Iets meer dan gewoon member

Pagina: 1
Acties:

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-02 05:09
Zou het niet leuker zijn als er wat meer 'levels' op het GoT waren? Zoals een nieuwe status bij 250, 500, 1000 enz. Of kan dat niet met het UBB?

Member zijn stelt namelijk helemaal niks meer voor hier.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Dat was er ooit ook ("Terminale bok", "Leet nait hekker"), maar er waren mensen die er niet tegen konden en ontiegelijk veel bullshit gingen posten. Toen is het afgeschaft...

• Drogo
  • Laatst online: 20-02 05:09
owkee dan niet :)

• havana
  • Laatst online: 06-02 09:21
Dat dat is -mijns inziens- maar goed ook. Er lopen genoeg discussies over één zielige status: namelijk MEMBER

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Dan zouden die levels niet moeten samenhangen met je aantal postings, maar met eventuele zinnige bijdragen en dat je dan daar punten (karma?) voor krijgt ofsow...

Ok, dat zou misschien wel betekenen dat er meer (onpartijdige!) moderators nodig zijn...

Verwijderd

Nou dan schaf je alles af.

Of je gaat af op de waardering van de mods zodat die kunne bepalen of je een member wordt, karma level(of hoe het ook heet en kan zien)

Nou ja Puckly was me voor.

• Brunniepoo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:36
erg veel werk om al die posts te gaan beoordelen, zonde van de tijd, kun je beter besteden aan het bouwen van een steeds beter forum :)

Verwijderd

Moderators en Admins zouden misschien wel bepaalde mensen af en toe een status kunnen toekennen. Onafhankelijk van het aantal posts. Dat is nog wel grappig maar verders moet je d'r maar weinig waarde aan hechten denk ik.... ;)

Verwijderd

Enge hokjesindeelfascistenbehoefte hier ook altijd...

Yech.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Zeg dopey,

Je kan het ook overdrijven natuurlijk, ik bedoel, fascisme?????

Gaat een beetje ver natuurlijk, al is het wel een leuk woord om overal neer te zetten (wegens hoog staaterruginterressantgehalte)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Pagina: 1