Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Owke toegegeven... op die pic ziet het er minder erg uit dan normaal...
Maar zou het komen omdat ik nog iets van Detonator drivers mot installen?
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
meestal is het op te lossen door de monitor kabel te vervangen...
Verder zie ik niets raars.
Is de rest welgoed. BV Tekst in een wordt document.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ehrm als het in dit plaatje te zien zou moeten zijn (ik neem aan dat het screencap is?) dan kan het nooit je monitor zijn !!
Verwijderd
zo, onduidelijker kon het niet maar joelie snapt me vast wel
btw nu ik ff bij mezelf kijk heb ik het ook, 17" op Voodoo3, Win98SE ... lijkt me vrij standaard
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
die stippeltjes zijn heel normaal ... leg eens duidelijk uit wat je bedoeld en wat je ziet op je eigen scherm ! ...Op maandag 17 december 2001 21:35 schreef marijn het volgende:
Als je het aan je monitor ligt dan kan je er toch geen screenshot van makenIk zie wel stippeltjes maar of je dat bedoelt?
(stom natuurlijk van me om te denken dat jullie die lijntjes middels die pic wel zagen
Ik ga eerst datgene van Shadow eens proberen.
Het lijkt inderdaad op een beetje schaduw lijntjes.
Tnx iig voor de tips
Verwijderd
je monitor is aan het verslijten dus
ja kan het een beetje compenseren misschien
Verslijten? Dat ding is net 4 dagen oud... denk nie dat het dus slijtage isOp maandag 17 december 2001 22:12 schreef Ice_Cold het volgende:
moire-lijnen
dusssss.... zodra een monitor moire lijnen heeft verslijt ie? Dat kun je gewoon bijstellen met een optie, beste kerelOp maandag 17 december 2001 22:12 schreef Ice_Cold het volgende:
moire-lijnen
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik heb een moire optie op mun monitor... maar als ik die "schaduw" weg wil hebben dan wordt mijn text te vaag. Dus dat schiet ook nie op... ik denk dat ik het eerst met dat kabel verhaal ga doen.Op maandag 17 december 2001 22:24 schreef limoentje het volgende:
...Dat kun je gewoon bijstellen met een optie, beste kerelmisschien heeft die monitor altijd al zo ingesteld gestaan, wat weet jij d'r van
Er zit namelijk ook nog een monitor switch tussen
Verwijderd
monitor switches of kvm spul kan het ook veroorzaken... beste is gewoon een goeie kabel hebben tussen je pc en monitor... BNC heb ik ook geprobeerd... maar dan moet je wel een dure hebben wil je verschil merken.. de goedkopere geven juist meer probs met ghosting...Op maandag 17 december 2001 22:33 schreef TeeDee het volgende:
[..]
Ik heb een moire optie op mun monitor... maar als ik die "schaduw" weg wil hebben dan wordt mijn text te vaag. Dus dat schiet ook nie op... ik denk dat ik het eerst met dat kabel verhaal ga doen.
Er zit namelijk ook nog een monitor switch tussen
dus pak/probeer een goeie monitor kabel
PS.
Als de kabel idd het probleem is moet je gewoon claimen om garantie.. wat je ook kan doen bij de winkel is een nieuwe eisen je zit nog binnen de 8 dagen van de meeste no nonsense garantie die winkels hebben
Heb het zelf even geprobeerd. Degene die op deze manier langer dan 15 minuten naar mijn scherm kan kijken mag mijn monitorswitch plus kabels hebben.
(Ik had na 10 minuten hoofdpijn)