Virussen? Scan ze hier!

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Waarom gebeurt mij dit altijd als het echte trollenfeest begint?

Ohja, die 'Mickey$oft' blater heeft van mij een -1 flamebait aan zijn broek.
Sta me toe hem te ontleden:
Het puntje onbewezen techniek is in een eerdere flame al naar voren gekomen, maar het blijft imo + anderhalf voor dit stukje.Ik denk dat Microsoft er zelfs geld bij doet. Een bank moet je echt overhalen om met nieuwe onbewezen techniet(k) in zee te gaan. Een bank...
Indien hij MickySoft en slinks niet had gebruikt was dit stukje ook een anderhalf waard. Nu is het een -0.5 of -1. Probleem bij waarderen van flames naar de MS naam is dat er langzamerhand een gedoogbeleid voor het gebruik van M$ onstaan is. Een naamgrapje voor Microsoft is naar mijn idee niet zo erg dat zo'n post naar -1 moet gaan.Maar het is natuurlijk de ultieme proeftuin voor Mickey$oft om zelf hun nieuwe produkt te ervaren op klant niveau, en daarmee ook nog eens een slinkse marketingslag doet.
vind ik wel aardig illustratief, +anderhalfBank One
One Earth..
One Bank
Powered by .NET
-1 hiervoor.Wat een slap gelul hierboven flame dit troll dat, daarom op deze edit ook maar niet reageren
Balans: (1.5 + 1.5 -1 -1)/4 = 0
Ik vind het dus geen -1
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
zag ik jouw daar danOp maandag 17 december 2001 20:36 schreef botoo het volgende:
been there...
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Wordt volgens mij weer eens tijd voor een modderpoelOp maandag 17 december 2001 20:48 schreef gellie het volgende:
[..]
zag ik jouw daar danik was er ook
Verwijderd
Yeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaa......Op maandag 17 december 2001 22:17 schreef robinvreuls het volgende:
[..]
Wordt volgens mij weer eens tijd voor een modderpoel
/me *
Geen nood, modder doet de huid goed.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Nee.Op maandag 17 december 2001 23:28 schreef Beaves het volgende:
Mag ik ook de modderpoel in rijden? Sinds ik geslaagd ben kan ik namelijk niet stoppen met autorijden
Alleen in 'vol ornaat' maggie erin
je mag maar zet de auto maar effe wegOp maandag 17 december 2001 23:28 schreef Beaves het volgende:
Mag ik ook de modderpoel in rijden? Sinds ik geslaagd ben kan ik namelijk niet stoppen met autorijden
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Vingerdopje ?Op maandag 17 december 2001 23:53 schreef Beaves het volgende:
* Beaves komt met moeite de auto uit en neemt een lange aanloop...en die vervolgens net voor het eind helaas in een crash uitmond, had ik maar antislip zolen
Verwijderd
Dat waren wat emmers water..., die GTA-draad is een mooi schoolvoorbeeld van, uhm, was dat nou uhm een goed of een slecht voorbeeldOp maandag 17 december 2001 23:51 signaleerde robinvreuls een binnenbrandje:
*knip*
Nah, kijk zelf maar
Voor een duik in de flammenzee vervoege men zich inderdaad beter in de GTA draad dan idlen in de modderpoel, daar staat alles nog een beetje op zijn kop.Op dinsdag 18 december 2001 00:00 schreef TgF het volgende:
[..]
Dat waren wat emmers water..., die GTA-draad is een mooi schoolvoorbeeld van, uhm, was dat nou uhm een goed of een slecht voorbeeld
Nah, kijk zelf maar
* mr_a duikt nu nergens anders meer in dan in zijn bed, is hard nodig nu ook

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
en nu een lekkere bak pleur
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Ik ga eerst even op temperatuur komen bij de koek en zopie-tent om vervolgens even hier te kijken.
* bazs2000 geniet alweer van de koffiegeur die te ruiken valt bij de koek en zopietent.