Wij hebben thuis een netwerk ivm het delen van een adsl verbinding. de verbinding word gedeelt door een oude p166 met 32mb geheugen. omdat niemand in mijn studentenhuis een brander heeft willen we die kopen en die in de p166 zetten en deze dan delen. Kan dit problemen geven ivm het branden over een netwerk?
Ligt aan de snelheid van het netwerk, en de snelheid waarop je brand. En of je brander burnproof oid ondersteund.
Brandt zelf vaak over het netwerk.
Bijna alle data staat op mijn servers. En mijn branders zitten in mijn pc's. Gaat goed.
Heb wel een brander met burnproof dat is wat veiliger.
En omdat ik nu nog 10 Mbps draai is dit wel handig als nog veel andere dingen aan het doen ben.
Straks wanneer mijn switch er is zal dat 100 Mbps FD worden. En zal het helemaal top gaan.
Brandt zelf vaak over het netwerk.
Bijna alle data staat op mijn servers. En mijn branders zitten in mijn pc's. Gaat goed.
Heb wel een brander met burnproof dat is wat veiliger.
En omdat ik nu nog 10 Mbps draai is dit wel handig als nog veel andere dingen aan het doen ben.
Straks wanneer mijn switch er is zal dat 100 Mbps FD worden. En zal het helemaal top gaan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik geloof dat een netwerkkaartje behoorlijk wat cpu load trekt in een p166. Het lijkt me niet zo'n goed idee (en wat kan er in een p166 maximum 4-8 speed writer).
Je zou het wel kunnen proberen, en als het niet werkt de writer gewoon in je eigen pc steken.
Je zou het wel kunnen proberen, en als het niet werkt de writer gewoon in je eigen pc steken.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Mwah een NIC'je moet je CPU wel aankunnen, zolang hij dan maar niet nog heel veel andere taken moet verrichten! Ik zou zeggen probeer het (op verschillende snelheden). Als dat niet werkt kun je een snelle server nemen of de brander in je eigen pc stoppen!
|Specs|