Mobo ondersteunt AGP 1

Pagina: 1
Acties:

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Tja mijn moederbord ondersteunt alleen Agp 1, ik heb een celeron 411 MHz met 384 mb ram, en een Voodoo 3. Dit werkt nu nog redelijk, maar weet iemand of ik een nieuwe videokaart van ati of NVIDEA kan kopen, of werkt dit niet in een AGP 1 slot.

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
werkt wel maar dan alleen op agp 1 niet 2 of 4.
correct me if i'm wrong...

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 18:55

mbr

van http://www.leadtek.com/faq.htm

Different between AGP 1.0 and 2.0 Slot:

All GeForce line of graphics cards required AGP 2.0 slot support from motherboard. The main different between the AGP 1.0 and 2.0 is the 2.0 has extra 3.3v support. Without this extra 3.3v from the AGP slot, GeForce graphics cards will not function properly. Most recent released motherboards should have AGP 2.0 slot design, but some old motherboard sometime will show up as 1.0. These motherboards sometime will work if the makers have enabled the 3.3V support for the AGP slot in the 1.0 design. Users with these type motherboards should contact their maker for more information on compatibility issues.

• schot
Hmmz, ok thanks voor die info. Ik geloof dat Sisoft zij dat ik een biostar moederbord had, zal ik daar maar even naar gaan zoeken.

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op maandag 17 december 2001 20:13 schreef schot het volgende:
Tja mijn moederbord ondersteunt alleen Agp 1, ik heb een celeron 411 MHz met 384 mb ram, en een Voodoo 3. Dit werkt nu nog redelijk, maar weet iemand of ik een nieuwe videokaart van ati of NVIDEA kan kopen, of werkt dit niet in een AGP 1 slot.
wil nix zeggen, maar je v3 kan nog een aardig tijdje meedraaien hoor, ik zou alleen wat meer proc. snelheid erin zetten

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• schot
Maybe na de kerst, alleen dan moet ik ook meteen een ander moederbord kopen. Ik heb alleen nog een vraagje, op het boekje van mijn moederbord staat dat ik de M6TLG heb van Biostar, nu heb ik op hun website lopen zoeken maar daar kan ik dit type niet vinden. Heeft iemand misschien nog ervaring met dit type :?
Pagina: 1