isdn uitgaand bellen ?

Pagina: 1
Acties:

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
heel vreemd sinds kort heb ik las van het volgende

ik heb isdn en een internet acount die gebruik maakt van 1 lijn.
op het moment dat die lijn openstaat kan ik wel gebelt worden maar als ik zelf probeer te bellen geeft hij in gesprek ????

iemand hetzelfde gehad ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Het zou aleen gek zijn als je met je mobieltje oid belt :)

• wizzard
?

volgens mij niet duidelijk een isdn gebruikt 2 lijnen (duh) als ik op 1 daarvan zit te internetten kan ik met de andere niet bellen met mijn telefoon ??

das toch raar ?

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Je kan met het andere kanaal niet meer uitgaand bellen.???

je zegt dat je wel gebeld kan worden, maar als je zelf belt krijg je in gesprek ???????????

Je eigen bellen gaat dus ff nie

Verwijderd

als jij met die telefoon belt is je andere lijn toch ook bezet

lijn 1: internet
lijn 2: met telefoon bellen

dus geen een meer over om nog op te nemen? :P

Verwijderd

isdn n00b! :+

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:50
Volgens mij bedoelt ie dat als ie met 1 lijn aan het internetten is hij op de andere lijn wel gesprekken kan ontvangen maar niet zelf bellen. Dan is er toch iets fout ingesteld in de isdn centrale, want dat hoort wel te kunnen.

• wizzard
Op dinsdag 18 december 2001 19:42 schreef Pc123 het volgende:
Volgens mij bedoelt ie dat als ie met 1 lijn aan het internetten is hij op de andere lijn wel gesprekken kan ontvangen maar niet zelf bellen. Dan is er toch iets fout ingesteld in de isdn centrale, want dat hoort wel te kunnen.
yup dat ja en het rare is dat ie het af en toe wel doet en dan weer niet ik denk dat het iets met de instellingen van de internet lijn te maken heeft

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Keb dat ook eens gehad. Bij mij was de NT1 stuk...

Vandaag geen signature

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
die nt1's gaan nog al eens kapot. Wij hebben thuis in een jaar of 4 a 5 (denk ik) al 2x een nieuwe NT1 gehad omdat dat ding raar deed.

Kan dus best problemen met de NT1 zijn, maar bel eerst de KPN even die kunnen geloof ik al wat tests met je NT1 doen.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• wizzard
ok doe ik bedankt allen :)

Pagina: 1