Toon posts:

[PSX2]multiplay in nld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
Wie weet of je via @home, of een andere breedbander met playstation 2 het internet op kan? ik heb begrepen dat het in amerika al mogelijk is.

maar hier in nederland heb ik er nog nie veel over gehoord.
zijn normale isp's goed genoeg? of moet ik via een modempje bij sony inbellen, want als da is schiet het qua snelheid tuurlijk ook nie op.

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
* xonide speelt tony hawk op de ps2 online via chello met een usb2ethernet adaptor die die gewoon op het netwerk heeft thuis

-

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 23:17 schreef xonide het volgende:
* xonide speelt tony hawk op de ps2 online via chello met een usb2ethernet adaptor die die gewoon op het netwerk heeft thuis
Ik heb hier niet zo veel verstand van maar wat moet ik kopen om ook mijn chello kabel te gebruiken met mijn ps2? Ik wil ook Tony 3 online spelen :P

• xonide
een (ne2000 compatible) usb2ethernet adaptor...

je plugt hem in een van je usb poorten van je ps2 en aan de andere je gooit je netwerk kabel in de andere kant.
dan sluit je de netwerk kabel aan op je hub ..

(direct je chello kabel in je adapter gooien kan moelijkheden verorzaaken i.v.m macadres)

in tony kun je dan in de netwerk instellingen wat rommelen om het werkend te krijgen
Deze gebruik ik :
Afbeeldingslocatie: http://www.target-int.nl/photo/24040.jpg

-

Verwijderd

Aha thanks alot voor die info, en draait het nog wel lekker btw? Waar kan ik zo'n usb2ethernet adaptor kopen? En hoe duur kost die? Of kan ik dit gewoon bij de MediaMarkt kopen ofzow? :)

• xonide
werkt perfect..nog nooit iets gemerkt van vertraging of lag...
en die adapter kan je gewoon bij elke pcboer kopen... alsje er maar op let dat ie 100% ne2000 compatible is..

en dan nog is het mogelijk dat ie het niet doet..

-

Verwijderd

Aha en hoe duur kostie? Dan kan ik alvast sparen :+

• xonide
130 guldentjes MAAAR je hebt er altijd nog wat aan .. een xtra netwerk kaartje is nooit weg toch? :P

-

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 23:42 schreef xonide het volgende:

je plugt hem in een van je usb poorten van je ps2 en aan de andere je gooit je netwerk kabel in de andere kant.

(direct je chello kabel in je adapter gooien kan moelijkheden verorzaaken i.v.m macadres)

in tony kun je dan in de netwerk instellingen wat rommelen om het werkend te krijgen
Deze gebruik ik :
[afbeelding]
hmmzz.. dat ding wil ik wel koopen.. maar dan heb ik nog wat vraagjes voor de zekerheid.. ik heb een adsl moden op de uplink van men switsch staan.. en alle computers die op de hub komen hoeven aleen ff de gatway enzo in te stellen en ze kunnen internetten.. nu d8 ik ik trek van die usb adapter een utp kabeltje naar die hub.. maar kan je met die ps2 of tony hawk ook je gatway invullen?

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 17:48 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

hmmzz.. dat ding wil ik wel koopen.. maar dan heb ik nog wat vraagjes voor de zekerheid.. ik heb een adsl moden op de uplink van men switsch staan.. en alle computers die op de hub komen hoeven aleen ff de gatway enzo in te stellen en ze kunnen internetten.. nu d8 ik ik trek van die usb adapter een utp kabeltje naar die hub.. maar kan je met die ps2 of tony hawk ook je gatway invullen?
ik heb het al gevonden kan allemaal. en moet gaan werken.. ik ga morgen meteen zo'n usb ethernet halen.. maar kan ik dat blauwe ding nergerns online bestellen?

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 17:58 schreef PC-ICE het volgende:

[..]
maar kan ik dat blauwe ding nergerns online bestellen?
Dat vroeg ik mij dus ook al af :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 18:00 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij dus ook al af :)
foei.
zelfs nog te lui om even naar de winkel te fietsen. :D

🌞🍃

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 18:02 schreef DataBeest het volgende:

[..]

foei.
zelfs nog te lui om even naar de winkel te fietsen. :D
De stad is eigenlijk maar 30 sec lopen vanaf mijn huis, maar het is zo koud buiten :+

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 23:42 schreef xonide het volgende:

Deze gebruik ik :
[afbeelding]
kan je me de naam van het merk geven aub?

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 18:24 schreef PC-ICE het volgende:

[..]

kan je me de naam van het merk geven aub?
Elsa Microlink USB2Ethernet hij is al onderweg :)..

• xonide

-

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb gisteren dus toch maar een ps2 met GTA 3 aangeschaft

VEEEEETTT SPEL ZEG!

maar als ik zo de reacties hoor werkt dat dus al, internet op de PS2, ik zal @home wel eens bellen voor een xtra ipno. ..

bedankt allen voor jullie reacties.....

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Kheb al een PS2 :P
Nou nog chello/@home :'(

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 12:27 schreef xonide het volgende:
werkt perfect..nog nooit iets gemerkt van vertraging of lag...
en die adapter kan je gewoon bij elke pcboer kopen... alsje er maar op let dat ie 100% ne2000 compatible is..

en dan nog is het mogelijk dat ie het niet doet..
bij elke pc boer? ik heb heel utrecht zeist nunnik zoetenmeer af gescoetert.. nergens.. en jij zegt bij de gewoone pcboer? :(

Verwijderd

weet jij of deze adapter ook werkt?

sitecom usb fast ethernet adapter 10/100 mbps

er staat nergens dat hij ne2000 is.. maar hij werkt wel op linux.. en ik las dat aleen ne2000 kaarten op linux werkte

Verwijderd

[muggezifterij]
sinds wanneer is het psX2?
[/muggezifterij]
Pagina: 1