Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
dus niet allemaal, er staat ook een topic in Spielerij dat er iemand naar de Xbox is wezen kijken bij Dixons en bleek geen zak aan te zijn..
Kan ie niet beter in Spielerij?Op dinsdag 18 december 2001 09:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
moved HA >> GT
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Anoniem: 28928
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Anoniem: 8718
Daar werk ik!Op dinsdag 18 december 2001 07:49 schreef Kev0867 het volgende:
Tussen 14 december en 14 januari staan in tal van filialen van Dixons, Dixtone, Be First en ElectricCity in V&D Xboxen klaar. Een unieke Xperience voor gamers..
dus niet allemaal, er staat ook een topic in Spielerij dat er iemand naar de Xbox is wezen kijken bij Dixons en bleek geen zak aan te zijn..
'k heb ook nog nix gehoord, hoop dat ie ook bij ons komt
Amsterdam 14 December tot en met 2 Januari :Op dinsdag 18 december 2001 15:55 schreef keeper het volgende:
Hmmz die x-doos komt alleen maar in een paar provincieplaatsen. Waarom niet naar Amsterdam (omdat ie dan binnen 5 minuten geript is![]()
)
Dixtone /Be First Osdopplein 133
Dixtone /Be First Burg. De Vlugtlaan 139
Dixtone /Be First Bijlmerplein 354
Dixtone /Be First Buikslotermeerplein 192
Dixtone /Be First Kinkerstraat 267-269
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Dat zijn ook meteen de wijken waar dat ding echt in 5 minuten foetsie is...Op dinsdag 18 december 2001 16:36 schreef Famoso het volgende:
[..]
Amsterdam 14 December tot en met 2 Januari :
Dixtone /Be First Burg. De Vlugtlaan 139
Dixtone /Be First Bijlmerplein 354
Dixtone /Be First Buikslotermeerplein 192
Dixtone /Be First Kinkerstraat 267-269
Wel vaag, want op http://www.dixons.nl/Store/Home/document.asp?id=16 staat niks over Amsterdam...
edit:typo
Lelystad ???? waar ligt dat ?Op dinsdag 18 december 2001 18:00 schreef ugamer het volgende:
waarom nou niet in lelystad...:(
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
zat demo cd in... meeste wal "roling demo" heb alleen Abe's Oddesey gespeeld... ik wast totaal niet onder de indruk eigenlijk.
controller ligt wel lekker in de hand.. vooral de wijsvingertoetsen hebben juiste "tegendruk"
voor de rest waren graphics niet je van het ofzo... maar dat heb ik bij geen enkele spelcomputer.. dus zal daar wel aan liggen
Anoniem: 8587
Anoniem: 42680
Ik heb dan bij ElectricCity gewerkt; eenaanverwante van Dixons, nou daar wisten ze ook nooit wat....ja behalve hoe groot de bonussen waren per artikel.Op maandag 17 december 2001 23:05 schreef freddyathlon het volgende:
http://www.microsoft.com/netherlands/pcathome/headline/dec01_xboxvoorproefje.asp
Zal me benieuwen. Ik werk zelf bij Dixons, en ik weet van niks, en mijn collega's ook niet, dus wanneer dat ding komt, is ons een raadsel
het is ook wel weer lekker slim om het in dat soort zaken neer te zetten om te promoten.
Verkoper met zijn verkooppraatje: Dit is de XboX.
Klant: Wat kun je ermee?
Verkoper: Windows erop draaien, daarom is de XboX van Microsoft.
Ja zoveel wist ik, weten ze ongeveer bij dat soort zaken.
GnaGna, en toevallig kwam ik daar precies die dag langs en heb ik lekker in alle rust Abe kunnen spelen, toen al me allochtonen vriendjes nog op school zaten omdat ik vroeg vrij was...Op dinsdag 18 december 2001 16:36 schreef Famoso het volgende:
[..]
Amsterdam 14 December tot en met 2 Januari :
Maar zo special vonnik et niet...
Signature?
Deze plek is te koop.
Anoniem: 26387
De GBA is gadget af....Op dinsdag 18 december 2001 09:33 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
moved HA >> GT
Waarom hoort de XBOX dan hiero

Ik vind een gameconsole echt geen gadget, hoort IMHO echt in Spielerij.
25287
in de noordzeeOp dinsdag 18 december 2001 18:24 schreef renzo4000 het volgende:
[..]
Lelystad ???? waar ligt dat ?
Wel geinig apparaat, alleen erg groot en teveel knoppies op die controller. Voor de rest is de beeldkwaliteit wel
Hoe waardevol vindt u dit artikel? -> niet waardevol
Anoniem: 15831
Had alle spellen al gespeeld bij M$ zelf op schiphol-rijk. En dit was wel een beetje saai.
Ze hadden HALO moeten laten zien ofzo.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!