ik heb het volgende tekeningetje gemaakt:

pc 4 mag niet op het internet heb ik het dan zo goed gedaan ?

pc 4 mag niet op het internet heb ik het dan zo goed gedaan ?

-
Verwijderd
Waarom zou dat de 'beveiliging' verhogen. Ik denk dat verschil tussen dhcp en static geen enkel verschil in beveiliging levert, behalve dat dhcp gewoon handiger is voor onderhoudt. Voor beveiliging zal je in de zerver zelf hardhandig een arp tabel moeten makenOp dinsdag 18 december 2001 10:08 schreef MASH_MAN het volgende:
Jep, maar ieder die een beetje handig met pc's is heeft dit gouw door, dit is dus geen waterdichte beveiliging, ip adresje niet via dhcp maar static, en gaan met die banaan.
Verwijderd
Op dinsdag 18 december 2001 14:30 schreef Tader het volgende:
[..]
Waarom zou dat de 'beveiliging' verhogen. Ik denk dat verschil tussen dhcp en static geen enkel verschil in beveiliging levert, behalve dat dhcp gewoon handiger is voor onderhoudt. Voor beveiliging zal je in de zerver zelf hardhandig een arp tabel moeten maken
Verwijderd
9worlds.net @ hattrick.org
Verwijderd
Verwijderd
Heb je dat al ooit zelf gestest en werkte dat ? Ik ben namelijk ook op zoek naar een manier om alleen bij mij geregistreerde NIC's (via het MAC adres dus) door mijn firewall te laten gaan. Ik zat wel eerder te denken aan firewallen op basis van MAC adressen, nl. dat je alleen geldige adressen doorlaat + het ip adres aan dat MAC adres moet in mijn records staan als geldig.Op dinsdag 18 december 2001 14:30 schreef Tader het volgende:
[..]
Waarom zou dat de 'beveiliging' verhogen. Ik denk dat verschil tussen dhcp en static geen enkel verschil in beveiliging levert, behalve dat dhcp gewoon handiger is voor onderhoudt. Voor beveiliging zal je in de zerver zelf hardhandig een arp tabel moeten maken
Verwijderd
Jij bent zeker omniscent en wil nooit je oplossing laten beoordelen door mensen die er wat meer van weten ?Op vrijdag 25 januari 2002 10:59 schreef quicksilver85 het volgende:
wat is dit voor een noob? iedereen kan dit bedenken je kon net zo goed geen tekening maken enin die tijd testen of het werkt en je komt er achter ja het werkt ook nog JEZUS ATTACK OF THE NOOB!!!!!!!!!
Verwijderd