In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Verwijderd
Kijk verder naar merken als LG, CLG (of zo iets), NEC, Iiyama.
bij philips zijn dat de "P" modellen geloof ik
zelf heb ik na lang twijfleen tussen de philips en Iiyama toch voor een 19" flatscreen van Iiyama gekozen
Audi: Vorsprung durch Technik
ER is niet mis met philips monitoren hoor..Op maandag 17 december 2001 23:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Philips staan nou niet echt bekend om zijn monitoren kwaliteit.
Precies, heb zelf de 107S, superstrak beeld hoor!Op dinsdag 18 december 2001 00:45 schreef Wimo. het volgende:
[..]
ER is niet mis met philips monitoren hoor..
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
De brilliance serie staat toch wel bekend als zeer goed en is vergelijkbaar met de duurste Sony's en Iiyama's. Ik ben zelf lang op zoek geweest naar een monitor. Niet uit de boekjes maar gewoon gaan KIJKEN. Want dat doe naar een monitor. En ik moet zeggen ik heb geen spijt van mijn 109P (19" Brilliance).Op maandag 17 december 2001 23:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Pffffff, Philips hoort bij het rijtje beste monitoren, het is gewoon een soort gewoonte hier om meteen maar Iiyama te roepen.Op maandag 17 december 2001 23:22 schreef Soldier2000 het volgende:
Beste monitoren naar eigen ervaring: NEC, Sony, Eizo, LG en Philips.
Heb zelf overigens een 107P Brilliance, topmonitor
op werk 201P ( 21" flatscreen)
thuis 201P
nooit meer ietst anders voor mij
1+1+1 = 1
Verwijderd
Ook mijn Philips (70 cm) TV (is zelfde idee toch?) is al iets van 20 jaar oud en doet het nog steeds perfect
Een eventuele nieuwe monitor wordt weer een Philips...
Ik koop zowieso waar mogelijk alles van Philips...
maarja na kerst heb ik weer eens geld voor een mooie sony of nokia
Erm, ja die 107e = 107El CheapoOp dinsdag 18 december 2001 01:21 schreef biertje-blijf-bij-me het volgende:
ik kan echter alleen maar huilen om me 107e schrempie...
Tip : bezuinig nooit op een monitor
Hmmm... Heb zelf niet zulke goede ervaringen met deze monitor, maar dat zal wel komen doordat al die eerstejaars bij ons alle computers om zeep helpenOp dinsdag 18 december 2001 00:47 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Precies, heb zelf de 107S, superstrak beeld hoor!
Wat betreft de P-serie kan ik niet oordelen, want geen ervarting.
* Wok houdt het voorlopig bij zijn Iiyama VMP 410...
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Dat wil zeggen dat de monitor voor mij niet voldoet. Gekeken naar de refreshrates, kan deze monitor niet fatsoenlijk op 1600x1200 werken, wat voor mij wel eens handig zou kunnen zijn.
Maar dat even terzijde. Als je niet hoger gaat dan 1280x1024, dan is er imo niets mis met dit scherm.
Persoonlijk vind ik het jammer dat dit geen flatscreen is en zelf ben ik ook niet weg van het design (maar smaken verschillen
Ik mis trouwens info over de prijs. Als de monitor erg goedkoop is, dan moet ik mijn mening natuurlijk bijstellen
FL 765,-Op dinsdag 18 december 2001 01:37 schreef wokmaster het volgende:
Ik mis trouwens info over de prijs. Als de monitor erg goedkoop is, dan moet ik mijn mening natuurlijk bijstellen
bron : http://www.tweakers.net/pricewatch/15387
Niet aan gedacht. Stom van meOp dinsdag 18 december 2001 01:40 schreef CV_SmileY het volgende:
[..]
FL 765,-
bron : http://www.tweakers.net/pricewatch/15387
Hmmm. Dat bedrag bemoeilijkt het toch wel een beetje voor me. Aan de ene kant vind ik het geen gekke prijs voor een 19" monitor, maar aan de andere kant, zegt mijn gevoel dat je voor 650,- ook een eind kunt komen, wat betreft monitoren met vergelijkbare specificaties.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Als je dat ding zo goedkoop kan krijgen, moet je het zeker doen. Ik moest er toendertijd (1 1/2 jaar terug) 1200,- voor neerleggen
C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
Verwijderd
Op dinsdag 18 december 2001 01:47 schreef wokmaster het volgende:
[..]
Niet aan gedacht. Stom van me
Hmmm. Dat bedrag bemoeilijkt het toch wel een beetje voor me. Aan de ene kant vind ik het geen gekke prijs voor een 19" monitor, maar aan de andere kant, zegt mijn gevoel dat je voor 650,- ook een eind kunt komen, wat betreft monitoren met vergelijkbare specificaties.
Ik heb ook de 107S en ben ook zeer tevreden...Op dinsdag 18 december 2001 00:47 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Precies, heb zelf de 107S, superstrak beeld hoor!
Wat mij betreft is Philips toch echt wel één van de betere merken monitoren.
Dan heb je nooit goed gekeken.Op dinsdag 18 december 2001 16:30 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
Ik heb ook de 107S en ben ook zeer tevreden...
Wat mij betreft is Phulps toch echt wel één van de betere merken monitoren.
Ik heb hier op m'n werk tijden achter een philips 107s gewerkt terwijl ik thuis een sony trinitron schermpje heb.
Nou dat verschil kun je dus echt goed zien.
Contrast van m'n sony is veel beter, 't beeld is ook nog eens scherper en m'n eigen bakkie kan hogere refresh rates aan (1024x768 op 100Hz en een max van 1600x1200).
Viel me trouwens ook op dat de randen van die philips vaak krom trokken bij kleurovergangen (scrollbalk met kronkel enzo).
Verwijderd
Beeldbuis techniek van LG en Philips is samengegaan dus zeker even goed het bedrijf heet nu Philips-LG DisplaysOp maandag 17 december 2001 23:22 schreef Soldier2000 het volgende:
als je je niet stoort aan de "bolle" beeldbuis heb je een verdomd leuke 19"
1280-1024 @85hz
1600-1200 @72hz
als je niet van die gevoelige ogen hebt is ook dat geen probleem
/prijs is niet verkeerd trouwens
Verwijderd
En die paar herzjes mis je toch niet