Toon posts:

Prijsverhoging KPN en geen MxStream.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben is aan het denken(kan ik sinds kort weer :) ) geweest over die telefoontikken prijsverhoging van KPN. Eigenlijk is het belachelijk dat wij(ik en veel anderen) die in een gebied wonen waar geen kabel en geen ADSL(MxStream) mogelijk is (: (: , extra telefoonkosten(: moeten betalen omdat KPN:'( geen geld meer heeft omdat ze OA. te veel uitgegeven hebben aan ADSL :) techniek.

Wat vinden jullie hier van .

Verwijderd

Ik denk niet dat KPN de prijzen verhoogt omdat ze veel kosten hebben gemaakt met ADSL, Het is natuurlijjk frustrerend dat er geen Kabel of ADSL is bij jullie in de buurt. KPN heeft de prijzen verhoogt onder druk van de Opta. het is erg tegenstrijdig met de trend van afgelopen maanden. Juist vanwege de Opta moest alles oorspronkelijk omlaag. We komen thans in een situatie waar de telefoonopbrengsten voor profidrs lager uitvalt dan inkomsten een effect waar niemand op zit te wachten, helemaal niet wanneer de KPN het enige bedrijf is wat zon klap kan overleven. Met tegenzin hebben ze de prijzen moeten verhogen :)

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:10

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Klopt het liefst zou KPN gewoon lokaal flatfee doen. ZIjn ze ook van die adminstratieve rompslomp af allemaal gezeur. Dit mag dus niet van de OPTA

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 20:35 schreef TrailBlazer het volgende:
Klopt het liefst zou KPN gewoon lokaal flatfee doen. ZIjn ze ook van die adminstratieve rompslomp af allemaal gezeur. Dit mag dus niet van de OPTA
Als wij Nederlanders in eerste instantie niet zo hebberig waren (wij willen meer aanbieders) hadden we nu misschien wel heel cheap of gratis lokaal kunnen bellen. Wij wouden concurrentie toen, en hebben ff daarvan kunnen genieten en nu gaan de prijzen juits weer omhoog, zodat de concurentie eerlijk blijft. Dankzij de Opta, dankzij ons :)