Toon posts:

Begint het ge-cheat nou ook al in RTCW?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was net een potje aan het spelen op onze eigen dedicated server en ik kwam de volgende dingen tegen die mij even aan het denken zette:

Level Castle:
punt 1: ik loop naar dat beeldje wat ze uit de sacrograaf halen (nadat die opgeblazen is) en voor me neus is dat beeldje in een keer weg ???

punt 2: 5 sec later hoor ik dat de allies gewonnen hebben (dit kan niet want terug lopen naar de allied base duurt ongeveer 20 sec)

Level Beach:
Punt 3: Ik knal een mof neer (ja ik was allied) en die staat weer op zonder dat er een medic aan te pas kwam.

Punt 4: ik heb 120 health(Medic) en hij schiet mij met een MP40 in 2 schoten neer....

Verwijderd

Topicstarter
ow, helaas geen screenies genomen (daar ging het iets te snel voor)

Verwijderd

ja dat zijn niet perse cheats he
het kan ook een samenloping van omstandigheden zijn

Verwijderd

Topicstarter
sameloping van omstandigheden? leg uit

Verwijderd

Alle punten (vooral de 1e twee) kunnen ook komen door een megalag, een hoge ping, of serverprobs. Edit: Vindt dat Castle-level trouwens zwaar zuigen.

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-10 17:05

Mohy

Star Citizen

Moh, Ik ben ook al wel wat "sterke" staaltjes tegengekomen. (levels binnen 15sec. winnen, etc,etc.)

Si vis pacem, para bellum

Verwijderd

:'(

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Als dat zo is dan kan ik me originele rtcw cd wel in de container pleuren, kan namelijk absoluut niet tegen cheaters >:)

:( :( :(

Verwijderd

Topicstarter
de server zit op een 8Mbit verbinding.
mijn hoogste ping tot nu toe naar de server is 110
en ik heb Qxadmin waarmee ik kan zien hoe het op die bak eraan toe gaat, gemiddelde ping is 20 en de hoogste oing en van 250 a 300

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 22:00 schreef ScitzoFreak het volgende:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Als dat zo is dan kan ik me originele rtcw cd wel in de container pleuren, kan namelijk absoluut niet tegen cheaters >:)

:( :( :(
me 2.... n00bs ala, maar cheaters.... online vind ik het echt zuigen

Verwijderd

Ik vind dat ze een soort exucutieteam voor cheaters moeten maken of zoiets. Die mensen moeten gewoon direct van alle gameservers verbannen worden.

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 21:57 schreef 007 het volgende:
Alle punten (vooral de 1e twee) kunnen ook komen door een megalag, een hoge ping, of serverprobs. Edit: Vindt dat Castle-level trouwens zwaar zuigen.
da bedoel ik :D

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 22:12 schreef sahga het volgende:

[..]

da bedoel ik :D
en weer post ik:

de server zit op een 8Mbit verbinding.
mijn hoogste ping tot nu toe naar de server is 110
en ik heb Qxadmin waarmee ik kan zien hoe het op die bak eraan toe gaat, gemiddelde ping is 20 en de hoogste ping een van 250 a 300

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
Op maandag 17 december 2001 22:04 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

me 2.... n00bs ala, maar cheaters.... online vind ik het echt zuigen
Dat je niet tegen cheaters kan ok, maar ik vind wel dat je tegen n00bs moet kunnen (je zegt "ala", maar je hebt ze liever niet) want iedereen is n00b geweest :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 22:36 schreef Marc00 het volgende:

[..]

Dat je niet tegen cheaters kan ok, maar ik vind wel dat je tegen n00bs moet kunnen (je zegt "ala", maar je hebt ze liever niet) want iedereen is n00b geweest :)
ja je hebt gelijk an ik bedoelde dat ala meer omdat ik net als een paar weekjes geleden mensen op me dak kreeg die n00bs niet konden uitstaan en me dat ff wouden op dringen
niet op GoT btw

en ik heb er totaal geen moeite me wel als je trouwens met bijvoorbeeld de documents in je klauwen loopt, de trap op komt en dan vervolgens door een teammate overhoop geschoten wordt en dat je em dan ff ziet rondkijken en denk "he wat ligt daar op de grond" dat vervolgens op pakt en scoort...... n00b aktie.....

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 22:36 schreef Marc00 het volgende:

[..]

Newbies zijn niet erg, maar wel newbies die als lt of medic spelen en geen flauw idee hebben wat ze moeten doen, speel dan als soldier. :)

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 22:11 schreef The Fantazm het volgende:
Ik vind dat ze een soort exucutieteam voor cheaters moeten maken of zoiets. Die mensen moeten gewoon direct van alle gameservers verbannen worden.
Kan echt niet snappen wat iemand eraan vind om door vals spelen te winnen, als je er nu geld voor krijgt ok, je maakt jezelf alleen maar zielig, plus het feit dat je voor heel veel mensen een gigantisch mooi spel aan het vernaaien bent kan er echt wel van :r en :'( tegelijk.

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 18:06
jah lullige dingen gebeuren, ik was een keer een stukje aan het wandelen bij de allied base, worden er opeens 10! |:( van die f*cking allies gespawned. Ik hoef niet te vertellen dat ik toen d00d was ... >:)

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-11 23:06

L0g0ff

omg

Ik heb de multiplayer test gespeeld en daar was zo'n grenate cheater. Hij bleef maar van die dingen gooien. Dus ik wil van halflife overgaan naar rtcw (vanwege de cheats) gana ze hier gewoon vereder

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-11 00:36

RoRoo

Certified Prutser

kheb het in de mp online test ook al gezien..
missie gewonnen terwijl de deur en muur nog gewoon heel waren.. dus hoe zijn ze binnengekomen??

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-11 21:08
Op dinsdag 18 december 2001 10:17 schreef Kakarot het volgende:
kheb het in de mp online test ook al gezien..
missie gewonnen terwijl de deur en muur nog gewoon heel waren.. dus hoe zijn ze binnengekomen??
dat is niet zo moeilijk, je kunt gewoon iemand laten bukken bij de muur, en via hem over de muur springen.

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Verwijderd

ik speel de mp test2 op het moment en je hebt al granade-spammers ik weet niet hoe ze het doen.
plus (dat vind ik meer een bug) als ff uit staat kan je wel ongestraft je medeteamleden killen.
Als voting op die server uitstaat kan je helemaal niets doen tegen zo'n lamer
soms wel leuk trouwens >:)

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Op dinsdag 18 december 2001 10:14 schreef OhMyGod het volgende:
Ik heb de multiplayer test gespeeld en daar was zo'n grenate cheater. Hij bleef maar van die dingen gooien. Dus ik wil van halflife overgaan naar rtcw (vanwege de cheats) gana ze hier gewoon vereder
Helaas gebeurd dat ook al bij de full version. Die lui wil je niet tegen je hebben :'(

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:28

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik heb zo'n hekel aan die teammate killers. Sta je als Duitser veilig in de bunker schiet zo'n eikel je weer telkens neer. :r
Ik ben het liefste medic, door het spervuur heen ff een spuitje geven. :7

Ik speel onder mijn eigen nick Pjotrik, welke hebben jullie?

Verwijderd

je vraagt je altijd af wie die gasten dan zijn he :r Op een lan party zou ik er wel eens een willen betrappen op Cheaten. Dan ram ik z'n kop tegen de monitor en stop z'n Joystick in z'n aas >:)

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

Op dinsdag 18 december 2001 11:44 schreef Flipke het volgende:
je vraagt je altijd af wie die gasten dan zijn he :r Op een lan party zou ik er wel eens een willen betrappen op Cheaten. Dan ram ik z'n kop tegen de monitor en stop z'n Joystick in z'n aas >:)
hehe en daarom zijn er geen cheaters op lanparties :D

maar het is idd te triest voor woorden.
ik heb ook al eens een spel gehad waarin in iemand toch zeker wel 4x raakte en hij niet dood was. hij raakt mij 2x met Mp40 en ik ben neer (ik was full alive)
best wel gaar

ach n00bz vindt ik niet zo erg. ben ik zelf ook geweest.
vindt het alleen beetje lame als ze jou gaan kapot schieten bij het respawn punt.
en dan nog niet doorhebben dat je bij hun hoort als je dan nog niet terug schiet |:(
maar tja kan ze ook niet helemaal afkraken want moet eerlijk zeggen dat ik de eerste x toen ik RTCW speelde ook zo'n soort actie had |:(

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja er wordt idd al vet heftig gecheat bij RTCW, een beroemde cheater bij Delta Force Landwarrior (via Novaworld), zijn naam is BooBoo is inmiddels overgestapt op RTCW, dit zal resulteren in een aantal cheatclans die met meerdere mensen gaan joinen en je game gaan verneuken.

• Boesjke
  • Laatst online: 08-10 13:26

Boesjke

Excellent!!

Gelukkig heb ik nog geen cheater meegemaakt maar ik heb inderdaad al van mensen gehoord dat er idd al gecheat wordt.. :(

Neen

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op dinsdag 18 december 2001 13:22 schreef komaki het volgende:

[..]

... ik de eerste x toen ik RTCW speelde ook zo'n soort actie had |:(
Sommige kogels raken per ongeluk ook wel eens een verkeerd lichaam. Ach medical kit als pleister op de wond.. :+

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Ik heb de eerste cheats alweer gespot op een FTP dus kans is groot

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op dinsdag 18 december 2001 15:22 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik heb de eerste cheats alweer gespot op een FTP dus kans is groot
Mail ze aan de support van Wolfenstein, misschien kunnen ze er wat aan doen in een patch?

Verwijderd

Ok leuk, pl**ris spelverziekers, als ik een cheater tegenkom ben ik gelijk weg van die server dus :'( :'(

Verwijderd

Goh, het zou ook eens niet zo zijn...

Ik heb gehoord dat de q3 cheats gewoon werken onder RTCW, dat betekent dat er dus al superveel cheats zijn.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
kwam vanmiddag een invisible speler tegen op een van de servers.. :( het zal toch niet :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

oh leuk dan is jullie community net zo verziekt als de onze ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 19:49 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ok leuk, pl**ris spelverziekers, als ik een cheater tegenkom ben ik gelijk weg van die server dus :'( :'(
Als server kan je niet zoveel doen.
We hebben van TeamXL een Dedicated server en het enige wat ik kan doen als ik zwaar vermoedens heb is iedereen en kick geven... nou dat lost ook niets op.

btw Pjotrik, mijn nick is Nosfer@tu TeamXL
en we hebben een dedicated server die flink bezocht word

heet als ik me niet vergis"(blauw)Team(wit)XL (zwart)dedicated rtcw server

ijzersterke verbinding

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 december 2001 19:58 schreef Ener-G het volgende:
kwam vanmiddag een invisible speler tegen op een van de servers.. :( het zal toch niet :(
daar heb ik dus ook last van..... en ik maar denken dat ik gek werd

Verwijderd

Ik heb dat ook al 1 keer meegemaakt, was dus gewoon een cheat |:(

Op een gegeven moment hadden ze hem door, hij bleef maar zeggen "damn, i am invincible, how could that happen?!?!11"

:r :r :r

Wat ook leuk is ( :( )
is als ik bij [map naam ff vergeten] door die gordijntjes loop en op de rand ga staan, dat men teammates roepen, "wallhack, wallhack!!!!!%!!" en me neerknallen |:( |:(

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op dinsdag 18 december 2001 20:31 schreef ScitzoFreak het volgende:

Wat ook leuk is ( :( )
is als ik bij [map naam ff vergeten] door die gordijntjes loop en op de rand ga staan, dat men teammates roepen, "wallhack, wallhack!!!!!%!!" en me neerknallen |:( |:(
hm dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar dat zijn dan wel enorme n00bz

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
dat is in village.... en ja dan zijn het players die er nog nooit gespeeld hebben ofzo....

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Is er dan echt geen spel meer veilig? Dit is dus de rede dat goede spelers niet meer op multiplayer te vinden zijn, die spelen alleen nog op lan parties. Vuile cheaters die denken dat winnen belangrijk is. En dan ook nog met een team vol cheaters ff op clanbase gaan spelen. Moge de beste cheater winnen, ik ga weer RTS'en spelen :(

MechWarrior || Monsters Game

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 13:56

Metzie

Nyaano !

In limbo mode kan je ook meekijken met je teammates. Ik heb al 2 of 3x gezien dat een teammate met 0 health nog liep rond te knallen. Is dat een bug of een cheat?

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 12:08 schreef Metzie het volgende:
In limbo mode kan je ook meekijken met je teammates. Ik heb al 2 of 3x gezien dat een teammate met 0 health nog liep rond te knallen. Is dat een bug of een cheat?
voor hoelang?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 09:26 schreef GambitRS het volgende:
Is er dan echt geen spel meer veilig? Dit is dus de rede dat goede spelers niet meer op multiplayer te vinden zijn, die spelen alleen nog op lan parties. Vuile cheaters die denken dat winnen belangrijk is. En dan ook nog met een team vol cheaters ff op clanbase gaan spelen. Moge de beste cheater winnen, ik ga weer RTS'en spelen :(
ik heb gemerkt dat er op onze laatste LAN party ook gecheat werd.... (in CS)

mijn 2e taak is security >:) dus dat kwam wel goed

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op dinsdag 18 december 2001 15:24 schreef Pjotrik het volgende:

[..]

Mail ze aan de support van Wolfenstein, misschien kunnen ze er wat aan doen in een patch?
Ik ben hem al weer kwijt, maar als je ff zoekt vind je ze ook gewoon online. Echt klote is dat.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar wat vind je dan voor cheats?

ik vind alleen maar Single player

ow en ok wel Multi player (alleen moet je dat op de server instellen)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
ik word er inderdaad ook een beetje gek van maar is het een optie om alle cheaters die je kent even de nick hiero te zetten of als het mag in een appart topic ???

(ja ik weet dat ze ze veranderen als ze dit zien maar ze lezen het toch niet allemaal ?)

(je moet er toch iets aan doen ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Op woensdag 19 december 2001 12:16 schreef wizzard het volgende:
ik word er inderdaad ook een beetje gek van maar is het een optie om alle cheaters die je kent even de nick hiero te zetten of als het mag in een appart topic ???

(ja ik weet dat ze ze veranderen als ze dit zien maar ze lezen het toch niet allemaal ?)

(je moet er toch iets aan doen ?
het vervelende is dat veel cheaters bestaande namen van anderen gebruiken en dan komen deze op de "zwarte lijst" te staan.

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
das waar is toch vervelend dat je er niets aan kunt doen maar goed ze vinden er wel wat op (hoop ik )

iets anders het valt me op dat alle servers langzamer worden ?

klopt dit of zit het probleem bij mij.
mischien dat iemand nog een goeie server weet waar ze beach spelen ?

(offtopic i know maar de moeite niet waard om een topic voor te openen)

(oops geen search gebruikt ga ik ff snel doen :) )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 12:43 schreef wizzard het volgende:
das waar is toch vervelend dat je er niets aan kunt doen maar goed ze vinden er wel wat op (hoop ik )

iets anders het valt me op dat alle servers langzamer worden ?

klopt dit of zit het probleem bij mij.
mischien dat iemand nog een goeie server weet waar ze beach spelen ?

(offtopic i know maar de moeite niet waard om een topic voor te openen)

(oops geen search gebruikt ga ik ff snel doen :) )
yep onze server is nog snel....
maar idd servers worden trager met de dag

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 21:52 schreef Nosfer@tu het volgende:
Ik was net een potje aan het spelen op onze eigen dedicated server en ik kwam de volgende dingen tegen die mij even aan het denken zette:

Level Castle:
punt 1: ik loop naar dat beeldje wat ze uit de sacrograaf halen (nadat die opgeblazen is) en voor me neus is dat beeldje in een keer weg ???

punt 2: 5 sec later hoor ik dat de allies gewonnen hebben (dit kan niet want terug lopen naar de allied base duurt ongeveer 20 sec)

Level Beach:
Punt 3: Ik knal een mof neer (ja ik was allied) en die staat weer op zonder dat er een medic aan te pas kwam.

Punt 4: ik heb 120 health(Medic) en hij schiet mij met een MP40 in 2 schoten neer....
ach.. als je dat vaag vind wil je vast niet hooren wat ik allemaal mee maak ik rtcw..

een keer een mannetje word dood geschoten.. zie ik ze lijkje over de grond schuiven en er komen kogels uit hem.. die mij killen.. echt te wazig :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Op dinsdag 18 december 2001 19:58 schreef Ener-G het volgende:
Hooooo

Dit heb ik ook wel eens.

Vooral dat kasteel level is buggy.
-Spelers die stilstaan maar eigenlijk wel vet aan het spelen zijn maar jij ziet ze niet (maar je kan wel doodgaan door ze of tegen ze oplopen)

Het was zelf zo erg dat ik niemand meer zag, wel schoten hoorde en de sarcofaag was nog dicht terwijl deze echt open was en de allies er allang vandoor waren.

(Ik was met Nosfer@tu en andere teammembers op onze server)

Volgens mij is dit gewoon echt een bug want dit had ik in het begin al en toen waren er echt geen cheats uit lijkt me!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Er zitten nog veel bugs in de full-version. Ik heb ook zo vaak dat je prikkeldraad of spelers niet meer ziet. In de test had je een bug dat spelers opeens invincible werden. Op zich heb ik nog niet zo'n last van cheaters in Wolf. :)

Wel al een paar keer meegemaakt dat spelers dachten dat ik cheatte. Dit omdat ik ze door headdies te maken met 3 kogels doodschoot. Ik vind het nog moeilijk om uit te maken of iemand cheat. Ik denk dat waar twijfel bestaat er niet gecheat wordt. Cheaten valt namelijk gigantisch op! :)

• Atteman146
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:55
Ik had er laatst in die beach level ook last van.
De muur en deur zaten nog dicht en toch kon je er gewoon doorheen lopen. Eenmaal binnen werd ik steeds overhoop geschoten terwijl er helemaal niemand in de buurt was. Toen ik wat in het rond ging schieten zag ik wel bloed vliegen... VAAAG. Ik ben toen eff uit RTCW gegaan en er weer in (zelfde server en zelfde game) en de muur en deur waren ineens wel open... Misschien eff iets om te proberen als je er ook last van hebt.

Zoniet dan doet /me een clientkick of een kick all :)

JAWOHL! :)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nou ik heb op een ander board vandaag alweer cheats gepost zien staan, inclisief screenshots. Waren voornamelijk hoogte cheats.

• Bert-Jan
  • Laatst online: 17-02-2024
ik heb wel eens tegen een gastje met een vlammenwerper lopen knallen, die gast stak zichzelf de hele tijd in de fik (continu branden) en ik stond met 2 andere teammates op hem te knallen met thompsons, 3 magazijnene verder nog niet dood :(

ik die gast spectaten, hij begint gewoon met 80 health, het loopt gewoon terug, maar toen het bij 0 was toen kon die gewoon door spelen! :( dat kan toch niet iets anders dan een cheat zijn dacht ik zo (of een wel heeeelee vette bug)

• YoG
  • Niet online

YoG

tada.. ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.s-loops.f2s.com/rtcw/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.s-loops.f2s.com/rtcw/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.s-loops.f2s.com/rtcw/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.s-loops.f2s.com/rtcw/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.s-loops.f2s.com/rtcw/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.s-loops.f2s.com/rtcw/6.jpg

dit spel is doomed ! :'(

spek pc, spek hifi, last.fm

Verwijderd

Topicstarter
hmmzzz die screenshots zeggen weer een hoop :'(

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

hij schiet supergranaten met zijn verrekijker? Ach jah, zo gay is CS nou ook weer niet als ik dat zo zie. Krijg je iig geen airstrikes en raketten die je om je oren vliegen, de wapens blijven altijd hetzelfde >:)

http://pub18.ezboard.com/freturntocastlewolfensteinreturntocastlewolfenstein.showMessage?topicID=455.topic
http://members.gotnet.net/chaz/anthraxium/core/files.html

Yup, het hacken is ontdekt. De links gaan naar info paginas, niet naar de hacks (link 1 kan je lezen wat de hacks inhouden, link 2 is een blik in de source code en daar kan je als cheat n00b toch niks mee)

MechWarrior || Monsters Game

• Grablinco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08-2023
Die screenshots F%$#cks!!!
WAAROM :'( :'(
hiermee maak je zo'n spel kapot... ik heb t ook een keer gezien... het was wel handig omdat ie in mijn spel zat maar leuk vond ik het niet :(
als mensen dit spel gaan hacken... konden ze het dan niet eventueel 2 a 3 jaar later doen ofzo... dit is zeer lullig voor de mensen die het gekocht hebben.
(heb ik niet gedaan, maar ik speel de demo :( nog)

Verwijderd

Kwam zonet ook een gast tegen die met 0 health ik weet niet hoe vaak geraakt kon worden en toch niet doodging. Toen ik dat tegen em zei had hij et erover dat cheats op de server uistonden ofzow :? Maar dat lijkt me maar een lame smoesje. Kwam ook nog eens bij dat zn nick Cracker was

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 17:15
Ja hoor ik ben er ook net 1 tegen gekomen, schoot 3 man neer vanaf de andere kant van een gesloten deur.

Maar wat ik nog erger vond is dat toen ik naar een andere server ging m`n fucking cd-key in gebruik was door een of andere kloothommel :r en daar ben ik dus nu echt pissed over.

Ik probeer voortaan maar games met cd-keys te mijden en zeker niet meer te kopen :(

hmm, dat laatste kan een probleem worden want er is tegenwoordig zowat niets zonder.

Updating..............

• Gman
Op woensdag 19 december 2001 17:44 schreef Bert-Jan het volgende:
ik heb wel eens tegen een gastje met een vlammenwerper lopen knallen, die gast stak zichzelf de hele tijd in de fik (continu branden) en ik stond met 2 andere teammates op hem te knallen met thompsons, 3 magazijnene verder nog niet dood :(

ik die gast spectaten, hij begint gewoon met 80 health, het loopt gewoon terug, maar toen het bij 0 was toen kon die gewoon door spelen! :( dat kan toch niet iets anders dan een cheat zijn dacht ik zo (of een wel heeeelee vette bug)
Owjah dat had ik ook een keer
wij met 3 man op die gast een magazijn leeggeknalt
Geen schrammetje.
Was een Axis op het beachlevel in de Demo2.
Op woensdag 19 december 2001 22:26 schreef Enthroned het volgende:

Maar wat ik nog erger vond is dat toen ik naar een andere server ging m`n fucking cd-key in gebruik was door een of andere kloothommel :r en daar ben ik dus nu echt pissed over.

Ik probeer voortaan maar games met cd-keys te mijden en zeker niet meer te kopen :(

hmm, dat laatste kan een probleem worden want er is tegenwoordig zowat niets zonder.
Rustig hey...iedereen heeft dat wel eens dan is de authorize server gewoon ff druk.

Verwijderd

Thats it...
kheb rtcw origineel gekocht, maar serieus, als ik een cheater tegenkom dan is de lol er voor mij helemaal af.
Ik leg em in de kast en kijk wel over een paar maanden of er een oplossing tegen is gevonden..
Triest.. :r :r

edit:

Je zult het zien, bij rtcw komen straks net zo veel lamers als bij CS, zodra een game echt heel bekend is dan komen alle newbies die het niet kunnen en dus gaan cheaten en het lekker gaan verzieken... zeg maar dag tegen je 100 piek dus :(

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik ben het nog steeds aan het single playeren en heb online alleen nog de demo gedaan, maar zo te zien ga ik voorlopig ook niet online spelen :{

Verder vind ik wel dat dat gecheat gewoon ligt aan de makers van het spel, die programmeren immers alles wat er gebeuren kan, en als dit soort dingen met een pets op te lossen zijn had het ook eerder al niet mogelijk hoeven zijn.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

De meeste bugs worden als cheat gezien. Het valt allemaal best wel mee.

En als er iemand aan het cheaten is en je kan hem niet kicken dan neem je toch een van de andere 696 servers?

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 13:56

Metzie

Nyaano !

Nog even over dat 0 health gedoe. Volgens mij is het een big in de HUD. Pasgeleden keek ik weer eens mee via limbo mode, met iemand die rondliep met 0 health. Maar opeens werdt die aangevallen door 2 axis (die gast was allies) en toen ging ie toch gewoon dood. Mischine heeft het iets te maken met lag ofzo?

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

De links gaan naar info paginas, niet naar de hacks (link 1 kan je lezen wat de hacks inhouden, link 2 is een blik in de source code en daar kan je als cheat n00b toch niks mee)
Ok, ik ben dus een cheat n00b, maar kan dit niet voorkomen worden door een patch voor de server ofzo.....zodat iedereen die cheat meteen gekicked of meteen bij inloggen al geblocked wordt?
Kunnen de makers van dit spel niet zo'n patch uitbrengen??

edit:
Als de scource code bekend is, dat weten ze toch ook wat er veranderd wordt en kunnen ze dit toch zien bij inloggen of gebruiken van de cheat.....??

• Gman
Op woensdag 19 december 2001 19:01 schreef Nosfer@tu het volgende:
hmmzzz die screenshots zeggen weer een hoop :'(
Wat dan?

Ik kan er niks bijzonders aan ontdekken???

Verwijderd

Op donderdag 20 december 2001 16:09 schreef TP70 aka Georgio het volgende:

[..]

Wat dan?

Ik kan er niks bijzonders aan ontdekken???
Ik eigenlijk ook niet het kan ook gewoon een foutje zijn en dat ie wel gewoon granaten gooide en ze zo te gooien is nie echt moelijk

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-11 13:40
Het is al eerder gezegd, kijk een goed waarmee die kerel kijkt die die granaten gooit, Juist met een verrekijker, en die gebruik je volgens mij niet in een level waar de muren een meter van je afzitten en waar supergranaten uitkomen.
Het is gewoon ziekelijk. Ik denk dat ik maar weer tachyon the fringe ga spelen, dat is tenminste wel kewl, met zijn 128 in een level vliegen :)

• klomp
  • Laatst online: 31-10 18:27

klomp

Zooi...

wat ik ook wel eens gezien heb zij figuren die oneindig van die smoke grenades hebben, je weet wel die dingen waardoor er een vliegtuig aan komt, ik weet dat je ze oneindig hebt, maar dan moet je toch echt wachten to het
weer "opgeladen" is

hij niet hij gooide elke 2 seconden een
gaf wel een geinig gezicht b.t.w. BOOM BOOM BOOM BOOM >:)

en nog ff over die newbies, ik vind ze niet zo erg,
maar wat ik me dus echt ZWAAR aan kan ergeren, is als
een newbie, medic of LT gaat spelen, en dus gewoon niemand ammo geeft of healt...

wordt er btw ook scheitzat van als je zon newbie hebt
die de hele tijd

"i need ammo. i need ammo. i need ammo.
i need ammo. i need ammo. i need ammo. i need ammo. i need ammo. i need ammo."

roept

• Dennahz
  • Laatst online: 03-11 20:42

Dennahz

Life feels like hell should.

cheaten is lame..

/god
/give all :r

Twitter

Verwijderd

Ja, dat gespam kan idd irritant zijn. Ene Dr.Doom doet dat erg vaak. Ik heb nog nooit last gehad van cheaters btw.

• klomp

klomp

Zooi...

een vriend van me doet dat ook altijd btw (dat i need ammo crap van m'n vorige postje) ook altijd en als ik er dan wat van zeg...

gaat ie zeiken dat de mede spelers (medic of LT) dan maar
eens moeten luisteren en hem moeten healen of ammo
geven, en dat ie dan pas stopt...

pff ook wel zwak vind ik eigenlijk

maar zelf geeft ie geen ammo of health als ie in een server
speelt waar anderen hem geen health / ammo geven :?
en dan zegt hij dat ie dan nix geeft
omdat ie zichzelf dan zou benadelen tijdens of na een gevecht.

maar eigenlijk gewoon als een soort van wraak omdat zij hem niet hielpen toen hij in nood zat [ZWAK]

dat vind ik pas echt lame

• klomp

klomp

Zooi...

Op donderdag 20 december 2001 18:16 schreef Goten het volgende:
cheaten is lame..

/god
/give all :r
ja lekker zeg, ga ff een paar voorbeelden geven van hoe
het moet... |:(

• JeroenT
  • Laatst online: 27-10 11:21

JeroenT

hoi!

Op woensdag 19 december 2001 18:53 schreef Snoggle het volgende:
tada.. ;(

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

offtopic:
Lekker FPSje >:) bakspecs ? :+

Je kunt dus gewoon weg nix beginnen tegen cheats..
of je moet een soort van admin_mod draaien (net als in cs servers) :P

• Dennahz

Dennahz

Op donderdag 20 december 2001 18:34 schreef kl0mp het volgende:

[..]

ja maar ze weten de geheime code niet... ;) die je bij je snelkoppeling moet doen ^_^

Twitter

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:31
Op donderdag 20 december 2001 18:34 schreef kl0mp het volgende:

[..]

Als DAT werkt op een public server, dan is dat een admin fout.. kom op hey. op een public server zet je cheats toch niet AAN ???

I want to live forever, so far.. so good.

• Dennahz

Dennahz

nee idd.. op school kan ik ook nie cheaten als ik de server niet ben ^_^

Twitter

• mvz
  • Laatst online: 07-11 16:06

mvz

muziek verslaafde

uhm , maar als ze cheaten in quake3 en RTCW, dan cheaten ze dus straks ook in MOHAA :(

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Creepy
  • Laatst online: 12:32

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 21 december 2001 11:58 schreef xMvZx het volgende:
uhm , maar als ze cheaten in quake3 en RTCW, dan cheaten ze dus straks ook in MOHAA :(
Er zal ALTIJD gecheat worden, zulke loosers zullen er altijd blijven. Ook vinden sommige figuren het natuurlijk ook erg vet dat er zo'n ophef over gemaakt wordt, en gaan ze dus alleen maar harder door met cheaten.

Gewoon andere server pakken als er iemand aan het cheaten is, en er voor de rest geen aandacht aan schenken. Geen aandacht? Dan is de lol er snel af.. en houden ze vanzelf wel op.

Het enige wat je echt kan doen is hopen dat er nieuwe versies uitkomen waarin de al bestaande cheats/bugs zijn verholpen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 19:21 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Als DAT werkt op een public server, dan is dat een admin fout.. kom op hey. op een public server zet je cheats toch niet AAN ???
Warbringer, als topic starter, zeg ik het nog een keer, cheats staan niet aan op onze server.
En toch gebeurt het

Verwijderd

Nou jullie et toch over cheats hebben...
IK zit met volgende prob... met single player
ik heb euhm per ongeluk gesaved terwijl ik de melding krijg "You Have Been Detected, Mission Failed"
Ik cheat nooit maar es hier een cheats voor dak et level opnieuw kan opstarten ofzow... Heb namelijk weinig zin om helemaal opnieuw te beginnen...

alvast tnxs!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 20:55 schreef T-man het volgende:
Nou jullie et toch over cheats hebben...
IK zit met volgende prob... met single player
ik heb euhm per ongeluk gesaved terwijl ik de melding krijg "You Have Been Detected, Mission Failed"
Ik cheat nooit maar es hier een cheats voor dak et level opnieuw kan opstarten ofzow... Heb namelijk weinig zin om helemaal opnieuw te beginnen...

alvast tnxs!
Je hebt toch auto save

Maar ik kwam ook een cheater tegen toen werd ik spontaan een tk

Verwijderd

Het wass duzz die autosave die ik verkeerd heb gesaved... en dazz mijn enige savegame |:(

Verwijderd

Topicstarter
dan moet je helaas het level ervoor spelen

er zijn single player cheats

kijk ff [hier]

Verwijderd

Op woensdag 19 december 2001 18:53 schreef Snoggle het volgende:
tada.. ;(

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kut man :( Voor jan lul dit spel gekocht...bAh :(

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik loop snel naar boven, richt en blam blam dood die Duitser, en nog 1! Ammo op, doorgaan op pistool. Pak die aan de overkant wel, goed mikken, een headshot kan vast geen kwaad. Weer ammo op! Pak mijn mes, en daar komt een slachtoffer aan, duik weg achter een muur en sluip van achter. Weer een dooie mof.

En zo lopen nog 2 Duitsers voorbij, zien ze me niet!! Ga ik voor een gehurkte Duitser staan en prik hem met mijn mesje, maar geen reactie.. Dus...

Het is officieel!! Het is een bug, wanneer iemand ontzichtbaar is hoeft het niet express te zijn. Hij hoeft het niet eens door te hebben dat hij ontzichtbaar is.

• D-Raven
  • Laatst online: 16-10 10:47
Cheaters bij een online game :r De grootste losers op 2 poten. Die mensen cheaten gewoon omdat ze zonder een van de slechtste zijn. Door middel van cheaten lijkt het voor hun of ze ook bij die "goede" spelers horen.

Yep echte zieligerds :(

• klomp

klomp

Zooi...

beetje offtopic maybe

wacht maar af, zodra dit spel echt "zwaar" gespeeld word
komt er weer zo'n ettertje met een soort van punkbuster aan

dan begint het leuk te worden, daardoor wordt het spel gewoon verkracht:(

iedereen MOET eerst dat progje downen en kan dan pas spelen, en dan nog cheaten er mensen, kijk maar bij counter-strike progje punkbuster downen en het helpt geen fuck

aleen de cheaters zelf hebben er baat bij, wnat als een server punkbuster draait kan niemand zeggen dat je cheat
wantde server draat immers punkbuster dus ga je vrijuit.

• klomp

klomp

Zooi...

Op woensdag 26 december 2001 22:27 schreef Deathraven het volgende:
Cheaters bij een online game :r De grootste losers op 2 poten. Die mensen cheaten gewoon omdat ze zonder een van de slechtste zijn. Door middel van cheaten lijkt het voor hun of ze ook bij die "goede" spelers horen.

Yep echte zieligerds :(
ja dat is dus precies de rede waarom mensen cheaten
gewoon omdat ze zelf te brak spelen,

of omdat ze wel een
beetje kunnen maar de hele tijd door iemand dood geschoten
worden en dus niet kunnen winnen, en met cheats wraak gaan nemen.
(dat vind ik zelf echt om me helemaal dood aan te
ergeren :r :r :r :r)

Verwijderd

ik hoop dat het RTCW niet zo erg wordt als bij CS want daar word je bijna verplicht om ook te gaan cheaten als je eens bovenaan wilt staan. Het stikt er gewoon van.

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 15:18
Toch kom ik als FrauAntje maar heel weinig cheaters tegen (tot nu toe 2 denk ik, op zo'n 60 uur RTCW). Ik heb het idee dat het soms bugs zijn.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Pagina: 1