Toon posts:

Ideetje voor php3 forum straks?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
misschien handig als degene die een thread begint, ook posts kan deleten uit z'n eigen thread? bijv. posts waarvan hij vindt dat ze er niet thuishoren?

zomaar een ideetje... lijkt mij wel handig...

*closen maar* :)

Verwijderd

Krijg je dan niet dat mensen alle negatieve reacties gaan deleten?

Verwijderd

Topicstarter
mwoch... misschien geen slecht idee.... een "positief forum" :)

Verwijderd

Tenzij de topic al negatief is :)

Verwijderd

Maar dan raakt het verband wel uit de thread

Verwijderd

Topicstarter
verband zit er meestal toch al niet in... :)

Verwijderd

Topicstarter
en trouwens... mensen kunnen nu toch al reacties veranderen, dus dan zou 't verband, voor zover aanwezig, er ook uit kunnen gaan...

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
WAT???????

Config: Jij moet nu eens SNEL je Snater houden, want ik gaat er moderators bijhalen hoor! En Admin's! Dus ik zou maar SNEL opzouten met die illegale shit van je!!

Vuile Klootzak!!

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
Get My Point?

Verwijderd

Het lijkt mij eerder handig als je je eigen posts kan deleten...

Verwijderd

Topicstarter
dat in ieder geval ja...

Verwijderd

Jah eigen posts deleten is wel handig

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Het lijkt mij dus geen goed id. Inderdaad kunnen mensen nu hun eigen post al editten maar dan blijft de post nog altijd staan. Als iemand zijn eigen post kan deleten kan diegene het daarna gewoon ontkennen.
Als we nu een systeem hadden met meer statussen kon je misschien instellen dat iemand die een status van meer als 200 post ofzo heeft het wel mag. Ik vind dat je van zo iemand mag verwachten dat ie zich weet te gedragen. Ik ben overigens dus wel voor de invoer van meerdere statussen, ondanks dat het misschien wat problemen geeft. Het gaat op andere fora ook goed. (Anantech bijvoorbeeld)

Verwijderd

Krijg je dan niet weer dat mensen in bv het onzin forum (net als nu om te proberen van junior af te komen) een paar 100 keer posten om een hogere "rang" te krijgen? Lijkt mij wel.
Volgens mij zijn nl de mensen die 100 keer posten om een andere "rang" te krijgen dezelfden als die ontkennen gepost te hebben na een gedelete bericht.
Het zou mooi wezen als verschillende "rangen" zou werken maar ik ben bang dat dat erg moeilijk gaat worden.

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Ik ben niet van plan de mogelijkheid dat gebruikers hun eigen berichten kunnen verwijderen in te bouwen. Dat gaat gewoon niet werken. Verder gaat het hele rangengedoe er niet in zitten. Alleen moderators&admins krijgen een titel.

Eventueel kan, als Femme en de rest dat willen, er wel gebruik gemaakt worden van een usertext die je zelf kunt instellen netzo als op het FOK! forum nu al het geval is. Ook userpictures zijn in principe mogelijk.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Ja, dat is wel zo.
Maar als de Mots, en ads kunnen bepalen wanneer iemand een andere status krijgt is dat probleem op gelost.

Van mij mogen ze het ook afschaffen.
Mocht iemand boven de 5 waarschuwingen komen, dan wordt zijn account gedelete en wordt geweerd van tweakers.

Lijkt me een simpele oplossingen en vrij makkelijk haalbaar.

De Ads en Mods mogen dan niet aan vriendjes politiek doen, maar mag aannemen dat dat wel goed zit.
Overleg tussen hun, over het wel of niet van een waarschuwing zou mogelijk zijn.

Mzzl Diamon

And The Only One

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-02 09:45
Maar als de Mots, en ads kunnen bepalen wanneer iemand een andere status krijgt is dat probleem op gelost.
Uhm, ik wil niet lui overkomen ofzo, maar heb je gezien dat er 4000+ members zijn? :) (en dan bedoel ik niet qua leeftijd voor de bijdehandten hiero :))

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Kom je ook niet :).

Maar jullie zouden dan automatische een bericht kunnen krijgen dat iemand de 100 he

Ach, laat ook maar, zodra iemand 5 waarschuwningen heeft gehad, er af knikkeren.

Het intressert me niet echt hoeveel posting ik nu al heb. Heb effe gekeken, en ik sta op 239.
De laatste keer dat ik heb gekeken, stond ik op 145.

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Ik denk dat het zoals het nu is het beste is. Eigen berichten kunnen deleten is erg handig maar werkt misbruik in de hand.

Ik heb geen idee hoeveel postings ik heb. Ik weet niet eens waar ik dat kan bekijken :) Ik zal er wel meer dan 100 hebben want er staat geen junior member meer.

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

het zou ook wel handig zijn [lees : DIT MOET ERIN] als je een draadje heb gemaakt, dat je de naam van de TOPIC kan editen net zoals je post. Want als je DAAR een domme typfout in maakt [OF als je post TOCh anders uitvalt als verwacht] dat je 'm nog kan veranderen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1