in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Wel geil dinkie
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
zou je er dan ook een andere os op laten draaien ?
hmmm ff verder zoeken .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
maar dat is mijn mening
je kan ook gewoon je scherm aan zetten dan heb je een XX inch scherm (weet niet hoe groot je scherm is)
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Dat scherm is veel te klein (je kunt niet eens een fatsoenlijk spel spelen ofzo..
Koop dan een statie Iiyama 21 Inch ofzo
Voor $119,00?Op maandag 17 december 2001 23:00 schreef Zulukop het volgende:
Volgens mij heb je er helemaal niks aan!!!!
Dat scherm is veel te klein (je kunt niet eens een fatsoenlijk spel spelen ofzo..
heey ik heb ook niet gevraagd of je er wat aan hebt , ik deelde alleen mee dat deze vesie er ook is van een lcd schermpje .Op maandag 17 december 2001 23:00 schreef Zulukop het volgende:
Volgens mij heb je er helemaal niks aan!!!!
iedereen is hier bezig met lcd schermpjes en dit is toch wel een ultieme uitvoering .
Dus niet echt een LCD sherm, je kan netzogoed zo'n psone scherm uitelkaar halen wat goedkoper en heb je ook geluid erbij:/
Verwijderd
Houd me op de hoogte wil je ?
aaargghh nou moet ik er 2 bestellen !Op maandag 17 december 2001 23:16 schreef Zotty het volgende:
Het is zeker een leuk display, maar of het in een desktop systeempje ook nut heeftWaar het heel goed voor kan dienen is een MP3 speler of een server. Ik zou echt wel zo'n ding in m'n server willen hebben. Ik wil toch graag beeld hebben, maar heb qua ruimte niet de luxe om een normale monitor te plaatsen. En voor zoiets zou dit echt ideaal zijn
Houd me op de hoogte wil je ?
mijn vriendin las je reply en et eerst wat eruit kwam is .
mooi nou kan die 19" van de server ook aan de kant
als ik em binnen heb zal ik eens een paar pics maken .

Zoals je hier ziet word het totale oppervlakte van het scherm niet eens gebruikt.
Verwijderd
ROFLOp maandag 17 december 2001 23:19 schreef talin het volgende:
[..]
aaargghh nou moet ik er 2 bestellen !
mijn vriendin las je reply en et eerst wat eruit kwam is .
mooi nou kan die 19" van de server ook aan de kant![]()
als ik em binnen heb zal ik eens een paar pics maken .
je moet je vriendin dit ook niet laten lezen
nee haha ik zit 8ter mn bureau en switch nog wel es tussen tv en monitor .Op maandag 17 december 2001 23:25 schreef Zotty het volgende:
[..]
ROFL
je moet je vriendin dit ook niet laten lezen
en dan ziet ze dit
volgens mij zijn die wel weg te halen , is volgens mij een kwestie van instelingen .Op maandag 17 december 2001 23:32 schreef Ruud P. het volgende:
Of gebruik'm als een mp3 speler voor in de auto. Lijkt mij zo'n ding perfect. Maar zijn die balken niet weg te halen? Komt erg storend over imo.