Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!
lees er meer over op http://www.ocworkbench.com
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Nou hij moet z'n mobo dus gebruiken met een 100/100 Mhz instelling en draait dus nu z'n processor op 1ghz ipv 1,4ghz....dat lijkt me wel rot.Op dinsdag 18 december 2001 10:08 schreef UNICRONBOT het volgende:
Wat is het probleem nu. het werkt tog 100% het moederbord. het is een super stabiel moederbord. zet die twee knopje's uit bij mbprobe en klaar.
Je zult je mobo moeten omruilen of de 'fix' toepassen, het aanbrengen van een extra weerstand. Lees daarover meer op http://www.ocworkbench.com/jadiejadie
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
LET OP!!!! Doe deze bios update vanaf je HD!!!! NIET vanaf floppy!!!
Mocht dit niet werken, dan zou ik je board omruilen.. Er zijn helaas batches met een verkeerde weerstand waardoor CPU's boven de 1GHZ data corruption problemen kunnen geven
webOS all the way!
Verwijderd
Change the Auto detect dimm/pci clk option in the advanced setup page first before flashing Your bios!!!!!
Dus als deze optie op enable staat dan disable je hem en als ie op disable staat dan zet je hem op enable.
Probeer dit eerst!!!
Ik heb twee van die moederborden. ik heb zu per bord 5 keer een bios update gu daan van af floppy en geen een probleemen. maar ja als je niet weet hou dos werkt en hoe een floppy werkt doe dan geen bios update.Op dinsdag 18 december 2001 10:22 schreef Hermanvh het volgende:
Misschien dat je ff een nieuwe bios update erop kan gooien? Die van mij wou ook niet op 133/133Na de laatste BIOS-update deed ie het wel goed
LET OP!!!! Doe deze bios update vanaf je HD!!!! NIET vanaf floppy!!!
Mocht dit niet werken, dan zou ik je board omruilen.. Er zijn helaas batches met een verkeerde weerstand waardoor CPU's boven de 1GHZ data corruption problemen kunnen geven
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Verwijderd
Probeer dit eerst!!!
Als ik mijn bord ruil, hoe groot is dan de kans dat ik hetzelfde bord terugkrijg na een aantal weken?? Of zal ik dan een fatsoenlijk bord krijgen??? Treedt dit probleem ook op bij het bord zonder LAN???
geen id, ik ben er nu ook mee bezig...Op woensdag 19 december 2001 20:06 schreef RustyTank het volgende:
Het veranderen van de dimm/pci in de biod helpt niet
Als ik mijn bord ruil, hoe groot is dan de kans dat ik hetzelfde bord terugkrijg na een aantal weken?? Of zal ik dan een fatsoenlijk bord krijgen??? Treedt dit probleem ook op bij het bord zonder LAN???
nu heb ik een nieuwe van de winkel gekregen, zelfde type, en deze werkt prima.
Wel vond ik deze link met een aantal hints. Gaat wel specifiek over K7S5A, XP proc en 133/133.
En waar slaat deze opmerking op?Op dinsdag 18 december 2001 11:39 schreef UNICRONBOT het volgende:
[..]
Ik heb twee van die moederborden. ik heb zu per bord 5 keer een bios update gu daan van af floppy en geen een probleemen. maar ja als je niet weet hou dos werkt en hoe een floppy werkt doe dan geen bios update.
Een vios update doe je meestal via dos. Zelf doe ik dit ook nooit vanaf een floppy omdat deze bij mij op belangrijke momenten altijd fouten geven.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something