[XBoX] inkoop actie

Pagina: 1
Acties:

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 15:06
Ik heb besloten, dat ik hem toch maar neem. Ik laat hem importeren uit de US. De XBox is wel erggggg koel.

Ik kan hem (zonder games) krijgen voor $399. Spellen zitten rond de $50. Mijn inkoop zou zijn :

- 1 XBox
- 1 extra controller
- [Game] Halo
- [Game] Project Gotham Racing

Zou komen op $549. Maar het zou misschien helpen als er een inkoop actie voor gestart wordt.... Volunteers ?! ;)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:33
nah kvind het veels te duur, ik heb dan nog wel ff geduld tot lente

Verwijderd

jullie gaan toch nie massaal microsoft steunen bij hu nieuwe spelcomputer,... dan worden ze nog groter..

w8 gewoon op de emu's..

Verwijderd

Ik neem er mooi eentje mee...ben nou toch in de US. Alhoewel...dat ding is teringgroot zeg, m'n laptop is twee keer zo klein. (qua dikte dan he). Die past dus mooi niet in m'n handbagage...dan laat ik er maar 1tje opsturen vanaf hier. Hij valt me vooralsnog niet tegen, hoewel er nog niet echt veel spellen zijn...Halo en DOA3 met name zien er wel cool uit :) Commercials op TV zijn ook wel cool (zowel van de X-box als de PS2 veel reclame op tv)

"Just when you find yourselve in the worst mess possible...you are outnumbered, outgunned, and you have nowhere to go...you find that the last best thing to turn to...is YOU! - HALO, Combat evolved"

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-01 09:45
"look at me" said the first cloud "im a bunny"
"look at me" said the second cloud "im a bunny"
"this game blows" said the third cloud.
and that children is why it sucks to be a cloud.
when youre a kid you wanna play like an adult.
when youre a adult you wanna play like a kid.
reality is screwing with you.
allemaal te vinden op www.xbox.com
en gewoon de filmpjes van de games aanklikken dan krijg je een leuk schermpje met ook de commersial >:)
zitten echt leuke bij
die van DOA3 is ook goed
she kicks high!

Bier, Whiskey en Metal!!

• sorted.bits
Het gaat me er niet om of je het te duur vind, het gaat me om de mensen die hem nu willen hebben.

In nederland krijg je ook allemaal van die standaard XBox paketten, met 3 games (Waarvan er maar 1 in jouw smaak is). En daar betaal je dan E499,- voor. Beetje jammer, wanneer je ook je eigen games kan kiezen.

Ik vind het ook niet interresant als mensen zeggen dat ze hem te duur vinden, ik vraag naar de mensen die hem willen :)

Ik wil hem, heb geld, dus wil hem nu. Plain and Simple ;)

Verwijderd

Nee, er komen in Nederland geen standaard Xbox pakketten, iig MS verplicht dat de retailers niet. Winkels kunnen dat wel zelf kiezen natuurlijk. BTW je kan je Xbox nu bestellen bij de Xbox Xperience (Euro versie)

• sorted.bits
tja, maar dan heb je hem nog in maart...ik heb wat tegen PRE-order. Ik wil hem NU :)

Verwijderd

Mjah ik heb hem ook besteld... alleen komt dat focking ding maar niet aan.. Half GoT weet nu wel dat ik al Halo en een Xbox controller heb :)

• Hyperbird
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 12:01 schreef WouteRF het volgende:
Mjah ik heb hem ook besteld... alleen komt dat focking ding maar niet aan.. Half GoT weet nu wel dat ik al Halo en een Xbox controller heb :)
Ben jij die droogkloot van dat filmpje :D

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Op maandag 17 december 2001 22:40 schreef Enfermidade het volgende:
jullie gaan toch nie massaal microsoft steunen bij hu nieuwe spelcomputer,... dan worden ze nog groter..

w8 gewoon op de emu's..
loop nou es niet zo te zeuren over M$ te groot laten worden enzo.
als het een goeie en je vindt em leuk koop em dan gewoon.
en anders niet.
maar ga nou niet andere mensen lopen afzeiken omdat jij niet van M$ houdt. :(
|:(

btw ik vindt em wel kewl maar veelste duur. net als alle andere consoles.

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Op dinsdag 18 december 2001 12:01 schreef WouteRF het volgende:
Halo filmpjes downloaden en dan met de controller in de hand net doen alsof jij et bestuurt... :)

Verwijderd

eej das wel n goed ideej :P

Verwijderd

wouter volgens mij hebben de kabouters hem gejat
en die controller daarna naar je toe gestuurd
en halo
die x-box komt niet meer

Verwijderd

Xbox komt van ander bedrijf.. :)

• sorted.bits
Nieuws op het XBox bestel front :)

Ik (nou eigenlijk mijn pa) heeft een contactje in de US waar hij zaken mee doet :) hehe, prijs waar ik nu op zit :

- 1 XBox
- 1 MS XBox controller
- Halo
- Project Gotham Racing

$460.= in totaal, niet slecht dacht ik, shipping (+ verzekering) zit hierbij in.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:48

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op dinsdag 18 december 2001 23:28 schreef XTracer het volgende:
Nieuws op het XBox bestel front :)

Ik (nou eigenlijk mijn pa) heeft een contactje in de US waar hij zaken mee doet :) hehe, prijs waar ik nu op zit :

- 1 XBox
- 1 MS XBox controller
- Halo
- Project Gotham Racing

$460.= in totaal, niet slecht dacht ik, shipping (+ verzekering) zit hierbij in.
Ok dus das in nederlandse guldens :? heb je wel rekening gehouden met invoerrechten en 19% BTW??

Das namelijk 4% invoerechten (ff uit het blote hoofd), en daaroverheen nog 19% BTW. De kans als je 1 XBox laat komen dat ie door de douane komt die valt mee, maar als je er een stuk of wat laat komen tel er dan wel ff flink wat procentjes bij op :o . Dat ff ter informatie 8-)

Verwijderd

eigelijk best goed koop want er zitten we 2 games bij.

+/- 1500,- de psx was toch 1200,- exclusieve spel.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:48

NightHawk4

Lotte is Liev :>

da was dus wel voor de PAL versie de import kostte een rug of 2 met 2 games (ook weer uit het blote hoofd) ;)

edit:
ff de PAL prijzen op een rijtje voor als de XBOX europees uitkomt, btw allemaal in euros dus ff omrekenen;

* X Box console 479,00
* DVD Kit 49,95
* Memory Card 49,95
* Controller 39,95
* Game 69,95

BTW dit is ff uit het blote hoofd ik loop het morgen wel ff na met de prijslijst in de hand

• sorted.bits
BTW zit er al bij in, ofcourse :)

En invoerrechten ? ik laat het versturen als een gift door degenen die hem gaat kopen bij een winkel, al effe wat navraag naar gedaan. Dan heb je geen invoerrechten.

Verwijderd

Op dinsdag 18 december 2001 12:39 schreef komaki het volgende:

[..]
loop nou es niet zo te zeuren over M$ te groot laten worden enzo.
als het een goeie en je vindt em leuk koop em dan gewoon.
en anders niet.
maar ga nou niet andere mensen lopen afzeiken omdat jij niet van M$ houdt. :(
|:(
btw ik vindt em wel kewl maar veelste duur. net als alle andere consoles.
dat zie je verkeert, ik heb niks tegen MS , ik werk er continu mee en ik heb ook al een aantal certificaten.. alleen denk ik wel dat Microsoft het gewoon bij OS-en moet houden en spelcomputers met rust moeten laten.

maar ik loop ook niemand af te zeiken. das tegen mijn principes, ieder zijn eigen keus. ik vraag me alleen af waarom iedereen dat ding nu meteen wil hebben terwijl ik hem gezien heb en het nou niet echt een supercomputer vind.

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 06:57 schreef XTracer het volgende:
BTW zit er al bij in, ofcourse :)

En invoerrechten ? ik laat het versturen als een gift door degenen die hem gaat kopen bij een winkel, al effe wat navraag naar gedaan. Dan heb je geen invoerrechten.
Bij ons op het forum is er iemand genaaid door de douane, die had hem opgestuurd als gift en moet nu toch zooi betalen.. vaag

• sorted.bits
tja, als je genaaid word door de douane, mmm, ach, dan betaal je gewoon... :P
Pagina: 1