[FS2002] Patch Dreamfleat 737-400

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-02 13:38
HIJ IS ER :) Volgens mij hebben sommigen hierop zitten wachten: de patch voor FS2002 voor de Dreamfleet 737-400. Je kunt 'm hier vinden: http://www.flight1.com/view.asp?page=737-2002

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31
ik had het al gezien
morgen ff een nieuwe hd bestellen en dan kan ik vrijdag weer flightsimme :)

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nu nog ff uitvinden of de TCAS ook in mulitplay werkt >:)

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
hoe duur is dreamfleet?

tampert, kriminalpolizei

• Evilernie933
hmz...dat valt nog best mee voor zo'n uitgebreide package...

laat ik eerst maar leren navigeren met default kisten :P

tampert, kriminalpolizei

• rdluca
  • Niet online
Met een werkende TCAS (traffic alert and collision avoidance system). Oftewel, alle vliegtuigen in de lucht worden in de cockpit op de EHSI weergegeven.

Heb al enkele keren een "Traffic Alert: Collision threat" alarm in de cockpit gehad.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EHTDAAPMHHE

• Evilernie933
kewl man.....mij eerste addon-kist word waarschijnlijk wel 767 PIC. die is een stukje eenvoudiger

tampert, kriminalpolizei

• rdluca
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 22:06 schreef Evilernie het volgende:
kewl man.....mij eerste addon-kist word waarschijnlijk wel 767 PIC. die is een stukje eenvoudiger
Kan je de PIC767 van een Cold and Dark Cockpit opstarten, FMC programmeren en veilig landen is de Dreamfleet een eitje. :P

Kan je de DF734 van een Cold and Dark Cockpit opstarten, FMC programmeren en veilig landen is de PIC767 een eitje. 8-)

• Evilernie933
Op maandag 17 december 2001 22:09 schreef rdluca het volgende:

[..]

Kan je de PIC767 van een Cold and Dark Cockpit opstarten, FMC programmeren en veilig landen is de Dreamfleet een eitje. :P

Kan je de DF734 van een Cold and Dark Cockpit opstarten, FMC programmeren en veilig landen is de PIC767 een eitje. 8-)
Nee, dat kon ik nog niet :(, ik kan nog niet eens met ADF navigeren enzo....

tampert, kriminalpolizei

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:31
Op maandag 17 december 2001 22:09 schreef rdluca het volgende:

[..]

ik sla de pic over is dat erg (van pss naar dreemfleet) :? ( :+ )

• rdluca
  • Niet online
Een lang en uitgebreide uitleg van het vliegen en navigeren in FS2002.
http://www.flightsimnetwork.com/flightsimvetclub/TUT1_flying_the_fs2002_autopiltot.htm

• rdluca
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 22:15 schreef KIMBLE het volgende:

[..]

ik sla de pic over is dat erg (van pss naar dreemfleet) :? ( :+ )
Welnee :)
DF734 en PIC767 zijn wat uitgebreider en realistischer dan de PSS (die ik daarom eigenlijk steeds slechter ben gaan vinden, hoewel de 747 in spot view toch wel de top is )maar je scheurt meteen weg en de rest komt later wel weer als je ff gewend bent. *D

• Evilernie933
Op maandag 17 december 2001 22:17 schreef rdluca het volgende:
Een lang en uitgebreide uitleg van het vliegen en navigeren in FS2002.
http://www.flightsimnetwork.com/flightsimvetclub/TUT1_flying_the_fs2002_autopiltot.htm
thx....ik moet al die andere 10 ook nog doorwerken :P

tampert, kriminalpolizei

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

K U T

sorry...

Maar thuis vloek ik nog meer: Ik heb die dreamfleet ooit gedownload, en betaald. Codetje derbij. Maar in fs2002 crashte hij dus.

Nu heb ik verdomme MAANDEN al op deze patch zitten wachten, maar wat wil het geval: IK BEN ALLES (download en code) KWIJT DOOR EEN HD CRASH VAN DE WEEK.
Ik had zelfs 2 backups: Op andere schijf (per ongeluk bij aanleggen raid gewist) en op cd... cd gewist door pa... en bedankt.

Is het mogelijk, of heeft iemand er ervaring mee, dat je je code weer kan laten opsturen? Ik kan niets vinden op die pagina. Lijkt me toch niet zo moeilijk om dmv emailtje de code weer te krijgen.
Iemand?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Evilernie933
Op maandag 17 december 2001 22:22 schreef rdluca het volgende:

[..]

Welnee :)
DF734 en PIC767 zijn wat uitgebreider en realistischer dan de PSS (die ik daarom eigenlijk steeds slechter ben gaan vinden, hoewel de 747 in spot view toch wel de top is )maar je scheurt meteen weg en de rest komt later wel weer als je ff gewend bent. *D
alles in die tutorial wordt gedaan met de GPS of zie ik dat fout...DAt vind ik niet erg realistisch....

tampert, kriminalpolizei

• rdluca
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 22:28 schreef 456 het volgende:
K U T

sorry...

Maar thuis vloek ik nog meer: Ik heb die dreamfleet ooit gedownload, en betaald. Codetje derbij. Maar in fs2002 crashte hij dus.

Nu heb ik verdomme MAANDEN al op deze patch zitten wachten, maar wat wil het geval: IK BEN ALLES (download en code) KWIJT DOOR EEN HD CRASH VAN DE WEEK.
Ik had zelfs 2 backups: Op andere schijf (per ongeluk bij aanleggen raid gewist) en op cd... cd gewist door pa... en bedankt.

Is het mogelijk, of heeft iemand er ervaring mee, dat je je code weer kan laten opsturen? Ik kan niets vinden op die pagina. Lijkt me toch niet zo moeilijk om dmv emailtje de code weer te krijgen.
Iemand?
http://www.dreamfleet2000.com/Downloads/737_Support.html

Stuur ff een mailtje met daarbij de datum van aankoop end. dat ze dat kunnen nakijken. Moet geen probleem zijn.

• rdluca
  • Niet online
Op maandag 17 december 2001 22:31 schreef Evilernie het volgende:

[..]

alles in die tutorial wordt gedaan met de GPS of zie ik dat fout...DAt vind ik niet erg realistisch....
Wanneer je eenmaal een FMC gewend bent denk je nooit meer aan GPS. De tutorial is geschreven voor FS2002 zonder add-ons en de standaard planes in FS2002 hebben geen FMC. :(
Inderdaad niet realistisch :'(

• 456
  • Niet online

456

Heeft een van jullie al een nieuwe template tot texture gemaakt? Mij lukt het niet, hij geeft een path error.

Wel mooi hoor die bmi, maar kwil ok wel een transavia 734 willen vliegen, om maar een dwarsstraat te noemen.

• rdluca
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 20:27 schreef 456 het volgende:
Heeft een van jullie al een nieuwe template tot texture gemaakt? Mij lukt het niet, hij geeft een path error.

Wel mooi hoor die bmi, maar kwil ok wel een transavia 734 willen vliegen, om maar een dwarsstraat te noemen.
werkt bij mij zonder problemo. Heb je de transavia wel in
E:\FS2002\Flight One Software\737 TextoMatic\Templates
gezet?

• 456
  • Niet online

456

Jup.
Ik krijg ook wel die text o matic opgestart, en de texture geladen. Ik doe dan netjes stap voor stap invoeren, de night textures gaan ook goed.

Maar dan wil ik hem exporteren naar fs2002 en dan knalt ie er uit. Krijg ik een error over dat ie iets niet kan wegschrijven.

Sraar, maar als het bij jouw wel werkt, zal ik eens opnieuw installen.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op dinsdag 18 december 2001 22:18 schreef 456 het volgende:
Jup.
Ik krijg ook wel die text o matic opgestart, en de texture geladen. Ik doe dan netjes stap voor stap invoeren, de night textures gaan ook goed.

Maar dan wil ik hem exporteren naar fs2002 en dan knalt ie er uit. Krijg ik een error over dat ie iets niet kan wegschrijven.

Sraar, maar als het bij jouw wel werkt, zal ik eens opnieuw installen.
Heb je dan ook fs draaien of niet??
Bij mij doet ie het ook (zie m'n KLM 737 in het Screenshottopic deel 4)

Oja, die TCAS is wel leuk, maar ik hoor GEEN aural warnings! Jij wel rdluca??

Ik heb ook al een bug ontdekt: als je in de lucht zit knipperen je beacons en strobes heel snel en onregelmatig.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• rdluca
  • Niet online
Op dinsdag 18 december 2001 22:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Heb je dan ook fs draaien of niet??
Bij mij doet ie het ook (zie m'n KLM 737 in het Screenshottopic deel 4)

Oja, die TCAS is wel leuk, maar ik hoor GEEN aural warnings! Jij wel rdluca??

Ik heb ook al een bug ontdekt: als je in de lucht zit knipperen je beacons en strobes heel snel en onregelmatig.
Nee, geen aural warnings helaas (nog niet).

Misschien een tip die wat extra FPS kan opleveren:
veranderd in je panel.cfg de line:
gauge00=DF734H!WIPR, 0, 0, 1024, 379
in
//gauge00=DF734H!WIPR, 0, 0, 1024, 379

Vanuit de cockpit zie je dan niet meer meer het tipje van de ruitewisser maar op veel systemen levert dat net een FPS of wat meer op.
In combinatie met S-Combo (flightsim.com) kan je de hele 7374 checklists afwerken plus je co-pilot geeft bij take-off: "airspeed active, V1, rotate" en bij de landing helpt die je ook 8-)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 18 december 2001 22:57 schreef rdluca het volgende:

[..]

Nee, geen aural warnings helaas (nog niet).

Misschien een tip die wat extra FPS kan opleveren:
veranderd in je panel.cfg de line:
gauge00=DF734H!WIPR, 0, 0, 1024, 379
in
//gauge00=DF734H!WIPR, 0, 0, 1024, 379

Vanuit de cockpit zie je dan niet meer meer het tipje van de ruitewisser maar op veel systemen levert dat net een FPS of wat meer op.
In combinatie met S-Combo (flightsim.com) kan je de hele 7374 checklists afwerken plus je co-pilot geeft bij take-off: "airspeed active, V1, rotate" en bij de landing helpt die je ook 8-)
kickass >:)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-02 12:20

bennierex

Pilot_Z

Op woensdag 19 december 2001 01:08 schreef bolk het volgende:

[..]

kickass >:)
Zekerz... ik ga het ff tryen...
Weet iemand misschien of je ook een ander 737 model met de DF cockpit kan gebruiken?

* bennierex vraagt zich af of degenen die in dit topic gepost hebben de meest die-hard flightsimmers zijn van heel GoT :+

• rdluca
  • Niet online
ik gebruik panel van Dreamfleet met alle B737. Alleen ZFW scheelt per model. Werkt prima.

Verwijderd

Toch wel jammer dat er geen demo of zo is van dit ding... Ik krijg er errug trek in, maar straks is 'ie me toch te moelijk. Heeft 'ie veel (negative) invloed op de fps?

• rdluca
  • Niet online
Op donderdag 20 december 2001 13:59 schreef hellogoodbye het volgende:
Toch wel jammer dat er geen demo of zo is van dit ding... Ik krijg er errug trek in, maar straks is 'ie me toch te moelijk. Heeft 'ie veel (negative) invloed op de fps?
Bij mij heeft de Dramfleet wel de grootste impact om m'n FPS vergeleken met bijvoorbeeld de PSS747/777 of andere panels.

Dat ie te moeilijk zal zijn geloof ik niet. Als je gewoon met de motoren al draaiend opstart is die net zo moeilijk/makkelijk als de standaard 737.
Wanneer je een vlucht van start t/m landing in de FMC wil programmeren en ook met een cold and dark cockpit wilt starten moet je wel eerst de handleidingen goed lezen. Maar dat kan je in je eigen tempo doen en ondertussen er toch al me vliegen.
Je kan de handleidingen gewoon van de website downloaden om al een idee te krijgen.

Bovendien zijn er meer dan genoeg te vinden die je op dit forum met je vragen kunnen helpen. }:O

Verwijderd

Nou, daar gaan we dan maar vast: wat is een cold and dark cockpit...? Ik kan me er wel iets bij voorstellen (een koude en donkere cockpit :P) maar dat zal het wel niet wezen...?

• rdluca
  • Niet online
Kijk eff op page 12 van
[FS 2002] je mooiste screenshot topic deel 4

daar heb ik een cold and dark cockpit laten zien. Oftewel, wanneer je 's morgens bij je 737 aankomt voor de eerste vlucht is alles in de cockpit uit. Net zoals in het echt moet je dan de hele opstart procedure volgen wil alles goed werken.

Verwijderd

Hm, page 12... da's voor mij dus page 6...

Verrek, ja zeg, het is dus ECHT gewoon een koude en donkere cockpit! Soms zoek je gewoon te veel achter al die Engelese termen... :)

Zijn trouwens lekkere plaatjes...!!! :9~ :9~ :9~
Pagina: 1