Ik wil dus adsl nemen, alleen ik vroeg me af wat handiger/makkelijker is... Of ik neem diegene via de usb ingang met zo'n speciaal kastje of ik neem diegene via de ethernet kaart.. Ik ben niet van plan om ooit de snellere versie te nemen, dat is toch nog veel te duur en wanneer alles goedkoper wordt ben ik toch aan een nieuwe pc toe
en ik ben eigenlijk ook niet echt van plan om hardwarematig te gaan tweaken.. Ik vroeg me dus af wat jullie me dan aanraden om te nemen.. Mij lijkt USB makkelijker maar ik weet verder niet echt wat de voordelen ofzow zijn... Het lijkt me wel veel makkelijker aansluiten.. bedankt alvast
Neem niet de usb-versie, maar doe eens wild en geef er een paar stuivers extra voor uit. aan de ethernetversie heb je veel meer. Kun je makkelijk in je netwerk toepassen, schijnt stabieler te zijn, is te tweaken, en kan dus ook onder andere os-en werken dan windhoos (na de tweak dus heh......niet meer vpn-gebonden)
Precies. Zo'n ethernet versie is een aardig ding, hij is een stuk uitgebreider dan de USB versie.
Je moet trouwens echt het doe het zelf pakket nemen, heel makkelijk!
Je moet trouwens echt het doe het zelf pakket nemen, heel makkelijk!
ethernet!
Multimonitor is relax :P
[Hier stond een heel grote fout !!!]
Ethernet dus
Ben je veel meer mee
Ethernet dus
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Naja dat wordt dus duidelijk voor het doe het zelf pakket met een ethernetkaart gaan.. Is dat zo makkelijk installeren dan?? Naja je zal er vast wel een handleiding bijkrijgen
Maatje van me heeft het, is net zo simpel aan de gang te krijgen. Gewoon volgen wat er in de handleiding staat.
Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!
ethernet is binnen 1 minuut helemaal aangesloten. 2 minuten als je isdn hebt.
USB heeft me langer geduurd. aangezien er een biosflash/modemflash/reinstall aan te pas kwam..
see the difference??
ethernet dus.
USB heeft me langer geduurd. aangezien er een biosflash/modemflash/reinstall aan te pas kwam..
see the difference??
ethernet dus.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Pagina: 1