LOL 
clownc de Forum-vervuiler
clownc de Forum-vervuiler
Zo, hij doet het weer...
Clown-> kappen en uitkijken met wat je post; je verneukt de hele layout met die onzin!
Wat mij betreft is dit waarschuwing 1!
Kaj.
Clown-> kappen en uitkijken met wat je post; je verneukt de hele layout met die onzin!
Wat mij betreft is dit waarschuwing 1!
Kaj.
UUUUUUUUuuuuuuuuhhhhhhhhhhh............(?)
Ik heb het idee dat sommige mensen hier er een sport van maken de admins en moderators uit te dagen...
Is het nou echt zo moeilijk je niet als een peuter te gedragen?
Is het nou echt zo moeilijk je niet als een peuter te gedragen?
Het is toch niet zo moeilijk om bij kleutergedrag corrigerend op te treden?
Zachte heelmeesters... etc.
Ik zou haast zeggen, wie wil kan krijgen.
(maar ik ben dan ook geen mod/admin
)
Zachte heelmeesters... etc.
Ik zou haast zeggen, wie wil kan krijgen.
(maar ik ben dan ook geen mod/admin
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Voor diegene die het niet helemaal meer snapt: clowncc heeft een stukje HTML-code in zijn post geplakt, maar daarbij vergeten om de tags ongeldig te maken. Gevolg; layout naar de klote.
Rick grijpt in, en zet het zaakje recht.
Dan komt clowncc weer, haalt Rick's edit weer weg, en verkloot de zooi opnieuw.
Ik heb vanmiddag de zaak opnieuw hersteld (moest via het ControlPanel notabene!), en die waarschuwing gegeven.
Nu heeft clowncc z'n post helemaal weggehaald, waardoor onze opmerkingen nergens meer op slaan.
En dit alles omdat meneer de clown het niet met Femme's metatags eens is...
Kaj.
Rick grijpt in, en zet het zaakje recht.
Dan komt clowncc weer, haalt Rick's edit weer weg, en verkloot de zooi opnieuw.
Ik heb vanmiddag de zaak opnieuw hersteld (moest via het ControlPanel notabene!), en die waarschuwing gegeven.
Nu heeft clowncc z'n post helemaal weggehaald, waardoor onze opmerkingen nergens meer op slaan.
En dit alles omdat meneer de clown het niet met Femme's metatags eens is...
Kaj.
Toch kan ik een glimlach niet onderdrukken wanneer ik Kaj's uitleg lees.
Vaaage gozer.
F.
Vaaage gozer.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ook al heb je zo'n "grappige" nick, je hoeft niet de boel te verpesten, dan ben je geen clown maar een "jester" oftewel een "annoying fellow"
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
voordat iedereen mij verdenkt:
-> ik heb de code opnieuw erin gepleurt, en alle tags ongeldig gemaakt. Toch is het verwijderd...
-> ik heb de code opnieuw erin gepleurt, en alle tags ongeldig gemaakt. Toch is het verwijderd...
clowncc, als je eens uitlegt wat je wilde flikken dan, misschien zie ik er dan de humor wel van in, nu lijkt het er alleen maar op dat je de boel probeert te slopen, daar zie ik de humor niet van in. Vandalisme staat bij mij niet heel hoog op de humorladder
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Leuk lijkt me dat om de zoveel tijd een pikkie die je site loopt te verrampeneren. Doe es iets constructiefs lamzak.
Niets is triester om te zien dan een clown die om zichzelf lacht...
Niets is triester om te zien dan een clown die om zichzelf lacht...
Verwijderd
Clowncc had hierow de complete meta tags ingevoerd die femme opgegeven heeft, maar dat rukte het hele forum uit zijn verband...
*RazorBlade denkt dat ClownCC's HTML kennis niet zo goed is...
*RazorBlade denkt dat ClownCC's HTML kennis niet zo goed is...
/me denkt dat clown zich idd maar eens met zijn eigen zaken moet bemoeien
This too shall pass
Trouwens, ging het originele bericht van clown niet over http://www.tweakers.net/aanbod.dsp ?
Ik zie in de source van die pagina helemaal geen exorbitant lange lijst keywords...
Of is 'ie inmiddels aangepast?
Ik zie in de source van die pagina helemaal geen exorbitant lange lijst keywords...
Of is 'ie inmiddels aangepast?
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
was er wel, er wordt nogal wat geedit en opnieuw geedit.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik bedoel niet in deze thread, maar in de originele pagina waar clown de lijst van ge-copy-paste had.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Maar clowncc; wat is nou eigenlijk je probleem?
Ben jij van de Metapolitie?
Wat is er mis met een flinke metatag? Ik heb in de DoxAward ook het nodige aan meta's hangen...
Kaj.
(oude versie, zie ik net. strax ff aanpassen
)
Ben jij van de Metapolitie?
Wat is er mis met een flinke metatag? Ik heb in de DoxAward ook het nodige aan meta's hangen...
Kaj.
(oude versie, zie ik net. strax ff aanpassen
Pagina: 1