duidelijke titel / uitleg mischien?
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Sorry voor de HELE GROTE kick maar ik heb nu dus ook dancemachine op mn pc, met windows xp.
Op onze oude pc ( win 95 ) deed ie het perfect.
Op xp hapert die als de #@*^% .
Zal het gewoon aan het O.S liggen of is er een andere oplossing:?
nogmaals sry voor grote kick
Cons:::BB4E
Verwijderd
Als jullie nu eerst eens wat meer info willen geven dan kunnen we misschien al een heel stuk meer op weg helpen. Dus wat voor pc heb je(proc,geheugen) en wat hebben jullie al geprobeerd? Al update gezocht. Website van de maker gekeken? Makers gemailt met je probleem?
Het is al een oud programma denk ik.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 16:45:
Als jullie nu eerst eens wat meer info willen geven dan kunnen we misschien al een heel stuk meer op weg helpen. Dus wat voor pc heb je(proc,geheugen) en wat hebben jullie al geprobeerd? Al update gezocht. Website van de maker gekeken? Makers gemailt met je probleem?
De website van makers staat in software maar die doet het nie meer.
Op google is er ook amper wat over te vinden.
ik heb:
XP 1800+
256mb ddr pc2100
gf 3 ti 200 128mb ddr
30 gig maxtor hd
Verwijderd
Probeer anders eens de priority wat te verhogen (via Taskmanager -> processes -> je applicatie uitkiezen en rechter muisknop drukken -> set priority -> high).
Wat voor programma is het eigenlijk? Een mp3 mixer of zo?
ik ga ut ff proberen:)Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 17:05:
Probeer anders eens de priority wat te verhogen (via Taskmanager -> processes -> je applicatie uitkiezen en rechter muisknop drukken -> set priority -> high).
Het is een mixproggie waar je heel veel samples in elkaar kan mixen:) en je eigen files kan importeren
edit:
werkt nie:(
werkt nie:(
[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 10-02-2004 17:26 ]
Verwijderd
Kan je nergens sound driver instellingen doen in het programma? Bijvoorbeeld al dan niet direct sound gebruiken e.d. Misschien ook de latency eens verhogen als het programma hiertoe de optie biedt. Natuurlijk is het erg moeilijk om te helpen als je het programma niet kent en ook niet kan testen wat de oorzaak van de haperingen is.
Verwijderd
Misschien heb je het al gedaan, misschien ook niet, maarrr:
Klik eens met je rechtermuisknop op de file waar hij mee start (dancemachine.exe ofzo?) en ga dan naar eigenschappen. Klik daar op het meest rechtse tabblad <compatibiliteit> en stel hem daar in om in Win95/Win98-modus te draaien.
Ik had ook een aantal progs dat na mijn overstap op XP niet meer werkten, maar de meesten deden het na het veranderen van deze instelling wel.
Succes!
Klik eens met je rechtermuisknop op de file waar hij mee start (dancemachine.exe ofzo?) en ga dan naar eigenschappen. Klik daar op het meest rechtse tabblad <compatibiliteit> en stel hem daar in om in Win95/Win98-modus te draaien.
Ik had ook een aantal progs dat na mijn overstap op XP niet meer werkten, maar de meesten deden het na het veranderen van deze instelling wel.
Succes!
Jongens geen van jullie oplossingen werkt:( het zal wel aan de software liggen.
Ik ga wel op zoek naar een ander mixprogramma met veel samples erin
In ieder geval iedereen bedankt voor hun reacties
Ik ga wel op zoek naar een ander mixprogramma met veel samples erin
In ieder geval iedereen bedankt voor hun reacties
Pagina: 1