Verwijderd
Mee eens, een keer is wel aardig om te zien, maar om nu ieder post te gaan lopen verkloten: nee, dat is gewoon te vervelend.
Waarschuwing?
Waarschuwing?
Ja. ok. het ziet er wel hardstikke leuk uit hoor, maar dan tagt hij maar op zijn muur in de kamer ofzow, dan ziet hij het ook elke dag. daar hoeven wij toch niet mee opgescheept te zitten?
Verwijderd
Ik vind dat hij best zijn artistieke talenten aan ons mag tonen, net als dat sommige mensen met liefdesproblemen komen..
Ja hallo. maar ik zet er text bij tenminste. hij flikkert overal dat plaatje neer, en zet er nix bij! MATIG IRRITANT!!
Flamez heeft meestal best leuk commentaar, maar dit is _niet_leuk_
Flamez heeft meestal best leuk commentaar, maar dit is _niet_leuk_
Verwijderd
Kijk, als ie nou een keer dat ding post, hooguit twee, dan is er weinig aan de hand, maar zo vaak wordt ercht een beetje vervelend.
Stel je voor dat iedereen zo gaat lopen doen, of als standaard reply 'Dag he?' gaat invullen, dan wordt je er ook op een gegeven moment strontziek van.
Enne.... dit is dus geen gezeik van een gefrustreerd konijn, maar een terechte opmerking.
Stel je voor dat iedereen zo gaat lopen doen, of als standaard reply 'Dag he?' gaat invullen, dan wordt je er ook op een gegeven moment strontziek van.
Enne.... dit is dus geen gezeik van een gefrustreerd konijn, maar een terechte opmerking.
Verwijderd
Het plaatsen van een 'TAG' is toch iets van 10 jaar geleden dacht ik???
En er is een oudhollands gezegde dat luidt: Gekken en dwazen schrijven hun naam op muren en glazen' (ofzo...)
En er is een oudhollands gezegde dat luidt: Gekken en dwazen schrijven hun naam op muren en glazen' (ofzo...)
Pagina: 1