Toon posts:

Wat voor koeler??

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een week of 3 een extra harddisk en een lite one cd brander ( 24x ;) ) gekocht. Nu raad je het al de temperatuur in mijn systeem kast stijgt enorm...

Wat voor een koeler moet ik halen??? Een slot koeler, Harddisk koeler erbij schroeven???

:?

Ik wil in iedergeval niet dat hij onze stofzuiger voorbij blaast (kwa herrie..)

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
je geeft errug weinig informatie maar ik zou zeggen: wees creatief: lading fans erbij prutten schakelaartjes maken of HD koeler kopen of bijvoorbeeld op www.google.com kijken of de search gebruiken of de tweakers.net pricewatch voor HD koelers

er zijn genoeg opties zou ik zeggen

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

http://gathering.tweakers.net/forum/find

[topic=48497/1/25]
en nog 1223 opties

Je zoekactie naar 'kast koelen' leverde 1224 resultaten op.

Zou dit eerst zelf even onderzoeken en dan weer melden als je er niet uit komt.
;)

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:07

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Je brander zal niet echt de oorzaak van de warmte zijn, je HD wel behoorlijk dnek ik.

een 5,25" HD cooler koelt wel goed, en zorgt ook voor airflow in de rest van de kast, maar die dingen maken meestal wel redelijk lawaai.

Voor een goeie algemene airflow in je kast moet je voorin een fan doen die lucht naar binnen zuigt, en achterin een fan de de lucht naar buitenblaast,

en ja dit is allemala wel met de search te vinden ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

please search a lot ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.