Toon posts:

Love forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz... Volgens mij wordt het zo onderhand tijd dat er een Love forum gaat komen... Er zijn al een stuk of 20 topics die daar zo heen kunnen...

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

Lijkt 't dan allemaal niet te veel op het Fok!Forum?

Niet dat mij 't uitmaakt, maar misschien andere mensen wel.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
Nou... blijkbaar is er vraag naar..

enne : ik vind het fok-forum zo onoverzichtelijk!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ik vind het fok-forum zo onoverzichtelijk!
Em hoe komt dat?
Omdat er zoveel sub-rubriekjes zijn misschien? ;)

Verwijderd

Ach, jonge,

Dat valt allemaal bes nogwel mee...

Mooi laten wezen zo... Is wel lekker lache! :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee. ik vind het fok forum _te_ georganiseerd!

• Theeboon
  • Laatst online: 20-02 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

hmm Fok is ook wat lelijk door kleurcombinaties en die halfgare "pasfoto's" die naast ieders' post staat.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Nee. ik vind het fok forum _te_ georganiseerd!
En het Got verdelen in 10-tallen fora zal niet dat zelfde effect geven!

De admins doen al hard hun best om SG uit elkaar te trekken en daar verschillende fora van te maken!

De admins maken van GoT zelf een onoverzichttelijk en teveel georganiseerd forum. Een love-forum help GoT hier dus echt niet mee!

Nog even en dan komt er nog een homo of lesbie forum. Of misschein wel een mooie auto-forum, damesforum (naakt natuurlijk > ) ,uitgaan forum, wat ga ik kopen forum, recepten -forum, tuin-forum, sport-forum etc etc.

Je kan het zo georganiseerd krijgen als je wilt!!! Je schiet er alleen nix mee op!

• Jorik
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-11-2025
Op Fok! moeten ze die gare foto's en die spreuken en al die quotes gewoon es waeglaten. Ik krijg er echt de zenuwen van. Het is op die manier niet echt een duidelijk forum.

Maar een Liefdes-rubriek lijkt me niets.

Verwijderd

Als er een LOVE FORUM komt ben ik weg ! GATVERDAMME ! Daar is GOT niet voor bedoeld.... *ZUCHT*

Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/owen/maul.gif

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

o mijn god Razor.... wat gaat er toch allemaal in dat breintje van je om zeg? Nie te geloven .... Dit iz TWEAKERS.NET en nie YES, TINA, LIBELLE of FLAIR.NET .... mijn god zeg :(

reality is for people with no imagination

Verwijderd

inderdaad.. behalve als je van plan bent om je vriendin op te klokken ( >:)) zou zo'n forum een bar slecht idee zijn.

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Mij maakt het niet uit
:P

LinkedIn WoT Cash Converter

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
ik ben VOOR :P

• Timmey
  • Niet online
Ik ben tegen!

Voor dit soort zaken ga je naar Fok!, mooi of niet, je doet 't maar.
Ik vind Levensbeschouwing het verste puntje, erger mag 't niet worden.

Verwijderd

Dat levensbeschouwing gedoe kan wel weg. Daarvoor is Stuffis Generalis. We zitten hier niet bij de Fancy ofzo.

Verwijderd

ja, of ga naar forums.nl ofsow...
beter kan er dan ook wel een mooie vrouwen forum komen... ;)

• valkenier
  • Laatst online: 03:33
Scope, I agree.

Ik (en de meesten denk ik) ben hier ooit terecht gekomen omdat ik iets wilde weten over computerzaken e.d. Als ik het goed heb kwam ik hier voor het eerst naar aanleiding van die compuserve-antwoordnummeractie.
De laatste maanden worden er allerlei toevoegingen aan de site gemaakt omdat er de meest idiote topics worden gestart, die dan weer een eigen plekje moeten krijgen.
Volgens mij kunnen die beter op het fok forum worden geplaatst zodat de gathering een beetje computerrelated kan blijven. Dat maakt de GoT nou juist uniek, onzinforums zijn er al genoeg.

Misschien is het idee om in de index-pagina een link naar fok! op te nemen voor dit soort ongein.

Een Love forum..... voorjaarskriebels zeker

Ik ben tegen dit soort ongein.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Valkenier,

You hit the spot.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

hehe ... eindelijk mensen die het inzien..

Goeiemorgen allemaal !

Afbeeldingslocatie: http://geocities.com/r337m0nk3y/owen/maul.gif

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 08:17

Maf

Ik ben voor, onderaan de pagina, bij het onzin forum is nog plek, kan meteen de levensbschouwing forum daar naar toe. (naar onderen)

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Tegen!

Dit is GVD Tweakers.net, niet Neukers.net!

*grmpf*

Verwijderd

Ja kom op hee, dat Onzin forum is eigenlijk al te belachelijk voor woorden...

Schoenmaker blijf bij je leest.

Verwijderd

Scope heeft gelijk, dat geëikel hierzo, bestaan er geen vrienden meer die het je allemaal uit kunnen leggen?

• SJR
  • Laatst online: 15-02 13:58

SJR

Juist valkenier, dat vind ik nou ook.

Ik vind dat dit een TWEAKERS forum moet blijven! Een beetje algemeen (eventueel diepgaand) sub-forum kan wel maar ik zelf vind het Onzin-forum al te ver gaan. Er zijn genoeg mensen die nu alleen maar daar posten terwijl GoT hier NIET voor bedoeld was (d8 ik). Laat deze mensen maar lekker op Fok! rondhangen, GoT moet compu-related blijven.

Wat vinden Femme en de Admins hiervan? Dat zou ik nou wel willen weten (dit is tenslotte in het 'Lieve Adjes' forum gepost)...

Verwijderd

Oprotten met al die onzin.. (eigenlijk zou ik d'r ook niet moeten posten..)

Gewoon weer terug naar software, hardware, design, programming, etc..

Ik begrijp dat verliefdheid heeeel wat met je doet, maar je gaat je hormonen toch niet uitstrooien op een tweakers forum???
Pagina: 1