Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
* botoo kijkt
[edit]
hmmmz, typisch gevalletje dubbelpost imho, ik begrijp iig van beide evenveel

lijkt wel stuivertje wisselen met die waarderingen, en dan heb ik nog niets gedaan
[edit]
hmmmz, typisch gevalletje dubbelpost imho, ik begrijp iig van beide evenveel
lijkt wel stuivertje wisselen met die waarderingen, en dan heb ik nog niets gedaan

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Jaymz heeft gekeken, en het staat nu beter
Ik ben van mening dat Femme's post wat kernachtiger/ duidelijker is, imho mogen ze beide op hetzelfde uitkomen.
*houd de schaaf nog ff in de kist*
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik ook, ik begrijp mezelf niet eensOp maandag 17 december 2001 23:50 schreef botoo het volgende:
Ik ben van mening dat Femme's post wat kernachtiger/ duidelijker is, imho mogen ze beide op hetzelfde uitkomen.
Ik bedoel ook niet te zeggen dat Femme onterecht op +3 staat of dat ik een +3 verdien, maar ik vond een +1 een beetje magertjes
Verwijderd
Noem je +3 Inzichtvol magertjes?Op maandag 17 december 2001 23:55 schreef Beaves het volgende:
[..]
Ik ook, ik begrijp mezelf niet eens
Ik bedoel ook niet te zeggen dat Femme onterecht op +3 staat of dat ik een +3 verdien, maar ik vond een +1 een beetje magertjes
Als het iets uitmaakt, van mij krijg je een viruele "+1 Zielig"Op dinsdag 18 december 2001 00:41 schreef mr_a het volgende:
*snif*
En dan wordt * mr_a door heel TMF vergeten!
mr_a vindt +1, gemodereerd ook magertjes... zo duurt het karmapuntjes sprokkelen veels te lang
One for All, and all for 1Op dinsdag 18 december 2001 piepte een trieste mr_a:
*snif*
En dan wordt * mr_a door heel TMF vergeten!
mvgmr_a vindt +1, gemodereerd ook magertjes... zo duurt het karmapuntjes sprokkelen veels te lang
de kerstman
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1