Powerpoint presentatie op TV

Pagina: 1
Acties:

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02

Japie.G

Colour Classic

Topicstarter
Hallo,

Bij eenbedrijf moet een bepaalde kabelkrant op tv's weergegeven worden. Het probleem is dat het beld wat op de TV moet op de uit de PC moet komen. Nu kan ik wel zo een standaard videokaartje kopen met een TV-out plugje, maar dit is lang niet de kwaliteit die we willen hebben. We hebben zeer proffesioneel beeld nodig, haarscherp en zonder afwijkingen. Nu heb ik van een vriend gehoord dat de Matrox G450 dualhead ofzoiets daarvoor in aanmerking komt. Is dit een zwaar goede kart daarvoor of raden jullie mij toch een andere aan?

Graag zie ik suggesties met erg goede kaarten, en dan gaat het dus om de kwaliteit van de kaart op een TV weergegeven. (geld speelt even geen rol)

alvast bedankt!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Verwijderd

Of je koopt een tv-kaartje heb je meteen goede kwaliteit.

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Op maandag 17 december 2001 23:13 schreef Soldier2000 het volgende:
Of je koopt een tv-kaartje heb je meteen goede kwaliteit.
Een tv-kaartje is bedoeld om tv te kijken op je monitor of om te grabben, en dit is niet wat hij dus zocht.

Ik betwijfel of de tv-out zoveel beter zal zijn als die van bijv. een geforce kaart.
In een test stond overigens dat de beste tv-out komt van de PHILIPS 7108 tv-out chip. Deze is namelijk precies het beeld zoals het hoort te zijn op de tv, in tegenstelling tot de CONNEXTANT chips en de CHRONTEL.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Op maandag 17 december 2001 22:55 schreef ShereKahn het volgende:
Hallo,

Bij eenbedrijf moet een bepaalde kabelkrant op tv's weergegeven worden. Het probleem is dat het beld wat op de TV moet op de uit de PC moet komen. Nu kan ik wel zo een standaard videokaartje kopen met een TV-out plugje, maar dit is lang niet de kwaliteit die we willen hebben. We hebben zeer proffesioneel beeld nodig, haarscherp en zonder afwijkingen. Nu heb ik van een vriend gehoord dat de Matrox G450 dualhead ofzoiets daarvoor in aanmerking komt. Is dit een zwaar goede kart daarvoor of raden jullie mij toch een andere aan?

Graag zie ik suggesties met erg goede kaarten, en dan gaat het dus om de kwaliteit van de kaart op een TV weergegeven. (geld speelt even geen rol)

alvast bedankt!
Matrxo is inderdaad pefect voor dat soort dingen, sta er soms verbaasd van hoe scherp mijn G400 het beeld op de tv weergeeft. Of het nou dvd of iets anders geen vast gebakken resolututies of gegoochel met hacks.

Aansluiten tv output selecteren en klaar.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Mijn Asus v7100 doet het ook goed, ik verwacht niet dat Matrox een veel scherper beeld gaat geven hoor

Verwijderd

dan kijk maar eens naar een marvel G400 tv out in duel head
pefect tv out
Pagina: 1