[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:45 ]
Geen goed idee IMHO
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat kunnen ze nu toch ook al gaan doen.Op maandag 17 december 2001 21:49 schreef Exirion het volgende:
Ik zie het al voor me: een stel malloten in de HK die met z'n allen gaan proberen om de postcount lekker op te krikken. Geweldig tijdverdrijf
Geen goed idee IMHO
Nu is het aantal posts per dag wel te berekenen, maar het is niet gevisualiseerd. Als het zichtbaar is dan is dat leuk en interessant om mee te klooien, terwijl niemand er in feite iets aan heeft.Op maandag 17 december 2001 21:51 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Dat kunnen ze nu toch ook al gaan doen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja ik snap het. Maar het het is wel leuk om dat erbij te hebbben.Op maandag 17 december 2001 21:53 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nu is het aantal posts per dag wel te berekenen, maar het is niet gevisualiseerd. Als het zichtbaar is dan is dat leuk en interessant om mee te klooien, terwijl niemand er in feite iets aan heeft.
Leuk wel, maar aan de andere kant heeft het weinig nut. Dan moet je je toch afvragen of je die nadelen op de koop toe wil nemenOp maandag 17 december 2001 21:57 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Ja ik snap het. Maar het het is wel leuk om dat erbij te hebbben.
ej niet spotten met de gemiddelde HK-gebruiker heOp maandag 17 december 2001 21:49 schreef Exirion het volgende:
Ik zie het al voor me: een stel malloten in de HK die met z'n allen gaan proberen om de postcount lekker op te krikken. Geweldig tijdverdrijf
Geen goed idee IMHO
edit: overigens ben ik het er ook niet mee eens, dat gaat zoals Exirion al zei verkeerd uitpakken.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Zeg, meneer de HK-mod. Gaat u de mond eens spoelen ja! Wilt u zeggen dat de malloten waar ik over spreek tot groep gemiddelde HK-gebruikers behoren?Op maandag 17 december 2001 21:59 schreef LuNaTiC het volgende:
ej niet spotten met de gemiddelde HK-gebruiker he
Zoiets zou ik niet durven beweren!
Nee dat niet.Op maandag 17 december 2001 21:58 schreef Exirion het volgende:
Dan moet je je toch afvragen of je die nadelen op de koop toe wil nemen
dan is het goedOp maandag 17 december 2001 22:00 schreef Exirion het volgende:
[..]
Zeg, meneer de HK-mod. Gaat u de mond eens spoelen ja! Wilt u zeggen dat de malloten waar ik over spreek tot groep gemiddelde HK-gebruikers behoren?
Zoiets zou ik niet durven beweren!![]()
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Dat heb ik allang als icoon gehad. Mijn mooie grafiekOp maandag 17 december 2001 21:47 schreef hdd het volgende:
Heej, koele uitbreiding voor m'n icon
Voor diegene die 'm willen:
10 kratjes bier of:
1. elke dag een cron laten lopen die je gem. en totale aantal posts in een dbtje flikkeren. En in je icoon de laatste 10 records mooi laten zien. Klaar
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:45 ]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:44 ]
<table><tr><td>dag</td><td>Total Topics</td><td>Replies</td><td>Active users</td></tr><tr><td>dinsdag 11-12</td><td>1119</td><td>13852</td><td>2998</td></tr><tr><td>woensdag 12-12</td><td>1040</td><td>14358</td><td>2893</td></tr><tr><td>donderdag 13-12</td><td>1017</td><td>12723</td><td>2806</td></tr><tr><td>vrijdag 14-12</td><td>805</td><td>9822</td><td>2418</td></tr><tr><td>zaterdag 15-12</td><td>768</td><td>9089</td><td>2159</td></tr><tr><td>zondag 16-12</td><td>912</td><td>10917</td><td>2403</td></tr><tr><td>maandag 17-12</td><td>1074</td><td>12498</td><td>2864</td></tr></table>
Dat is mogelijk, alleen is het veeeels te veel werk
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."