Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
WTF zijn windowns etches? 
Een ets?
Als dat zo is, ga je dan moeilijk doen omdat er een windows logo geetst wordt?
Een ets?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Window etches zijn stickers waardoor je op een raam een soort matglas effect krijgt (je ziet 't vaak op winkelruiten).Op maandag 17 december 2001 21:50 schreef JvS het volgende:
WTF zijn windowns etches?
Een ets?
Deze zijn dus in de vorm van het Tweakers logo gemaakt.
Mijn vraag is dus of dit copyright schending is...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Vraag het aan de rechthebbenden. Da's denk ik Femme, of anders Floris of Daniel lijkt me.
Hu, komen die hier? Of kan jij anders vragen of ze hier kijken (je hebt vast wel contact met ze)?Op maandag 17 december 2001 22:12 schreef HlpDsK het volgende:
Vraag het aan de rechthebbenden. Da's denk ik Femme, of anders Floris of Daniel lijkt me.
De kans dat daarop gereageerd wordt is niet zo heel groot hoorOp dinsdag 18 december 2001 19:26 schreef ItSnows het volgende:
Demoniac: femme@tweakers.net lijkt me
Ze komen hier ook. Het zijn gewoon mensen, alleen met een (beetje) meer macht op T.net/GoT dan jij en ikke.Op dinsdag 18 december 2001 19:25 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Hu, komen die hier?
Pagina: 1