ik wanneer een libertel in stop dan heb ik er geen probleem mee. Deze klacht overkomt me vooral wanneer ik ergens in een groot gebouw ben zoals mediamarkt Rotterdam, makro Breda e.d. Op snelweg met dutchtone heb ik dat niet. Wat ik ook op de display ziet is dat mijn ontvangst als een gek tekeer gaat van 4 streepjes naar 1 tot niks. Ligt dit aan dutchtone netwerk of ligt dit aan se sim card?

Op mijn t68 zit sinds gisteren wel de niewste software erop. Gewoon bij phonehouse in Rotterdam (Nieuwe Binnenweg 318) daar zit de Ericsson service punt. Het duurde wel 7 minuten om de software te upgraden.

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 15:52 schreef Kit-Lin het volgende:
Hoi ik heb een probleem met mijn t68 en dat betreft het bellen. ALs ik iemand wil opbellen dan zie ik op mijn display dat er wordt gebeld maar daarna zie ik dat er geen contact wordt gemaakt???? en dan slaat de telefoon gewoon af. En dat meerdere malen. Als telecomaanbieder heb ik dutchtone. Wat wel raar is dat ik wanneer een libertel in stop dan heb ik er geen probleem mee. Deze klacht overkomt me vooral wanneer ik ergens in een groot gebouw ben zoals mediamarkt Rotterdam, makro Breda e.d. Op snelweg met dutchtone heb ik dat niet. Wat ik ook op de display ziet is dat mijn ontvangst als een gek tekeer gaat van 4 streepjes naar 1 tot niks. Ligt dit aan dutchtone netwerk of ligt dit aan se sim card?

Op mijn t68 zit sinds gisteren wel de niewste software erop. Gewoon bij phonehouse in Rotterdam (Nieuwe Binnenweg 318) daar zit de Ericsson service punt. Het duurde wel 7 minuten om de software te upgraden.
Dat ligt aan Dutchtone. Had ik ook last van met mijn nokia 8210. Nu met Libertel nergens last van :)

• Kiki
Thx. Abonnement van dutchtone is wel goed. Alleen de ontvangst he.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 februari 2002 14:04 schreef joep1 het volgende:
Ik heb hem terug gebracht, hopelijk krijg ik nu eentje die het wel goed doet, moet wel weer 2 weken wachten.
Ik heb hem inmiddels terug, en nog geen 4 uur later bleef hij weer hangen, ze schreven dat de software vervangen was, maar er zit nu nog dezelfde software op die er al in zat n.l:(R2B)
Hij is nu weer terug, dit wil ik nog afwachten, anders ruil ik hem om voor een andere. Heb ik nu gewoon pech? Ik ken ook een paar vrienden die dit probleem van dat hangen niet kennen.

• Kiki
Gewoon een nieuwe toestel vragen. Zal waarschijnlijk aan het toestel liggen. BTW welke netwerk heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 februari 2002 18:26 schreef Kit-Lin het volgende:
Gewoon een nieuwe toestel vragen. Zal waarschijnlijk aan het toestel liggen. BTW welke netwerk heb je?
Kan het dan aan het netwerk liggen?
Ik heb Kpn-debitel.

• Kiki
Weet ik niet. Maar bij mij is het zo dat ik met dutchtone heel vaak geen connectie kan maken. Afgelopen maandag kon ik thuis niet bellen met dutchtone en opdezelfde plek had ik een andere sim kaart ingedaan (libertel) en toen kon ik wel bellen. Was wel heel vaag vondt ik. Maar dat je toestel vastloopt is wel heel raar. Ik zou vragen om een andere toestel als er nu al de nieuwste software inzit en het probleem nog steeds bestaat.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de simkaart in mijn oude ericsson doe, is niks aan de hand. Ik heb hem weer opgestuurd, afwachten maar.

• Kiki
Veel succes ermee.

Verwijderd

ik heb dat soort dingen wel vaker met dutchtone. Gelukkig heb ik ook libertel. Maar ook als m'n pa mij belt met z'n dutchtone hoor ik hem soms niet.

Verwijderd

Je kan gewoon met dat toestel naar een ericsson service point gaan en vragen of ze de software willen updaten. Dit moeten ze gewoon doen en duurt ongeveer 20 min. Ik heb dezelfde problemen gehad en nu niets meer. Zit in bijna 3 maanden tijd al een 3de software versie op. Maar verder is het zeer fijn toestel.

Verwijderd

Topicstarter
Software update(R2B)is al bij service point gebeurt, daarna opgestuurd, nieuwe software erop en doet nog hetzelfde.

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 20:50
Ik heb sinds kort ook zo'n T68.
Nu blijkt, dat als je te snel door de menu's gaat bladeren, de kans bestaat dat hij blijft vastzitten.

Enige remedie is dan de batterij eruit halen en opnieuw erin doen.
Hopelijk wordt dit via een nieuwe firmware verholpen.

(Offtopic) Hoe kan je de Firmware versie opvragen/zien op je toestel?

Ik heb chello, hoe kan je nou email lezen via dit toestel?
Instellingen staan erin maar krijg steeds (Kan server niet vinden)
Ik heb Dutchtone.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op maandag 25 maart 2002 20:19 schreef Bajo het volgende:
Ik heb sinds kort ook zo'n T68.
Nu blijkt, dat als je te snel door de menu's gaat bladeren, de kans bestaat dat hij blijft vastzitten.

Enige remedie is dan de batterij eruit halen en opnieuw erin doen.
Hopelijk wordt dit via een nieuwe firmware verholpen.
Een andere manier om het toestel te resetten is de NO toets ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden. Dit lijkt mij zelfs een betere manier, omdat je door de batterij eraf te halen de stroom ineens weghaalt en ik denk dat dat niet zo goed is voor het toestel.
Maar ik heb ook weleens haast, of geen zin om 10 seconden te wachten, en dan is de batterij er toch snel af.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Software zien:
Joystick 1 keer naar rechts, dan sterretje. 2 maal naar links, dan sterretje, 1 maal naar links, dan sterretje, dan yes dacht ik.
Heeft iemand de t68i al, zijn daar soms ook problemen mee, ik heb de mijne na 4 weken nog niet terug, denk dat ik hem omruil voor de t68i.
Pagina: 1