Nou, is toch niet zo moeilijk, ik wil een medal of honor dedicated server gaan draaien op win2k Server, wil niet, krijg bij het opstarten een OpenGL fout.
Verwijderd
err, als je dat dan gelijk zegtOp maandag 17 december 2001 22:42 schreef pcvanvliet het volgende:
Nou, is toch niet zo moeilijk, ik wil een medal of honor dedicated server gaan draaien op win2k Server, wil niet, krijg bij het opstarten een OpenGL fout.
Oplossing is drivers met opengl ondersteuning installeren.
(waarschijnlijk)
Noop, had inderdaad de standaard drivers van win2k gebruikt,dacht dat het mischien daar aan heeft gelegen, maar dat was het dus niet, krijg nog steeds het volgende:
GLW_StartOpenGL () Could not load OpenGL subsystem
Werk OpenGL wel onder win2k Server?
GLW_StartOpenGL () Could not load OpenGL subsystem
Werk OpenGL wel onder win2k Server?
Wat voor videokaart zit erin? Anders moet je ff de detonator drivers van Nvidia proberen.
May the force be with you!!
Ik wil dus eigenlijk een niet grafisch georienteerde server van dit spel opstarten, want daar zal het wel aan liggen, HL heeft bijvoorbeeld deze optie, je kunt dan gewoon een server opzetten, zonder dat je het hele spel hoeft op te starten.
OpenGL werkt wel onder win2k server dacht ik (heb em er ooit is op gehad op mijn gamestation
), maar kan je niet met behulp van de Quake III of RTCW commands een dedicated starten zonder de game te starten en vervolgens dedicated te gaan?
juistem, zoiets zoek ik dus?Op dinsdag 18 december 2001 16:52 schreef TAG_Speedy het volgende:
OpenGL werkt wel onder win2k server dacht ik (heb em er ooit is op gehad op mijn gamestation), maar kan je niet met behulp van de Quake III of RTCW commands een dedicated starten zonder de game te starten en vervolgens dedicated te gaan?
opstarten met volgende regel:
"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo\MOHAANetDemo.exe" +set dedicated 1 +set developer 1 +set ui_console 1 +set g_gametype 2 +sv_maxclients 10 +map dm/mohdm6
alleen ff aanpassen waar je .exe staat. Dit is voor een team deathmatch voor max 10 mensen.
"C:\Program Files\EA GAMES\MOHAANetDemo\MOHAANetDemo.exe" +set dedicated 1 +set developer 1 +set ui_console 1 +set g_gametype 2 +sv_maxclients 10 +map dm/mohdm6
alleen ff aanpassen waar je .exe staat. Dit is voor een team deathmatch voor max 10 mensen.
Pagina: 1