Groot Dictee: mag ie terug naar W&L?

Pagina: 1
Acties:

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/353595

hoort mijns inziens daar meer thuis dan in de HK, zie ook het betreffende topic.

Verwijderd

En waarom is het W&L dan?
Ik vind het dan nog eerder NTSM

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Is dat geen opsomtopic dan? Bluffen over wie het kleinste aantal fouten heeft...

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hmm de gemiddelde HK-bezoeker weet niet eens hoe je dictee moet schrijven (of doet alsof 'ie niet weet)
beetje overdreven misschien, maar you get the point

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Grrrrrene
  • Niet online
Als ik deze naar W&L gooi heb ik ruzie met onze W&L mods :D

NSTM heeft er weinig mee te maken, aangezien het gewoon een opsomtopic is. Dus nee, helaas...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Azrael
:'( :'( :'(
over de definitie van opsomtopic verruimen gesproken...

Dit is meer een bespreking van het dictee, en een discussie over de Nederlandse taal.

Wat mij betreft heeft het dan ook absoluut niks met bluffen te maken, en ik hoop toch dat de mensen die reageren net zo denken.

Misschien inderdaad NTSM ja.

Maar ja, als een modje vind van niet doe je weinig he.. :'(

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Wat heeft het onderwerp "hoeveel fout had jij in het dictee" in met w&l te maken? Het gaat hier om het aantal fout dat ieder had, kijk als je nog een interessante discussie gaat voeren over de Nederlandse taal dan kan het misschien wel... maar dat zie ik er niet echt van komen.

• Azrael
Op maandag 17 december 2001 23:31 schreef morgoth het volgende:
Wat heeft het onderwerp "hoeveel fout had jij in het dictee" in met w&l te maken? Het gaat hier om het aantal fout dat ieder had, kijk als je nog een interessante discussie gaat voeren over de Nederlandse taal dan kan het misschien wel... maar dat zie ik er niet echt van komen.
Okee, daar heb je dan weer gelijk in, W&L is natuurlijk wel zeer hoogdravend. :D

NTSM dan? Misschien? Een klein beetje toch?

Nja....

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zal Sinterklaas 's lie<font color=red>v</font> aankijken, maar ik garandeer niks ;)

Edit: Sinterklaas is offline, ik move hem wel naar NSTM, we zien wel wat hij er van vindt... Kee? Ik zat eerlijk gezegd te twijfelen tussen HK en NSTM en met NSTM kunnen er weer meer users bij... Maar ik blijf het een opsomtopic vinden :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Azrael
Op maandag 17 december 2001 23:51 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik zal Sinterklaas 's lie<font color=red>v</font> aankijken, maar ik garandeer niks ;)

Edit: Sinterklaas is offline, ik move hem wel naar NSTM, we zien wel wat hij er van vindt... Kee? Ik zat eerlijk gezegd te twijfelen tussen HK en NSTM en met NSTM kunnen er weer meer users bij... Maar ik blijf het een opsomtopic vinden :)
Heej bedankt he ;)

ik zet er wel ff bij dat dit geen opsomtopic is.

(k keek net al waar ie nou stond in de HK :))
Pagina: 1