Toon posts:

Flamez = irritant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit :

Afbeeldingslocatie: http://citizens.nettaxi.com/praetorio/nss-folder/pictures/Flameztag.gif

post flamez steeds op het onzin forum. Zwaar irritant. Zou iemand????

Verwijderd

Mee eens, een keer is wel aardig om te zien, maar om nu ieder post te gaan lopen verkloten: nee, dat is gewoon te vervelend.

Waarschuwing?

Verwijderd

Ik vin hem gaaf!!! Loop niet zo te zeiken, gefrustreerd konijn!

Verwijderd

Topicstarter
Ja. ok. het ziet er wel hardstikke leuk uit hoor, maar dan tagt hij maar op zijn muur in de kamer ofzow, dan ziet hij het ook elke dag. daar hoeven wij toch niet mee opgescheept te zitten?

Verwijderd

Ik vind dat hij best zijn artistieke talenten aan ons mag tonen, net als dat sommige mensen met liefdesproblemen komen..

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo. maar ik zet er text bij tenminste. hij flikkert overal dat plaatje neer, en zet er nix bij! MATIG IRRITANT!!

Flamez heeft meestal best leuk commentaar, maar dit is _niet_leuk_ :(

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:05
jah hij plant het plaatje inderdaad bijna overal neer.... zonder overige text..

Verwijderd

Kijk, als ie nou een keer dat ding post, hooguit twee, dan is er weinig aan de hand, maar zo vaak wordt ercht een beetje vervelend.

Stel je voor dat iedereen zo gaat lopen doen, of als standaard reply 'Dag he?' gaat invullen, dan wordt je er ook op een gegeven moment strontziek van.

Enne.... dit is dus geen gezeik van een gefrustreerd konijn, maar een terechte opmerking.

Verwijderd

Het plaatsen van een 'TAG' is toch iets van 10 jaar geleden dacht ik???
En er is een oudhollands gezegde dat luidt: Gekken en dwazen schrijven hun naam op muren en glazen' (ofzo...)

Verwijderd

Mijn irritatiegrens ligt hoger.

Pas na 10 keer zou ik me er aan beginnen te irriteren.

Verwijderd

Joh we kennen allemaal het IQ van flamez... Wie kan het hem nou nog kwalijk nemen??? :) ;)
Pagina: 1