Toon posts:

Overklokken met Redstorm op een Soltek SL-75DRV2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw bord van Soltek gekocht de SL-75DRV2 (KT266A).
Alles werkt prima :9 !
Hierbij kan je in de BIOS een overklok optie Redstorm starten (overklokken external clock volgens de manual) . Als ik dat doe gaat er een teller lopen van 133 naar 154, waarna alles vastloopt. Na een reset krijg ik op het opstartscherm Athlon XP 1900+ op het scherm. Dat klinkt niet verkeerd :9~. De PC draait verder goed.

Ik heb weinig verstand van overklokken. Is het verstandig zo door te draaien? Zo niet, hoe zet ik dat dan terug? Hierover staat niets in de manual. :?

Je ziet het, hulp van overklok experts gewenst :7

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

dat vastlopen lijkt me niet verstandig, maar loopt je pctje zo nog een beetje stabiel ?? een fsb van 154 lijkt mij ook wel :9~ ben ook van plan soltek te gaan kopen, wat voor proc heb je er trouwens nu opzitten ??

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
Een Athlon XP 1600+.

is er nog een kenner die me kan helpen met de vragen?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

dan clock je gewoon de clock generator op... die kan je door middel van dat progje gewoon weer naar beneden halen... had ik ook altijd dan liep ie vast en starte hij opnieuw op, daarna had ik die overgeclockte shit nog wel.. deed ik stekker uit stopcontact had ik normaale snelheid weer terug... probeer dat eens

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel