[W2k] Red Alert 2 via nullmodemkabel?

Pagina: 1
Acties:

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 23:44
Ik probeer op 2 laptops het spel Red Alert 2 multiplayer te spelen. Op beide laptops draait windows2000. Ze zijn verbonden met een nullmodemkabel. Aangezien RA2 geen nullmodem-multiplayer optie heeft wou ik in windows2000 verbinding maken(met direct cable connection) en dan kijken of het werkt. Als ik op laptop A een new game aanmaak kan laptop B dat wel zien, maar niet joinen, dan komt er een melding in de zin van "game full, acces denied". Maak ik op laptop B een nieuwe game aan dan kan ik die op laptop A niet eens zien! Heeft dit iets met security van win2000 te maken of doe ik iets anders fout??? Help!!!!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb even je topictitel iets bijgeschaafd, dan is de kans groot dat iemand op je topic reageerd die verstand van zaken heeft.

Zie voor meer info over topictitels:
[topic=152460]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Null modem is wel TRAAG.

Mag ik vragen waarom geen ethernet ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 23:44
yep, dat ben ik nu aan het proberen, met de netwerkkaartjes en een crosslink kabel ertussen. Dat levert ook wat problemen op, lees maar in mijn andere post.....

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
nullmodem is wel heel optimistisch gedacht........via ethernet gaat dat zeker wel lukken lijkt me

iRacing Profiel